رپورتاژ آگهی یا مقاله‌ی تبلیغاتی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا مقاله‌ی تبلیغاتی چیست؟

..

رپورتاژ آگهی یا مقاله‌ی تبلیغاتی چیست؟

در بحث بازاریابی و بازارسازی سنتی و یا دیجیتالی، یکی از ابزارهای کلیدی و مهم، تولید محتوای نوشتاری هدفمند و تبلیغاتی است. به عبارتی در کنار سایر رسانه‌های تولید محتوا، برای نوشتن داستان موفقیت یک کسب و کار، معرفی محصول و یا خدمت، نیازمند بهره‌گیری از یک روایت قدرتمند و نوشتاری هستید که به آن گزارش تبلیغاتی یا رپورتاژ می‌گویند. این نوع روش تبلیغاتی به شیوه‌ی مستقیم و اکثراً غیرمستقیم به تبلیغی در قالب یک گزارش تحلیلی و یا توصیفی یا خبری می پردازد. 

در کلامی دیگر، گزارش تبلیغاتی همان‌طور که از نامش پیداست یعنی یک متن نوشته‌شده با هدف تبلیغ است. این متن نوشته‌‌شده در کنار سایر رسانه‌ها و ابزارهای تولید محتوا نظیر پادکست، ویدئو و تصویر، چنان جایگاه ارزنده و مهمی دارد که نمی‌توان از آن راحت چشم‌پوشی کرد. امروزه، در مدیریت تولید محتوا، این محتوای هدفمند است که کاربران را به یک محصول یا خدمت و یا یک برند و کسب و کار علاقمند می‌کند. یک تعریف ساده‌تر از آن شاید این باشد که یک گزارش تبلیغاتی، چکیده‌ای از یک رساله‌ی کسب و کار است!

این یعنی شما در نوشتاری نچندان بلند باید نسبت به برندسازی و جلب توجه مخاطب به محصول یا خدمت چیزی بنویسید که مخاطبین در چند دقیقه‌ی مطالعه از اهمیت آن آگاه گردند و آنان را به سوی اطلاعات بیشتر یا مراجعه به وب‌سایت کسب و کار هدایت کند. بنابراین ناگفته پیداست که رپورتاژ ابزاری جذاب برای افزایش محبودر بحث بازاریابی و بازارسازی سنتی و یا دیجیتالی، یکی از ابزارهای کلیدی و مهم، تولید محتوای نوشتاری هدفمند و تبلیغاتی است. به عبارتی در کنار سایر رسانه‌های تولید محتوا، برای نوشتن داستان موفقیت یک کسب و کار، معرفی محصول و یا خدمت، نیازمند بهره‌گیری از یک روایت قدرتمند و نوشتاری هستید که به آن گزارش تبلیغاتی یا رپورتاژ می‌گویند. این نوع روش تبلیغاتی به شیوه‌ی مستقیم و اکثراً غیرمستقیم به تبلیغی در قالب یک گزارش تحلیلی و یا توصیفی یا خبری می پردازد. در کلامی دیگر، گزارش تبلیغاتی همان‌طور که از نامش پیداست یعنی یک متن نوشته‌شده با هدف تبلیغ است.




پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان