گواهینامه‌ي ایزو ۹۰۰۰ چیست؟

گواهینامه‌ي ایزو ۹۰۰۰ چیست؟

..


ایزو، گواهینامه نیست! بلکه اختصار نام یک سازمان بین‌المللی استانداردسازی  در ژنو سویس است و علیرغم اینکه یک سازمان غیردولتی است اما قوانینی در حوزه‌ی صنعت و تجارت تدوین کرده که امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و  اکثر کشورهای دنیا ایزو را به‌عنوان یک مرجع کامل و فراگیر می‌شناسند و آنرا انتخاب کرده‌اند.

جهان‌شمول بودن این سازمان سبب شده تا بیش از ۱۶۸ کشور در جهان از قبیل ایران به عضویت آن درآیند. این سازمان بر روی سیستم‌های مدیریت کیفیت،  متمرکز شده که در حقیقت مجموعه‌ای از قوانین و فرایندهایی را ارایه می‌کند که برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان مورد نیازست این قواعد همسو با اهداف استراتژیک سازمان است و بیان‌کننده‌ی اهداف، خط‌مشی، فرایندها، مستندات و منابع مورد نیاز برای پیاده‌سازی و نگهداری آن است. 

تدوین چنین قوانینی برای سیستم مدیریت کیفیت اکنون بیش از نیم قرن است که توسط ایزو انجام شده و به کسب‌وکارهایی که این دستورالعمل‌ها را اجرایی کرده باشند و تمام فرایندهای کیفی را منطبق ارایه کنند، پس از ممیزی، به آنها گواهینامه‌ای اعطا می‌شود تحت عنوان گواهینامه‌ی ایزو، که سرآمد آن، گواهینامه‌ی ایزو ۹۰۰۰ است. . که کسب گواهینامه‌های این شرکت سبب رشد اعتبار هر کسب و کاری خواهد شد. این گواهینامه از خانواده‌ی مدیریت کیفیت است و تاکنون چندین عضو جدید به این خانواده افزوده شده از جمله‌ی ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۹۰۰۲ و ایزو ۹۰۰۳ و ایزو ۹۰۰۴ که که بجز ایزو ۹۰۰۰، ۹۰۰۱ و ۹۰۰۴ مابقی منسوخ شده‌اند. امروزه مدیران موفق سازمان‌ها و صنایع در تلاشند تا به این استاندارد جهانی برسند. 

آنچنان که سیل تقاضا برای گواهینامه‌های سری ۹۰۰۰ افزایش یافته بخصوص گواهینامه‌ی ۹۰۰۱ که مورد انتخاب بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و یا مطرح است. زیرا ملاک ارزیابی کیفیت، مشتری مداری و بهبود مستمر در تجارت بر اساس این گواهینامه انطباق و سنجیده خواهد شد. کسب گواهینامه‌های این شرکت سبب رشد اعتبار هر کسب و کاری خواهد شد..




پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان