پروپوزال اینستاگرام

پروپوزال اینستاگرام

اینستاگرام  یک شبکه‌ی اجتماعی برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو است و در حقیقت یک اپلیکیشن موبایل عمومی است که بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است این نرم‌افزار امکان انتشار تصاویر و ویدئوهای کاربران را ممکن می‌کند علاوه بر آن می‌توان آنها را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک گذاشت. این ابزار یکی از محبوب‌ترین راهکارهای ساخت برند سخصی و یا سازمانی است و بستر بسیار مناسبی برای افزایش محبوبیت و کسب درآمد است و بی‌شک یکی از موثرترین راهکارهای موفق در دنیای تجارت آنلاین است، این روش بازاریابی و تبلیغاتی، حرف اول را جهت معرفی و عرضه خدمات و محصولات کسب و کار می‌زند. آمار کاربران بیش از ۱ میلیارد نفری این شبکه گواه پرمخاطب بودن آن است. تداد کل کاربران فعال روزانه اینستاگرام بیش از 500 میلیون است و روزانه بیش از ۵۰ میلیارد عکس در آن به اشتراک گذاشته می‌شود ضمن آنه هم‌اکنون بیش از ۲۵ میلیون شغل در آن وجود دارد. بد نیست بدانید: 56.3٪ از کاربران اینستاگرام مونث و 43.7٪ مرد هستند. و همچنین 30٪ مخاطبان جهانی اینستاگرام در سنین 18 تا 24 سال و 35٪ بین 25 تا 34 سال سن داشتند.

72٪ از نوجوانان از اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام برای تجارت بستر بسیار مناسبی است آنگونه که تخمین زده می شود 75.3 درصد از مشاغل ایالات متحده در سال 2020 در اینستاگرام قرار بگیرند زیرا اکنون بیش از 2 میلیون تبلیغ ماهانه و 25 میلیون پروفایل تجاری دارد. علاوه بر آن 70٪ از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند .

89٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهمترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.

محتوای تولید شده توسط کاربر دارای نرخ تبدیل 4.5٪ بالاتر است.

اما فقط این نیست چهره‌های هنر و سینما و سایر افراد موفق 55.4٪ از اینفلوئنسرها از استوری های اینستاگرام برای تبلیغات استفاده می کنند. جالب است بدانید اینستاگرام ششمین شبکه اجتماعی محبوب جهان است. بنابراین با توجه به این آمار رسمی اگر هنوز از این درگاه برای معرفی خود یا محصولات و خدمات کسب و کارتان استفاده نکرده‌اید بدانید از قافله عقب هستید. 


پروپوزال اینستاگرام در کازیو منتشر شد!


دانلود کنید...


www.kazio.ir/Instagram

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان