پروپوزال لینکداین

پروپوزال لینکداین

لینکداین  یک شبکه‌ی اجتماعی تخصصی است که ظرف مدت کوتاهی توانست بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از انواع تخصص‌ها را به خود جذب کند اگرچه این شبکه در گام نخست جهت یافتن متخصص، شغل و کاریابی بنا نهاده شده اما حجم امکانات و قابلیت‌های منحصر آن سبب شده تا تبدیل به یک درگاه بسیار محبوب برای تولید محتوا، جذب مخاطب و بازاریابی دیجیتالی گردد. این شبکه با امکان به اشتراک‌گذاری متن، مقاله، شغل و عکس و ویدئو بستری فراهم کرده تا از خیلی شبکه‌های اجتماعی مشابه گوی سبقت را برباید این سامانه‌ی تحت وب همراه با یک اپلیکیشن موبایل آنچنان جای خود را باز کرده که امروزه اکثر فعالین، مالکان کسب و کار و کارمندان در آن یک اکانت یا پروفایل تجاری دارند. ضمن آنکه بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است این نرم‌افزار امکان انتشار تصاویر و ویدئوهای کاربران را ممکن می‌کند علاوه بر آن می‌توان محتوای تولیدی در آنرا در وب‌سایت‌ و برعکس و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این ابزار یکی از محبوب‌ترین راهکارهای ساخت و تقویت برند شخصی و یا سازمانی است و بستر بسیار مناسبی برای افزایش محبوبیت و کسب درآمد است و بی‌شک یکی از موثرترین راهکارهای موفق در دنیای تجارت آنلاین است، این روش بازاریابی و تبلیغاتی، حرف اول را جهت معرفی و عرضه‌ی خدمات و محصولات کسب و کار می‌زند. آمار کاربران بیش از نیم میلیارد نفری این شبکه گواه پرمخاطب بودن آن است. کاربران لینکداین بطور روزانه بیش از ۲۵ میلیون بار از محتوای منتشر شده بازدید می‌کنند و ضمن آنکه می‌توان گروه و یا صفحات نمونه کار  تعریف کرد قادرید تا فایل‌های آموزشی و یا رویدادهای تجاری و سازمانی را در آن بگذارید. بد نیست بدانید: ۲۹.3٪ از کاربران لینکداین مونث و ۲۸.7٪ مرد هستند. این یعنی از هر ۳ متخصص جهان یک نفر در لینکداین اکانت دارد.  و بیش از ۳۰ میلیون شرکت در آن حضور دارند. این شبکه امکان ارایه‌ی خدمات سازمان به سازمان  را بخوبی میسر می‌کند و علاوه بر آن متخصصین قادرند تا مشاغل خود را از میان هزاران شغل پیشنهادی کسب و کارها بیابند و یا مالکان کسب و کار هم می‌توانند متخصصین مختلف را شناسایی و جذب کنند... 89٪ مالکان کسب و کار اظهار داشتند که لینکداین مهمترین کانال اجتماعی برای بازاریابی تخصصی و تأثیرگذار است. امروزه ۹۵٪ کارشناسان بازاریابی آمریکا از این بستر برای رشد و توسعه بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند. اما فقط این نیست حضور چهره‌های  علم و اقتصاد، سیاست ، ادبیات، هنر و سینما و سایر افراد و متخصصین موفق جهان از لینکداین برای برندسازی خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید در لینکداین بیش از ۱ میلیون مقاله منتشر شده در سال ۲۰۱۶ شرکت مایکروسافت این شبکه را با رقم بیش از ۲۶ میلیارد دلار از آن خود کرد. بنابراین با توجه به این آمار رسمی اگر هنوز از این درگاه برای معرفی خود یا محصولات و خدمات کسب و کارتان استفاده نکرده‌اید بدانید از قافله عقب هستید. 


پروپوزال لینکداین در کازیو منتشر شد

در جامعه‌ی متخصصین عرض اندام کنید!


ایجاد یا تقویت برندینگ و بازاریابی در شبکه ی اجتماعی لینکداین

مناسب برای شرکت‌های ارایه دهنده‌ی ‌خدمات محتوایی و تبلیغات و بازاریابی، سازمان‌ها و آژانس‌های و کلیه برندها، چهره‌هایی که می‌خواهند با ساختار اکانت تجاری و حرفه‌ای بازاریابی لینکداین آشنا شوند

دانلود کنید

www.kazio.ir/Linkedin-RFP

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان