کازیو در سالی که گذشت .

کازیو در سالی که گذشت .

کازیو در سال 1397 توانست از مرز 1000 صفحه پروپوزل عبور کند  همچنین بیش از 3000 مشتری به حجم کاربران آن نیز افزوده شد، تولید بیش از 50 عنوان پروپوزال تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کار با ارایه بیش از 100 عنوان پروپوزال سفارشی خاص، ضمانت کیفیت محصول دیجیتالی، تضمین پرداخت و تضمین رضایت مشتری سبب شده تا کازیو،  مورد اعتماد همگان واقع شود و جایگاه خاصی در بین متخصصین .فناوری اطلاعات، فریلنسرها، کارآفرینان، آژانس های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمان ها داشته باشد. پاسخ به بیش از 12000 تیکت بصورت گفتگوی آنلاین نشان از همراهی عمیق این فروشگاه محبوب اینترنتی با مشتریان دارد همچنین کانال لینکداین کازیو از مرز 20 هزار عضو عبور کرده... و بیش از 10 نویسنده به جمع تولیدکنندگان محصولات دیجیتالی آن افزوده شده....

این ها دستاوردهایی شاید بظاهر کوچکی به نظر بیاید اما مفتخریم همواره به آنهایی که کیفیت را فدای کمیت نکرده اند و با عرضه محصولات دیجیتالی برای نجات درخت کوشیده ایم و همراه موسسه محک بوده ایم.

www.Kazio.ir 


پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان