کپی رایتینگ چیست و کپی رایتر کیست؟
در دنیای تجارت سنتی و تجارتآنلاین، تبلیغات، حرف اول را در معرفی و عرضه خدمات و محصولات کسب و کار میزندبنرهای تبلیغاتی، آگهیهای رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و وبسایت و شبکههایاجتماعی کسب و کار شما با مدیریت محتوا پر محتوا میشوند و حرفهای زیادی برایمعرفی شما دارند اما اگر بخواهید تا کمپینهای تبلیغاتی حرفهای راهاندازی کنیددیگر صرفا داشتن محتوا و ارایه مطالب و تصاویر و... اثربخشی لازم را در بحث جذبمخاطب یا مشتری نخواهد داشت. از این رو لازم است بهجای تولید محتوا برنامهریزیدقیقی بر روی چیزی که کسب و کار شما را در صدر اخبار و اذهان بگذارد تمرکز کرد. بهروش و هنر ارایه تبلیغ، کپیرایتینگ و به نویسندگان و ارایهکنندگان این هنر، کپیرایترمیگویند این یعنی در جهان افرادی هستند که با شناخت کلمات اثربخش و ادبیات تبلیغاتی، ماهیت کسب و کار شما و بر اساس خلاقیت، عشق و هنر و ادبیات و تسلط برجامعه شناسی بومی و فضای کسب و کار ،شعار، جملات و هشتکهایی طراحی میکنند که قادر است تا ماهیت کسب و کار شما در قالب هنر بیان کند و نهایت اثربخشی را در جذب مخاطبو مشتری داشته باشد. بهعبارتی دیگر اگر یک تولیدکننده محتوا، هدفش نوشتن و ارایهمحتواست، در عوض یک کپیرایتر، هنرش انتقال درست، گیرا و جذاب پیام است. در نتیجه تولیدکنندهمحتوا با کپیرایتر دو مقوله کاملا از هماند. مقولهی کپیرایتینگ به نحو بسیار چشمگیری بر انتقال هدف، شعار و پیام خدمات و محصولات کسب و کار شما چه در برندینگ شخصیو چه سازمانی اثرگذار خواهد بود و معرف کامل کمپینهای تبلیغاتی شماست...