برندینگ چیست؟

برندینگ چیست؟

......

رشد کسب و کارها در سراسر جهان حضور رقابتی کسب و کارها برای تسلط بر بازارها و افزایش میزان محبوبیت و فروش به‌شدت دشوار کرده و لزوم استفاده از روش‌های مهندسی شده برای حفظ و یا تقویت کسب و کار بیش از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار و مدیران فروش و بازاریابی است. برندینگ  مفهوم جدیدی نیست از گذشته تا امروز بوده اما شکل بازسازی آن در عصر حاضر و بخصوص در تحول دیجیتال قرن اخیر به‌شکل غیرمنتظره‌‌ای تغییر کرده و حجم گسترده‌تری از المان‌ها و آیتم‌های مختلف را برای هم‌رسانی و فراگیر‌کردن از نام تجاری در برمی گیرد برندینگ در حقیقت به تمام متدهایی گفته می‌شود که می‌خواهید از آن طریق تصویری از کسب و کار خودتان و محصول، خدمات را در ذهن مخاطبان (مشتریان) ارایه کنید این یعنی برندینگ در اصل یعنی مشهور‌سازی، شهرت و معروفیت یک کسب و کار در زمینه ارایه یک یا چند محصول یا خدمت، برندینگ صرفا نام کالا یا خدمت یا سازمان را شامل نمی‌شود بلکه حتی نحوه‌ی ارایه خدمات و محصولات و یا نحوه‌ی ارتباط با مشتریان... نیز تداعی‌کننده برندینگ یک کسب و کار است این یعنی "برندینگ" به مجموعه فرآیندهای علمی و تخصصی گفته می‌شود که شما یا کسب و کار شما را را  تبدیل به یک برند  (نام شناخته‌شده) کند و این یعنی برند، همان حس و درکی است که ما می‌خواهیم مشتری نسبت به سازمان ما داشته باشد بطور مثال اگر کسب و کار ما یک سرویس فوق‌العاده سریع را ارایه می‌دهد، سرعت می‌تواند حس ادراکی ما و تداعی‌بخش مفهوم و نام برند ما در ذهن مخاطب باشد. اینکه مشتری(کاربر یا مصرف‌کننده و یا مخاطب) درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان چه فکری می‌کند و یا چه احساسی دارد، آنرا برند می نامند در شرح بیشتر مفهوم برندینگ لفظ ارایه یک وعده سپس عمل و انجام آن تعهد است. اهمیت این موضع آنقدر زیاد و حیاتی است که نمی‌توان از پرداختن به این مفهوم بازماند زیرا در فضای کسب و کار امروزی این برند است که شکل استمرار و قدرت کسب و کارها و افزایش حجم فروش و حاشیه‌ی سود را بالا می‌برد لذا برندینگ  یکی از مهمترین جنبه‌های هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ است اما برای جاانداختن یک تصویر خوب از برند در ذهن مخاطب باید استراتژی معینی و دقیق و خاصی تدوین کرد زیرا یک استراتژی برندینگ موثر در یک بازار رقابتی  قدرت بسیاری به نفوذ کسب و کار شما خواهد داد. بسیاری برند را تبلیغات اشتباه می‌گیرند در حالی‌که تبلیغات، یکی از آیتم‌های زیرمجموعه‌ی برندینگ است به عبارتی اگر طراحی لوگو ، وب‌سایت، حضور در شبکه‌های اجتماعی،  حضور در رادیو تلویزیون، روزنامه‌ها، باشگاه مشتریان ، نشان تجاری، کسب مجوزات و گواهینامه‌های  ملی و بین‌المللی، ست اداری، محیط داخلی، تلبیغات پیرامونی، کمپین‌ها و هر چیزی دیگر در بازاریابی و بازارسازی سنتی  و دیجیتال مارکتینگ  هست همگی ویترین نمایشی یک برند هستند اما نحوه ی ارایه خدمات کیفیت محصولات و نوع مشتری‌مداری در حقیقت ماهیت و قدرت نفوذ یک برند است اما یک کسب و کار موفق باید همه این آیتم‌ها را در تدوین استراتژی  کسب و کار خود لحاظ کند تا به موفقیت چشمگیری برسد. 

جف بروس، ثروتمندترین مرد جهان، مالک آمازون می‌گوید: (یک برند به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که، هنگامی‌که در اتاق نیستید‌، در مورد کسب و کار شما می‌گویند)


.....

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان