بازاریابی بحرانی

بازاریابی بحرانی

بازاریابی بحرانی یعنی: به سرعت استراتژی کسب و کار خود را تنظیم کنید تا مشتریان جدید و منابع درآمد خود را پیدا کنید. الان وقت عمل است! بهترین دفاع در برابر بحران کرونا یک جرم بازاریابی شدید است!

این زمانی ترسناک برای صاحبان مشاغل است: امکان فروش ندارید، مشتریان سفارشات را فسخ می کنند و بازارها در حال خشک شدن هستند، اما شما هنوز شغلی برای سازگاری با آن دارید. 

باید بیاموزید که چگونه در یک بحران بازار جدیدی پیدا کنیم. منطقی است که اکنون احساس عدم اطمینان و اضطراب کنید. حتی ممکن است احساس کنید که این یک مبارزه برای بقا است - هم برای سلامتی و هم برای تجارت شما. نکته اصلی برای هدایت مشاغل شما در این بحران سرعت و چابکی برای تولید پول نقد است. این یعنی توسعه بازارهای جدید و فروش تهاجمی خدمات شما.

بنابراین عرضه یک فعالیت، خدمت، آموزش و یا محصول بر پایه اینترنت تمام آن چیزی است که برای عبور از بحران نیاز دارید..

با مجموعه پروپوزال های کسب و کار اینترنتی کازیو سریعتر شروع کنید





پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان