شاید پاسخ پرسشهایی که از کازیو دارید اینجاست....

شاید پاسخ پرسشهایی که از کازیو دارید اینجاست....


پرسش های مرتبط به حساب کاربری:

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "کازیوی من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "حساب کاربری من" امکان ویرایش اطلاعات با کلیک بر روی گزینه " ویرایش اطلاعات شخصی"  وجود دارد.در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.برای تغییر ایمیل یا اصلاح شماره تلفن همراه با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به Sale@kazio.ir  ایمیل بزنید.اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل و موبایل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری گاهی اسپم می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "پیشینه سفارشات" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

4- منظور از اعتبار خرید چیست؟

پاسخ:  به منظور قدردانی از خریدهای شما کازیو با خرید هر محصول مبالغی را بدون قرعه کشی بعنوان هدیه خرید و یا اعتبار خرید به شما می دهد که پس از ورود به کازیوی کاربری خود با کلیک بر روی منوی "اعتبار خرید" از مبلغ اعتبار خود مطلع شوید. این مبالغ در هنگام سفارش محصولت جدید بطور خودکار اعمال و بعنوان تخفیف لحاظ می گردد.

5- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "پیشینه سفارشات " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.


پرسش های مرتبط با ثبت و پیگیری سفارش:

1- میخواهم  از کازیو خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، محصولات به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  علاوه بر سابقه چندساله کازیو، حسب تجربه و محتوای غنی وب سایت ، دارا بودن نشان ملی رسانه های دیجیتال با امتیاز شرکت مدانت و نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت کازیو با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.همچنین کازیو با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از ده هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه محصولات شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد کازیو استفاده کنید.

2- آیا برای خرید از کازیو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک محصولات را به سبد خرید یا کازیوی من  اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در کازیو می‌توانید:

  1. - سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  2. - به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
  3. - لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
  4. - نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
  5. - در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
  6. از اعتبارها و جوایز نقدی مطلع شوید

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت و دانلود کنید. 

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از کازیو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب محصولاتی موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به کازیو، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت محصولات پستی باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ:  بله، برای این مورد پس از اعمال مالیات ارزش افزوده و بیمه و کسب اطلاعات حقوقی سازمان شما از طریق ایمیل Sale@kazio.ir  کسب اطلاع نمایید.

6- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  کازیو با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که 44572817-021 و تنها شماره‌‌‌ ای است که کازیو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان کازیو، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام کازیو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Sale@kazio.ir اطلاع دهید. 

7- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کازیو تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش کازیو با شما تماس خواهند گرفت. 

9- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.



پرسش های مرتبط با محصولات عرضه شده در کازیو

1- آیا محصولاتی خریداری شده از کازیو آماده استفاده هستند یا باید برای آنها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟

پاسخ:  اکثر محصولات هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و کازیو هیچ هزینه اضافه بر مبلغ از این بابت دریافت نمی‌‏کند.

2- آیا محصولاتی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط کازیو در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

پاسخ:  برخی محصولات که نیازمند تخصص بیشتری است بنا به درخواست شما و یا تولید کننده امکان نصب رایگان و آموزش ریموت وجود دارد.توجه داشته باشید که ماموران تحویل سفارش کازیو تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب محصولات در حیطه تخصص آنها نیست.

3- امکان ارتقا محصولات و  نرم افزارها و اعمال تغییرات سفارشی در محصولاتی که از کازیو خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟

پاسخ:  با توجه به تنوع محصولاته در فروشگاه اینترنتی کازیو و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در کازیو ارائه نمی‌شود.

4- برای انتخاب و خرید محصولات در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای کازیو تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر محصولات در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در کازیو دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه نظیر به نظیر، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی محصولاتها استفاده کنید. همچنین کازیو نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب محصولات به شما کمک کند.

5- محصولاتی که سفارش داده ام را چگونه دریافت کنم؟

پاسخ:  99%محصولات کازیو از طریق دانلود قابل دریافت در هر زمان و هر مکانی است برای دریافت محصول خریداری شده پس از ورود به "کازیوی من" بر روی گزینه"دانلودها" کلیک نمایید. مابقی محصولاتی که دارای قفل های سخت افزاری هستند و یا محصولات گرافیکی حجیم که نیازمند ارسال بصورت پست است به نشانی شما ارسال می گردد و از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

6- آیا ممکن است محصولاتی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  خیر، تمامی محصولات کازیو در سایت وجود دارند و چیزی نیست که از انبار کم شود! اگر سفارشی داشتید و بدست نیاوردید و یا لینک دانلود آن وجود نداشت با پشتیبانی در ارتباط باشید.

7- آیا تعداد خرید از یک محصولات در کازیو محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک محصولات در کازیو وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر محصولات در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک محصولات اعمال می‏‌شود.

8- پیش از خرید محصولات، چگونه می‏‌توانم از این که تولید چه شخص یا سازمانی است، مطلع بشوم؟

پاسخ:  تولیدکننده، برند معتبری است که کیفیت محصولات را تعیین می‏‌کندو اطلاعات تماس تولیدکنندگان در کازیو موجود است. همچنین تیم اجرایی و نویسندگان کازیو را برای اطلاع بیشتر ببینید.

پرسش های مرتبط با پرداخت ها

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  تمامی مشتریان عزیز کازیو قادرند تا از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کازیو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت کازیو برای همه کاربران وجود دارد.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از کلیه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کازیو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان کازیو به مشتری اعلام خواهد شد.

4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  بله، برای این مورد با کازیو مکاتبه کنید.

6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کازیو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کازیو امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از کازیو که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  •   - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  •   - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  •   - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.


پرسش های مرتبط با ارسال سفارش‌ها:

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. کازیو همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در کازیو و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن محصولات راس ساعت خاص برای کازیو مقدور نیست.

3- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.اما برای تهران حداکثر طی 24 ساعت و شهرستان ها 72 ساعت.

4- می‏‌توانم محصولاتی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به کازیو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ: خوشحال می شویم که روی ماه شما را زیارت کنیم اما  از آنجا که کازیو یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، ولی اگر مصّر به بازدید از کازیو هستید می توانید بصورت حضوری سفارش در محل کازیو دریافت کنید.

5- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های کازیو می‏‌شوند.

7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/


با موبايل اسکن کنيدqrcode