چهار P مشهور در بازاریابی دنیای دیجیتال(بخش دوم)

 چهار P مشهور در بازاریابی دنیای دیجیتال(بخش دوم)

4Pبازاریابی دنیای دیجیتال(بخش دوم)

  در بخش اول مقاله 4P بازاریابی دنیای دیجیتال با دو مورد از 4P در دنیای دیجیتال آشنا شده ایم و در این مقاله به ادامه این موارد می پردازیم.


 Programmatic"برنامه ریزی"

ایجاد برنامه جذب مخاطب می تواند به عنوان یک راه حل ایده آل برای چالش های رایج اکوسیستم شناخته شود، با توجه به قابلیت آن برای کاهش هزینه ها و در حالی که دقت اهداف را بالا برده و نرخ بازگشت سرمایه را نیز بهبود می بخشد. در هر حال با برنامه ریزی پتانسیل بالاتری بدست خواهد آمد اما نکته مهم این است که انتظارات واقعی داشته باشید، بدین صورت که آیا تبلیغات توسط مخاطب هدف دیده می شود یا خیر ؟  

بنچ مارک comscore برای در معرض دید قرار گرفتن در انگلستان عددی معادل 38 درصد را برای مخاطبینی که اولین بار به وب سایت مراجعه کرده و جذب شده اند نشان می دهد، همچنین 41 درصد را برای افرادی که مخاطب هدف بوده‌اند نمایش می دهد. معیارهای زیادی بر روی عملکرد تاثیرگذارند، اما توافق موفقیت برای یک کمپین تبلیغاتی ریشه در این واقعیت دارد. جهت رسیدن به موفقیت در یک کمپین دسترسی به اطلاعات در لحظه و پیش از معامله می تواند کمک به فرا نمایی مورد نیازنموده و موجب افزایش اعتماد در بازار دیجیتال شود.

Platforms "چهارچوبها"

مخاطبان در بازاریابی دیجیتال محتوا را از بسترها، چهارچوب ها و نمایشگرهای متفاوتی مشاهده می کنند. افرادی که از دستگاه های متفاوتی به محتوا دسترسی دارند ( مانند افرادی که با کامپیوتر، موبایل و تبلت کار می کنند ) در حال حاضر 75 درصد از جمعیت آنلاین را در انگلستان تشکیل می دهند. برای اینکه تبلیغات موثر‌تری را سرمایه گذاری نمایند باید به این مورد که در انواع مانتیور ها و یا سیستم عامل ها نوع نمایش چگونه است و یا در اصل نمایش داده می شود یا خیر توجه بسیار بالایی نمایند.

این را به یاد داشته باشیم که محتوای بازاریابی دیجیتال در دسترس عموم مردم از طریق اینترنت بوسیله رایانه ها، تبلت ها و یا گوشی های همراه قرار می گیرد در حال حاضر 75 درصد از جمعیت انگلستان افرادی هستند که آنلاین می باشند را تشکیل می دهند. در محیط دیجیتال تبلیغ کنندگان نیاز دارند تا تبلیغات خود را به نحوی بیان نمایند که مشتریان با مطالعه صفحه نمایش خود تحت تاثیر قرار گرفته و در نهایت منجر به خرید آنان شود.

تبلیغات آنلاین برای اینکه به تبلیغات بهینه نزدیک شوند باید در بهینه سازی مطالب خود گامهای موثر بردارند و در واقعی یکی از موارد که از سوی مصرف کننده همیشه موجود می باشد مقایسه این دسته تبلیغات با تبلیغات تلویزیونی می باشد.

در کل بازاریابی دیجیتال چه بر مبنای کوکی ها و یا چه کلیک برای بازاریابی مستقیم می باشد،در حال حاضر یکی از بهترین راه های تبلیغاتی دنیا با توجه به 4p گفته شده، می باشد .

منبع: https://www.comscore.com


 



منبع: https://www.comscore.com

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان