مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center
مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center
صد البته نرم افزارهای مدیریت درخواست های مشتریان توسط برنامه نویسان داخلی تولید شده اما چیزی که این سرویس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، سازگاری و امکان ادغام با سرویس اکیتور دایرکتوری، ایمیل، مرکز تلفن، و... پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، عمومی بودن برای یادگیری همه، کاربرپسند و وجود صدها قابلیت منحصر دیگر است.
هنگام انتخاب نرم افزار برای مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center هوشمندانه تصمیم بگیرید.با مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center مشتریان خود را نگه دارید!
- کنترل و مدیریت تمامی مراکز زیرمجموعه پشتیبانی مشتریان بصورت یکپارچه در دست بگیرید؟.
- مشتریان از نحوه پاسخگویی همیشه شاکی هستند.
- از نرم افزارهای جزیره ای بسیاری برای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان استفاده می کنید؟
- هیچ کنترل و نظارتی بر روی عملکرد و حجم کار کارشناسان پشتیبانی خدمات مشتریان ندارید.
- همیشه از انقضای قراردادها بی اطلاعید؟
- از اینکه فرایند سیستمی و گردش کار مشخصی نیست ناراحتید.
- محیطی برای مستند سازی راهکار رفع مشکل کاربران وجود ندارد.
- اطلاعات سنتی و دستی است و بطور دقیق آماری از از دارایی ها و محصولات و لیست افراد و مشتریانتان و سوابق درخواست های آنها ندارید.
- اطلاعات و تجربیات در انحصار افراد است و ترس این را دارید که آنها بروند و بدون مستندات، دستتان در پوست گردو باقی بماند.
- گزارشات آنلاین میخواهید؟
- به نرم افزارهای ایرانی و یا نمونه های مشابه برای ارایه خدمات موفق پشتیبانی به مشتریان، اعتدمادی ندارید؟
- دنبال راهکار موفقی برای تخصیص خودکار یا بر اساس نوع کار درخواست های مشتریان به کارشناسان می گردید؟
- یک سرویس موفق در کلاس جهانی میخواهید؟
- هزینه زمان صرف شده برای تمام مشتریان را میخواهید یکجا داشته باشید؟
همه و همه در سامانه تحت وب مرکز پشتیبانی مشتریان مبتنی بر
Manangeengine Customer Support Center