پشتیبانی پرینترهای سازمان

پشتیبانی پرینترهای سازمان

..

علیرغم الکترونیکی شدن بسیاری از مکاتبات، رشد دولت الکترونیک و حضور چشمگیر بسیاری از نرم‌افزارها و سیستم‌های اتوماسیون اداری، از دیرباز تاکتون پرینتر یا چاپگر در هر کسب  و کاری بخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی جایگاه ویژه و مهمی دارند و انگار به این سادگی، قرار نیست از زندگی کسب و کارها رخت بربندند. پرینتر، یک تجهیز جانبی است که بطور وابسته متصل به رایانه‌ها می‌شود یا تحت شبکه است و بر پایه‌ی IP مستقلاً یک تجهیز تحت شبکه قلمداد می‌شود. نیاز به چاپ فاکتور، مدارک، گواهینامه‌ها، اسناد اداری و مالی، مکاتبات در سربرگ‌های اداری یک نیاز اساسی و پابرجاست و گویی هنوز کسب و کارها بدون پرینتر قادر به پوشش تمام نیازها بصورت الکترونیکی نیستند. در این بین به نسبت میزان نیاز به چاپ اسناد، تعداد کاربران، شاهد افزایش تعدد و تکثر انواع و اقسام پرینترهای مختلف در سازمان هستیم اعم از پرینترهای از نظر مکانیزم چاپ شامل: پرینتر لیزری، جامد جوهر، LED، جوهر افشان، چندکاره،ضربه‌ای ماتریس نقطه‌ای، سه‌بعدی 3D، و از نظر رنگ به انواع سیاه و سفید و رنگی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام بنا به اقتضای کسب و کار در نقطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرخ رشد استفاده از تعداد پرینترها، افزایش سرسام‌آور هزینه‌ی خرید کارتریج یا تونر، کاغذ و سرویس و نگهداری آنها را به میان می‌کشد. افزایش استفاده‌ی مکرر نیز بدون درنظر گرفتن عملیات سرویس و نگهداری از آنها، باعث کاهش طول عمر دستگاه می‌شود و هزینه‌های سربار زیادی از ناحیه‌ی تعمیر و تعویض قطعه روی دوش سازمان گذاشته خواهد شد. این هزینه بدون ارایه‌ی راهکارهای پشتیبانی و سرویس‌های دوره‌ای نگهداری این تجهیز مفید، قابل کاهش نیست. اما این تمام ماجرا نیست نیاز شدید به این تجهیزات، یعنی اهمیت داشتن آن در کسب و کار. بنابراین در صورت فقدان پرینتر به علت تعمیر یا خرابی، اثر بسیار ناخوشایندی بر روی کسب و کارها می‌گذارد. لزوم کارایی، سلامت و حضور همیشگی پرینترها بر روی میز کاربران چیزی نیست که از طریق خریدن پرینتر جدید میسر شود. بنابراین سازمان‌هایی که از اهمیت و ضرورت چنین تجهیزی مطلع هستند به شدت نیاز به یک تیم یا شرکت متخصص در امر نگهداری و سرویس‌ آن نیز می‌باشد.  علاوه بر آن، راهکارهای بهبود مستمر، کاهش نرخ مصرف کارتریج و کاغذ و چگونگی سطوح دسترسی به پرینتر برای چاپ اسناد محرمانه نیز مقوله‌ای است که نباید نادیده گرفت.



پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان