خريد محصولات انحصاري

اين پکيچ را انحصاري از آن خود کنيد!

در برخي توضيحات محصولات کازيو قطعا با عبارت: " تاکنون در جايي منتشر نشده و در کازيو نيز هنوز فروش نرفته در صورت تمايل امکان فروش اختصاصي و فقط يکبار وجود دارد"  برخورد کرده ايد! در کازيو امکاني فراهم شده تا برخي از محصولات دانلودي بصورت 100% انحصاري و اختصاصي فروخته شود يعني خريدار پس از خريد، محصول را بصورت منحصر فقط براي خود خواهد داشت يعني  با پرداخت هزينه خريد انحصاري، پکيج يا محصول مورد نظر از روي سايت کازيو حذف و کليه حقوق آن کامل مختص به شما خواهد بود و کازيو ديگر امکان فروش مجدد و يا ادعاي توليد آنرا ندارد.براي اين مورد درخواست خود را از منوي سمت راست محصول "خريد اختصاصي" برگزينيد.

اين يک فرصت بي نظير و استثنايي براي اندسته از افرادي است که : نگرانند از اينکه محصولي دست به دست شده باشد و امکان ارايه آن در هيچ جايي ممکن نباشد

اهم اين محصولات با ويژگي خريد استثنايي مختص به : محصولات فايلهاي دانشگاهي، رساله،پژو هش ها، مقالات و .. است.

و قطها بدليل فروش فقط يکباره ، قيمت بالاتري هم خواهد داشت!

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان