اپلیکیشن های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک (قسمت دوم)

اپلیکیشن های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک (قسمت دوم)

Marketing app

در مقاله " اپلیکیشن های بازاریابی ضروری برای صاحبان کسب و کارهای کوچک (قسمت اول)" به معرفی 5 نرم افزار کاربردی در زمینه کسب و کار پرداختیم در این مقاله نیز به معرفی 5 نرم افزار کاربردی دیگر خواهیم پرداخت.

1- Perka

یکی از رایج ترین تاکتیک های بازاریابی برای یک کسب و کار محلی استفاده از یک برنامه وفاداری است. معمولاً این برنامه ها با ارائه سرویس و یا محصول رایگان پس از تعداد مشخصی خرید صورت می گیرد. مثلاً در صورتی که یک مشتری چند بار به رستورانی برود، پس از تعداد مشخص دفعاتی که در آنجا غذا می خورد، رستوران به وی یک وعده مجانی می دهد.  

اپلیکیشن Perka این مدل موفق بازاریابی را به صورت دیجیتالی درآورده است. گرچه اپلیکیشن هنوز در حال توسعه و بهبود است، اما اگر کسب و کار شما دارای چنین مدل وفاداری است این اپلیکیشن به امتحان کردنش می ارزد. بهترین ویژگی آن هم این است که مجانی می باشد. 

2- Kanvas

 اپلیکیشن kanvas در ساده ترین حالت خود یک اپ تولید عکس است، اما علاوه بر آن می تواند بسیاری قابلیت های دیگر مانند تولید گیف های انیمیشن (animation gif)، ویدیو، طراحی، اسلایدشو و بسیاری موارد دیگر را ارائه دهد. این اپلیکیشن همچنین موارد تولید شده را خیلی راحت بر روی فیس بوک، توئیتر،  اینستاگرام، تامبلر، یوتیوب و بسیاری پلتفرم های دیگر آپلود نماید. چنانچه نیاز به عکس و یا ویدیو داشتید اما امکان استفاده از لپ تاپتان برای ویرایش آن برای شما مقدور نیست، این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

3- AdWords

اگر در حال اجرای تبلیغات پولی به ازای کلیک هستید، به احتمال زیاد دارید با Adwords این کار را انجام می دهید. کسب و کارهای محلی معمولاً سعی می کنند که از طریق این کانال مقداری به ترافیک وب سایت خود اضافه کنند اما مشکل این است که این کار هزینه بردار بوده و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه نیست. بسیاری از کسب و کارهای کوچک بودجه یک ساله خود را در مدت یک ماه بر روی AdWords بدون هیچ نتیجه ای صرف می کنند. شما نباید اجازه بدهید که این اتفاق برای شما بیافتد. با داشتن این اپلیکیشن در دستان خود، به صورت نزدیک حساب AdWords خود را ردگیری کنید. با کمک این اپلیکیشن می توانید هزینه های روزانه خود را چک کرده، کمپین های پیشنهادی را دریافت نموده، بودجه خود را ویرایش کرده و کارهای بسیاری را بر روی این اپلیکیشن انجام دهید.

4- Google My Business app

اهمیت google بر هیچکس پوشیده نیست. اگر شما یک کسب و کار محلی داشته باشید حتما از این موضوع اطلاع دارید، در صورتی که کسب و کارهای محلی برای جستجوهای محلی بهینه شده باشند در جذب مشتری بسیار موفق خواهند شد، بخصوص اگر پروفایل آنها در سایت Google My Business  بسیار مرتب و شکیل پر شده و نقدها و مرورهایی که بر روی آنها در سایت می شود خوب بوده و باشد.

اپلیکیشن Google My Business به شما اجازه می دهد که تقریباً تمام کارهایی را که بر روی کامپیوترتان انجام می دهید بر روی اپلیکیشن نیز انجام دهید. این اپ یک راه عالی برای چک کردن پروفایل، آمارها و نظرات و نقدهای جدید در زمانهای کوتاهی که به استراحت می پردازید و یا در صف انتظار هستید می باشد.

5- اپلیکیشن GetResponse

واضح است که شما باید برای بازاریابی ایمیلی خود نیز برنامه ریزی نمایید. اگر در حال حرکت هستید و میخواهید بدانید که کمپین ایمیلی که صبح فرستادید در چه وضعیتی قرار دارد، این کار با داشتن اپلیکیشن GetResponse بر روی گوشی به سادگی چند کلیک است. علاوه بر این شما می تواند آمارهای داشبورد، افزایش لیست ایمیلها و .... را نیزمشاهده کنید. همچنین می توانید ایمیلهای موجود در پاسخگوی خودکار را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. 


منبع: www.getresponse.com

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان