شرکت ثبت بکنیم یا نکنیم!؟

شرکت ثبت بکنیم یا نکنیم!؟

..

شرکت، همان‌طور که از معنای آن پیداست مترادف شریک و شراکت است. بسیاری از افراد در کسب و کارهای شخصی با هم شراکت دارند بی‌آنکه شرکت داشته باشند! آنها کلیه‌ی ساختار یک همکاری شراکتی را با هم پیش می‌برند با این تفاوت که این شراکت، حقوقی نیست، رسمیت ندارد و امکان حضور در مناقصات، مزایده‌ها، سفارشات خرید سازمان‌ها و بسیاری موارد دیگر را نخواهند داشت. ثبت شرکت یک گام کلیدی  و مهم برای ایجاد و گسترش نفوذ کسب و کار در سطح ملی و حتی بین‌المللی است. با داشتن یک شرکت، مالکان و سهامدارنش قادر خواهند بود تا به واسطه‌ی حقوقی بودن شرکت در بسیاری از سازمان‌ها حضور داشته باشند، پروژه‌ بگیرند، فاکتور رسمی مبتنی با ارزش افزوده رد کنند، قرارداد تجاری ببندند، تسهیلات حقوقی بانکی بگیرند و ... ثبت شرکت، به فعالیت‌های تجاری شما، اعتبار میدهد! قراردادهای شما تحت لوای قانون قرار می‌گیرد، و امکان عقد هرگونه قرارداد بزرگی میسر است، امکان مبادلات تجاری با کشورهای جهان میسر می‌شود و کلیه‌ی اعضا تحت حمایت قانون ثبت شرکتها می‌توانند فعالیت خود را در هر حوزه و هر زمینه‌ای گسترش دهند. بدون یک شرکت ثبتی شما قادر نیستند تا در سفارشات خرید، مناقصات و مزایده‌های ارگان‌های دولتی حضور یابید. قادر نیستید با بسیاری از شرکتهای خصوصی قرارداد ببندید و امکان صدور فاکتور رسمی با مالیات و ارزش افزوده برای شما میسر نخواهد بود. همین چند مورد یعنی از بین رفتن حجم وسیعی از متقاضیان و مشتریان خدمات و محصولات شما. 

این تمام ماجرا نیست. ثبت و تاسیس شرکت به شما این امکان را میدهد که از تخصص  و استعداد افراد زیادی در شرکت خود، بهره مند شوید. آنها را بیمه کنید، به آنها حقوق بدهید و صد البته پروژه‌های خود را با تکیه بر دانش و پتانسیل آنان و وجود حقوقی شرکت پیش ببرید و هر روز قادرید تا فعالیت شرکت خود را گسترش دهید. امروزه آنقدر ثبت و تاسیس شرکت مهم است که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید. بنابراین اگر قصد کارآفرینی دارید، اگر می‌خواهید خدمت یا محصولی را در سطح ملی و فراملی به فروش برسانید. اگر می‌خواهید از نیروهای متخصص بهره‌مند شوید، اگر قصد برندسازی سازمانی دارید، اگر می‌خواهید تولیدات خود را بصورت حقوقی و رسمی بنام شرکت خود ثبت کنید و اگر می‌خواهید صاحب اعتبار باشید و از مزایای حقوقی بودن  کسب و کار خود بهره‌مند شوید لازمه‌ی این خواستن‌ها ثبت و تاسیس رسمی شرکت است. .



پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان