مدیریت شبکه های اجتماعی
در عصر ارتباطات و رونق استفاده از تلفن همراه، استفاده از شبکههای اجتماعی به شدت افزایش یافته، بسیاری از کسب و کارها کاملا و 100% بر پایه شبکههای اجتماعی پیش میروند برخی نیز از این درگاهها جهت ارایه خدمات، محصولات و آخرین رویدادها و اخبار و برای جلب مشتری و حفظ و تداوم کسب و کار استفاده میکنند. عدهای نیز برای ایجاد یا تقویت برند فردی یا سازمانی... هرچه هست شبکههای اجتماعی طیف وسیعی از کاربران را در خود جای داده که امکان اطلاعرسانی و رسیدن محصولات و خدمات و حتی پیام شما به مخاطبین را سریعتر از هر ابزار دیگری مهیا میکند استفادههای بیشماری از این کانالهای مجازی میشود، همانطور که گفته شد: ایجاد و تقویت برندینگ شخصی و یا سازمانی، افزایش فروش، معرفی محصولات و خدمات، اطلاع رسانیهای عمومی، کسب بازخورد نظرات و پیامهای مشتریان، ارزیابی رفتار مشتریان و مخاطبین و صدها خصوصیت دیگری که میتواند سبب رونق شما و یا کسب و کار شما شود. اما فقط ایجاد یک کانال مجازی شما را به اهداف لازم نمیرساند و حتی عدم مدیریت صحیح آن سبب آسیب و فیدبک بسیار بدی نیز خواهد شد. کمبود وقت و انرژی و نداشتن استراتژی باعث میشود نتوانید از پس کانالهای خود در شبکههای مورد استفاده بر نیایید علاوه بر آن تعدد کانالهای شما در این شبکهها نیز سبب میشود مرتبا دادههای آن آپدیت نشود ضمن آنکه هم خودتان فرصت لازم را برای این مهم ندارید و هم اینکه نمیتوانید همه این کارها را به یک نفر واگذار کنید همچنین برای مدیریت و مهندسی صحیح کانالهای اجتماعی تامین هزینهی جذب چندین نفر نظیر: گرافیست، نویسنده، کپی رایتر، متخصص دیجیتال مارکتینگ، متخصص فناوری اطلاعات و .... توجیه اقتصادی نداشته و رقم آن بسیار سرسامآور و برای شما غیرممکن خواهد بود فلذا در این طرح ما روشهای برونسپاری و ابزارها و چگونگی مدیریت شبکههای اجتماعی را در بهترین راهکار ارایه میکنیم...