برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ چیست!؟

برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ چیست!؟

......

شکی نیست که هر انسانی دارای یک ویژگی و استعداد متفاوتی است که برای دیگران، ویژه، خاص، و دست‌نیافتنی است. برخی دارای قابلیت‌های شخصیتی هستند که بسیاری از داشتن‌اش محروم‌اند در هر صورت هیچ انسانی شبیه دیگری نیست و اینکه هر کسی یک توانایی بخصوصی برای عرضه دارد که می‌تواند به سرعت فراگیر شود و یا ملی یا جهانی شود چیز عجیبی نیست اما عجیب همان‌است که بسیاری قادر نیستند تا حتی فراتر از جمع دوستان و خانواده‌، توانایی‌اشان را به‌نمایش بگذارند. این یعنی نشر و ترویج توانایی شما و معرفی شما به دنیا با هدف افزایش محبوبیت، معروفیت توسعه‌ و بهبود فردی چیزی است که بسیاری از آن بی‌نصیب‌ هستند این یعنی دنیا از شما یک تصویر بزرگ داشته باشد این همان برند شخصی است! چیزی که شما در سطح وسیع به آن نام شناخته شوید می‌شود برند شخصی... مهم نیست سیاستمدارید، پزشک هستید، نقاش،خواننده، نوازنده، طراح، وب‌مستر، نویسنده و... در هر مستند و مقامی که هستید استعداد یا توانایی در شما هست که ارزش فراگیر شدن دارد. امروزه دنیای دیجیتالی کاری کرده به سرعت هرچه تمام‌تر می‌توان قدرت نفوذ یا تخریب یک برند شخصی را در کسری از ثانیه رقم زد. مفهوم برندینگ شخصی در گذشته شکلی دشوارتر داشت مثلا بسیاری از مشاهیر یا افراد محبوب و منفور تاریخ بر سر توانایی یا شخصیت و استعداد خاص و طی تلاش‌های بسیار و بسیار فراوانی موفق به نا‌م‌آور شدن خود شدند اما به لطف فضای دیجیتالی و سرعت نرخ رشد اطلاعات و ارتباطات بین انسان‌ها و جوامع این امکان فراهم شده تا هر کسی ولو با یک ویژگی خاصی بتواند به‌سرعت به برندی محبوب و حداقل شناخته‌شده مبدل شود... مقوله‌ی برند محبوب با برند شناخته‌شده دو چیز متفاوت است می‌توان به ضرب تبلیغات و ارتباطات یک شبکه‌، یک فرد یا برندی را در سطح وسیعی معرفی و عرضه کرد که این یعنی شناخته‌شدگی اما اگر نوع توانایی شما خلق ارزش می‌کند برای مخاطبین و به آنها چیزی منحصر و خاص را می‌دهد که می‌خواهند بی‌شک سبب محبوبیت خواهد شد بنابراین برند شخصی امروزه جایگاهی کاملا مشخص دارد تا به‌درستی انتخاب کنند که هدفشان از برند شدن چیست. مشکل اصلی بسیاری از افراد این ‌است دقیقا نمی‌داند مهارت آنها سبب خلق چه ارزشی می‌شود! ما اینجاییم تا از مهارت‌ها و استعداد و توانایی‌ خاص شما و شخصیت‌تان یک برند بسازیم که هم شناخته شده باشد و هم محبوب! ما به مهارت و استعداد شما سرعت و شتاب‌دهی لازم را می‌دهیم تا در مدت زمان کمتری در بین رقبا به نتایج فوق‌العاده منحصری دست یابید.

ارایه‌ی مشاوره در خصوص کشف و استعدادیابی و درک توانایی‌های منحصر شما، روش‌های توسعه و مهندسی فردی، متدهای خلق ارزش برای مخاطب، تدوین و برنامه‌ریزی استراتژی بلندمدت برندینگ شما، حضور در دنیای دیجیتال بطور مستمر و همیشگی و عرضه قدرت توانایی شما در سطحی فراگیر چیزهایی است که ما در اختیار توانایی شما می‌گذاریم تا به یک برند مبدل شوید و برای رسالت زندگی، رسالت شغلی و یا رسالت اجتماعی خود در جهانی که در آن زندگی می‌کنید نبردی پیروزمندانه را آغاز کنید و نهایت اثرگذاری را داشته باشید.. هم‌اینکه این طرح را انتخاب کرده‌اید شما یک گام جلوتر از دیگران هستید زیرا متفاوت بودن خودن را از همین نقطه بطور رسمی می‌خواهید نشان دهید...

..

.....

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان