با زومین بر روی کسب و کار خود زووم کنید!


با زومین بر روی کسب و کار خود زووم کنید!

امروز نیاز به داشتن وب سایت برای معرفی خود، نمونه کارها، محصولات و کسب و کار به حدی لازم و ضروری است که اغلب ما آنرا نادیده میگیرم آن هم فقط به این دلیل که: "وب سایت، میخواهیم چکار!"

با رشد میلیون ها صفحه وب در جهان و توسعه سریع تکنولوژی و ارتباطات، کسب و کارهای محلی دیگر سهمی در سطح شهر، کشور و یا جهان ندارند و به همان محل محدود می شوند پس اگر نگاهی فراتر به کسب و کار خود دارید به محله و دوستان و آشنایانتان بسنده نکنید! داشتن وب سایت معرف پرستیژ کاری شما، معرفی کسب و کارتان به تمام کشور و یا جهان است که قادرید تا علاوه بر حفظ هویت رسمی شما، در جهت ایجاد و یا تقویت یک برند تجاری و یا شخصی بسیار موفق تر عمل کنید.

البته عجله نکنید قبل از داشتن یک وب سایت اگه قرار نیست در وب سایت هیچ ارتباطی با بیننده، کابر و یا مشتری برقرار کنید و یا بجز بار اول که سایت طراحی شده اطلاعات آن را هرگز به روز نکنید، همان بهتر است که وب سایت هم نداشته باشید! بنابراین شرط اول ارتباط با مشتری و رشد تجارت آنلاین شما علاوه بر داشتن یک وب سایت وجود درگاههای ارتباط و پاسخگویی با مشتری است که مدانت در اختیار شما می گذارد.

پیش تر، تعریفی وجود داشت بنام وب سایت ایستا، در جهان تغییرات، داشتن هر ایده ایستا محکوم به نابودی است بنابراین شما همراه با تغییرات، باید تغییر کنید تا کسب و کار رو به رشدی داشته باشید پس مفهوم وب سایت استاتیک یا ایستا قدیمی شده! در مقابل، ظهور وب سایت های پویا یا داینامیک سبب شده تا =هر تجارت و هر شخصیتی سریعاً به اهمیت داشتن وب سایت پی ببرند.


مدانت هم با استفاده از پلتفرم های جهانی منبع باز: اقدام به ارایه بسته کامل راهکار وب سایت پویا بنام زوُمین کرده است.

در حقیقت بر پایه یکی از سیستم های منبع باز مدیریت محتوا  نظیر Wordpress,Drupal,CakePHP است که مطابق با نیاز مشتری از پلتفرم مخصوصی برای کار استفاده می شود و حرفه ای ترین وب سایت و یا وب اپلیکیشن را در اختیار شما قرار می دهد.


سیستم های مدیریت محتوای محبوب نظیر دروپال و یا وردپرس سالیان سال است که حجم قابل توجهی از وب سایت های جهان را به خود اختصاص داده اند ضمن اینکه این پلتفرم ها دارای هسته قدرتمند و با تیم های کارشناسی چندصدهزار نفری در سراسر جهان است که همیشه آنرا به روز، ایمن و سریع ارایه می کنند.

 استفاده از زوُمین (راهکار مبتنی بر سیستم های محبوب مدیریت محتوا در جهان)  سبب می شود تا: 


  1. هزینه تولید و داشتن یک وب سایت را به حداقل برسانید.
  2. اطمینان خاطر دارید که وب سایت شما همیشه با آخرین تازه های جهان وب به روز است.
  3. زمان طراحی وب سایت را به حداقل می رسانید.
  4. از  میلیون ها افزونه و یا پلاگین برای مقاصد مختلف می توانید استفاده کنید.
  5. وب سایت شما امن، سریع و قابلیت توسعه پذیری راحتری خواهد داشت.
  6. سریعتر می آموزید و کنترل همه چیز را شخصاً میتواند بدون دانش تخصصی، به دست می گیرید.

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان