عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

..


تفاوتی نمی‌کند چه کسب و کاری دارید، محصول دارید یا خدمت، خط تولید دارید یا تیم تولید؟ در هر صورت هر تجارتی برای نمایاندن آنچه که عرضه می‌کند نیازمند عکاسی تبلیغاتی  است که از آن بعنوان عکاسی صنعتی  نیز یاد می‌کنند. تعریف دقیقی که می‌توان از ماهیت این عکاسی تبلیغاتی بکار برد این است که هدف از این نوع عکاسی، نمایش‌دادن محصول یا خدمت در عکس است که می‌تواند جلوه‌ی بیشتری از خود آن داشته باشد. عکاسی تجاری واژه‌ی صحیح انگلیسی است و در ایران بعنوان عکاسی صنعتی شناخته می‌شود و در حقیقت نوعی از عکاسی کاملا تخصصی است که عبارتست از تصویربرداری حرفه‌ای به صورت علمی و با مهارت خاص که خروجی آن در طراحی کاتالوگ، پوستر و یا بصورت دیجیتالی در دنیای تجارت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. عکاس صنعتی در زمان گرفتن عکس، بر روی چگونگی جلب توجه مخاطب به بخشی از عکس متمرکز می‌شود. عکاسی صنعتی مانند سایر عکاسی‌های حرفه‌ای با تنظیم نور، زاویه و خلاقیت و ذوق هنری رابطه‌ی مستقیمی دارد. از آنجایی که بحث عمده‌ی عکاسی صنعتی پوشش محصولات و خدمات و فعالیت‌ها در قالب تبلیغات و نمایاندن آن به مخاطب است از این رو از آن بعنوان عکاسی تبلیغاتی نام می‌برند که البته این نوع عکاسی زیرشاخه‌ی عکاسی صنعتی است و وظیفه دارد تا از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت‌‌ها عکس‌برداری ‌کند. در اصل رسالت عکاس در عکاسی تبلیغاتی، این است که عکس نهایی کاملا واقعیت محصولات را بیشتر از خود محصول نشان دهد! امروزه فروشگاه‌های آنلاین، خرده‌فروشی‌ها، شرکت‌های گردشگری، هتلداری، صنایع، ماشین آلات، معادن، خودرو، اغذیه، سلامت، زیبایی، تولید محتوا، صنایع دستی، پوشاک، لوازم خانگی و تقریباً تمام کسب و کارها نیازمند استفاده از رویکرد عکاسی صنعتی هستند. اهمیت استفاده از عکاسی صنعتی آنقدر زیاد است که در کوتاهترین مدت می‌تواند علاوه بر تقویت برند تجاری شما سبد فروش محصول و یا خدماتتان را نیز به شدت افزایش دهد. عکاسی صنعتی با تمرکز بر لابراتوار حرفه‌ای، دوربین‌های قدرتمند، نورپردازی، جلوه‌نمایی و گرافیک و روتوش تصاویر گرفته شده ضمن بزرگنمایی محصول/خدمت در ذهن مخاطب آنرا جذاب نیز خواهد کرد.

..



پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان