مسیر پر فراز و نشیب کارآفرینی

مسیر پر فراز و نشیب کارآفرینی

کارآفرینی مسیر آسانی نیست که هرکسی بتواند وارد آن شود و دوام بیاورد؛

این مسیر پر از دام هایی است که اشتباهات کارآفرینی نام دارند و معمولا 90% اوقات کارآفرینان پس از افتادن در این دام ها، شکست را تجربه میکنند.

از هرکسی که تا به حال شرکتی را تأسیس کرده و آن را گسترش داده است اگر بپرسید به شما خواهد گفت که کار سختی پیش رویتان است. اولین قدم این راه پر پیچ‌ و خم، تولید یک محصول یا ارائه خدماتی است که بازار هدف شما به آنها نیاز دارد و برای آنها پول خرج خواهد کرد.

در قدم بعدی باید کسب و کار نوپای خود را به شرکتی بدل کنید که آینده‌ای درخشان برای شما و خانواده‌تان خواهد ساخت.


به همه این ها، فعالیت‌ ها و امورات روزانه‌ خودتان که به آنها نیاز دارید تا کسب و کار خود را سرپا نگه دارید، اضافه کنید. به‌سرعت خواهید فهمید که کارآفرین بودن، آن‌قدرها هم آسان نیست !

شما تا وقتی که یک کارمند هستید، دغدغه اصلی شما خودتان و برنامه های آینده خودتان است؛

 اما کارآفرینی چیزی شبیه به پدر یا مادر بودن است. شما حالا یک کسب و کار هم دارید که قرار است از آن مراقبت کنید.

گاهی شاید اولویت با کسب و کارتان باشد و نتوانید وقتی به خودتان اختصاص دهید… اما میدانید تلاشی که صرف نگهداری و رشد آن میکنید، ارزشمند است.

در دنیای کارآفرینی هیچ قانون مشخصی وجود ندارد.

 هیچ نقشه‌ ای در دست ندارید که تضمین کند کسب‌ و کار نوپای شما به موفقیت خواهد رسید یا شکست میخورد. اما اگر با هر کارآفرینی آماتور یا حتی کارآفرین‌ مطرح و باتجربه صحبت کنید، به شما تنها یک چیز خواهند گفت: حتماً در طول این راه اشتباهات زیادی خواهید کرد… اشتباهات کارآفرینی !

عنصر «ریسک» همراه با به راه انداختن یک کسب‌ و کار شما  را به‌سوی اتفاقات ناگوار بسیاری هدایت خواهد کرد.

و در آخر، به این نتیجه خواهید رسید که اشتباهات کارآفرینی در این راه معمول و اغلب اجتناب‌ناپذیر است…

همین اشتباهات کارآفرینی معمولا در پرورش یک کارآفرین و موسس کسب و کاری با ملاحظه‌ و با مهارت مدیریت بحران نقش مهمی خواهند داشت. برخی از تصمیمات اشتباه خود را به‌سرعت می‌توانید تصحیح کنید، اما برخی از این تصمیمات، برای شما هزینه‌های گزاف مالی و زمانی به همراه خواهد داشت.

در حقیقت، برخی از این اشتباهات منجر به شکست کسب‌ و کار نوپای شما خواهد شد و این یعنی یک اتفاق وحشتناک !

هیچ پدر یا مادری نمیتواند زمین خوردن فرزندش را ببیند؛ برای کارآفرینان، شکستِ کسب و کار نیز همین معنا را دارد… دیدن از پا افتادن و نابودی کسب و کار رنج و عذاب زیادی برای کارآفرینان به همراه خواهد داشت.

اگر کارآفرین هستید و میخواهید از اشتباهات کارآفرینی که 90% کارآفرینان مرتکب میشوند، پیشگیری کنید، این مقاله برای شما خیلی مهم است و نباید نخوانده آنرا رها کنید






منبع: سئو


پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان