شبکه‌های اجتماعی چیست!؟

شبکه‌های اجتماعی چیست!؟

......

ضریب نفوذ اینترنت، تلفن‌همراه و صفحات وب در عصر دیجیتال باعث شده تا روش‌هایی برای تشکیل اجتماعات انسانی در سطح جهانی با هویت مجازی شکل بگیرد، از این روش‌ها تحت عنوان شبکه‌های اجتماعی  یا سوشال نتورک که دارای ساختاری اجتماعی ولی دیجیتالی است یاد می‌کنند که در حقیقت راهکارهای تحت‌وب  با قابلیت‌هایی منحصر برای تشکیل انواع اجتماعات و گروه‌ها جهت ارتباط یا انتشار محتوای دیجیتالی هستند و این راهکارها معمولا بر اساس یک یا چند نوع وابستگی خاص نظیر نشر یا بازنشر محتوای تولیدی، ایده‌ها و تبادلات فکری، ارتباطات افراد را به‌شکلی کاملا ویروسی و فراگیر در جوامع بشری برقرار و توسعه می‌دهد و سبب اتصال و ارتباط آنها می‌شود. هر شبکه‌ی اجتماعی ساختار جذب مخاطب و توسعه‌ی خودکار، فرایند اعتیاد مخاطب به استفاده‌ي از آن را به اشکال مختلفی ارایه می‌کند برخی با اشتراک‌گذاری تصاویر، برخی با پیشنهادات شغلی، برخی با گپ و گفتگوهای دوستانه، برخی با هدف سرگرمی و...! رشد قارچ‌گونه این راهکارها دلیل محبوبیت آنهاست و امروزه صدها و شاید هزاران شبکه‌ی اجتماعی ملی و بین المللی وجود دارد که از میان این حجم عظیم چندین مورد از آنها به‌شکل بسیار حرفه‌ای و پیشرفته‌ای مورد استفاده میلیون‌ها و گاها میلیاردها انسان قرار گفته‌اند این یعنی شما جامعه‌ای برای انتقال پیام خود دارید به وسعت یک جهان بیننده! زیرا این راهکارها صرفا برای سرگرمی و یا ارتباطات شخصی نیست بلکه بستری مناسب برای بازاریابی، برندسازی، آموزش، بهبود و توسعه رشد فردی یا سازمانی و به اشتراک‌گذاری دانش، راهکارها و ایده‌ها در سطح جهانی است بنابراین عطف به این مزیت، شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین رسانه‌ها یا درگاه‌های تبلیغاتی فرد یا گروه و یا سازمان است به‌همین خاطر جذب مخاطب و انتقال پیام به طیف وسیعی از افراد مستعد در این راهکارها بسیار رایج شده که تولید محتوا یکی از آنهاست. شما کمتر فرد یا کسب و کاری را می‌بینید که در یک یا چند شبکه‌ی اجتماعی پروفایل یا کانال (گروه) برای توزیع آنی پیام خود نداشته باشد. حضور رقابتی کسب و کارها برای تسلط بر بازارها و افزایش میزان محبوبیت و فروش به‌شدت افزایش یافته و لزوم استفاده از روش‌های مهندسی شده برای حفظ و یا تقویت کسب و کار بیش از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار و مدیران فروش و بازاریابی است. شبکه‌های اجتماعی  مفهوم جدیدی نیست از گذشته تا امروز بوده اما شکل بازسازی آن در عصر حاضر و بخصوص در تحول دیجیتال قرن اخیر به‌شکل غیرمنتظره‌‌ای تغییر کرده و حجم گسترده‌تری از المان‌ها و آیتم‌های مختلف را برای هم‌رسانی و فراگیر‌کردن از برند شخصی یا تجاری در برمی‌گیرد شبکه‌های اجتماعی در حقیقت به نمونه راهکارهای تحت‌وب گفته می‌شود که می‌خواهید از آن طریق تصویری از کسب و کار خودتان یا محصول و یا خدمات را در ذهن مخاطبان (مشتریان) ارایه کنید این یعنی شبکه‌های اجتماعی در اصل امکان افزایش شهرت و معروفیت یک فرد یا یک کسب و کار در زمینه ارایه یک یا چند محصول یا خدمت، را می‌توانند به نحو احسن رقم بزنند. اینکه مشتری(کاربر یا مصرف‌کننده و یا مخاطب) درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان چه فکری می‌کند و یا چه احساسی دارد، نیاز به یک درگاه ارتباطی رو در رو از نوع مجازی هست و این بستر همان شبکه‌های اجتماعی امروزی است که فضایی را جهت برندسازی فرد یا تجارت مهیا می‌کند...

.....

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان