ERP چیست!؟

ERP چیست!؟

کسب و کارهای متوسط و بزرگ سرشار از منابع مختلف و متعددی هستند که ماهیت وجود و استمرار فعالیت آن‌ها را تعریف می‌کند هر چقدر رشد منابع در یک سازمان بیشتر باشد مدیریت آنها نیز دشوارتر خواهد شد. این بدان معنا نیست که سازمان از رشد باز ایستد بلکه باید راهکاری را در نظر داشت تا همگام با رشد سازمان بتوان منابع را بدقت و با کیفیت بالا مدیریت کرد. در این بین سازمان‌ها سراغ روش‌ها و ابزارهای مختلفی می‌روند تا به این مهم دست یابند اما استفاده از ابزارها، راهکارها و نرم‌افزارهای جزیره‌ای پراکنده نه تنها کمکی در جهت بهبود فعالیت سازمان نمی‌کند بلکه سبب هدر رفتن سرمایه و زمان و انرژی شده و حتی امکان مدیریت یکپارچه‌ی منابع سازمان در یک نقطه‌ی متمرکز را از ما خواهد گرفت و علاوه بر آن باعث افزایش ترافیک مدیریت نادرست و پراکنده نیز خواهد شد. منابع هر سازمانی از مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی  تشکیل شده. پس لزوم بهره‌گیری از یک سیستم یکپارچه برای مدیریت تمامی این منابع امری ضروری است. در این راستا شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارایه‌دهندگان راهکارهای مدیریتی یکپارچه و تولیدکنندگان نرم‌افزار، ابزاری بدین منظور تولید و طراحی کرده‌اند که قادرست تا صفر تا صد کلیه‌ی منابع سازمان از بدو تولید تا توزیع را مدیریت کند. اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها، جهت برقراری ارتباط و ارائه محصولات و خدمات به‌سرعت به استفاده از ERP  واقف هستند اما گاهاً انتخاب نادرست سبب می‌شود تا نه تنها موفق به مدیریت یکپارچه منابع نشوند بلکه هزینه‌های بسیاری را هم متحمل شوند پس چه مالک کسب‌وکاری باشید چه مدیریت یک سازمان را برعهده دارید درهرحال یک ابزار مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمان، راهکاری مهم برای پیشبرد موفقیت سازمان است که قادر است تجارتی نو را برای شما رقم بزند این یعنی بسته به نوع محصول و یا خدمتی که ارایه می‌کنید با بهره‌گیری از راهکار ERP می‌توانید به نحو احسن مدیریتی یکپارچه از جریان روان کلیه‌ی داده‌های سازمانی منابع موجود را تجربه کنید. اهمیت استفاده از یک راهکار ERP مناسب آن‌قدر زیاد هست نمی‌توان نادیده گرفت!.....




پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان