چگونه از اکسل بهتر از قبل استفاده کنیم

چگونه از اکسل بهتر از قبل استفاده کنیم

هرچند ممکن است تمام افراد به طور مرتب با اکسل سروکار نداشته باشند، اما تقریبا برای هر فرد که به هر نحوی با کامپیوتر کار می‌کند مواقعی پیش می‌آید که مجبور شود در یک سند صفحه گسترده، دست به تغییرات زیاد و زمان‌بر بزند. در این مواقع اطلاع از میانبرها و به کار بستن آن‌ها کمک چشمگیری برای صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با سه میانبر پر کاربرد آشنا کنیم.

 ۱- کلید F4

استفاده از این کلید هر دستوری که در سلول قبل اجرا شده را مجدداً اعمال می‌کند، به عبارت دیگر هر کاری که با سلول قبلی انجام شده را می‌شود با فشار دادن F4 در سلول جدید تکرار کرد.

برای مثال: تغییر رنگ متن، دادن فرمت‌های خاص به فونت‌ها، ساخت یک خط‌کشی و …

۲- کلیدهای ترکیبی Alt + H, E, A

استفاده از این کلیدهای ترکیبی منجر به حذف تمامی اطلاعات مربوط به یک سلول اعم از محتوا، فرمت، لینک یا نظرات می‌شود، که در واقع همان ریست کردن سلول است.

 ۳- کلیدهای ترکیبی Alt + H, O, I

اگر قصد دارید به طور خودکار اندازه ستون‌ها و ردیف‌ها را تغییر دهید استفاده از این کلیدها منجر به یکسان شدن اندازه آنها با سلولی که انتخاب کرده اید، می‌شود.


 

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان