نرم افزار مدیریت خدمات مشتریان

نرم افزار مدیریت خدمات مشتریان

نرم افزار مدیریت خدمات مشتری Manageengin Cusomer Support Center که بر پایه جاوا تولید شده است به وسیله قابلیت­های منحصر به فرد خود این امکان را برای سازمان­ها فراهم می­کند تا تمامی امور مشتریان خود را به صورت کاملا یکپارچه مدیریت نمایند. در این سیستم فعالیت­های بازاریابی، فروش و خدمات به صورت کاملا یکپارچه مدیریت می­شود. مدیریت درخواست های مشتریان، مدیریت دپارتمان های زیر مجموعه فروش، مدیریت محصولات مشتریان،مدیریت راهکارها، مدیریت محتوای ویژه مشتریان، تولید گزارشات آنلاین،دفترچه تلفن تماس مشتریان، مدیریت قراردادها، فرایندها و گردش­کارها، ارتباطات متنوع و یکپارچه از مزایای این نرم افزار فوق العاده ویژه محسوب می­شوند.


وب کاتالوگ این محصول را در اینجا ببینید

فروش، بازاریابی و خدمات، سه ماژول اصلی و پیش­فرض این نرم افزار هستند که هر کدام شامل موجودیت­های مربوط به خود می­شوند. نرم افزار مدیریت خدمات مشتریان Managenegine Customer Support Center این امکان را فراهم می­کند تا در صورت نیاز بتوان ماژول­ها، موجودیت­ها، فرم­ها، فیلدها، گردش کارها و ... را مطابق با نیاز سازمان­ توسعه داد. انعطاف پذیری بی نظیر این نرم ­افزار یکی از قابلیت­های منحصر به فرد آن است. و شرکت مدانت برای اولین بار با فارسی سازی، گرافیک بازطراحی شده و استقرار این سرویس جهانی در ایران و در راستای بومی سازی آن گام برداشته است

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان