بهترین راهکار افزایش اعضای کانال تلگرام

رشد یکصد هزار  کانال تلگرام نشان از محبوبیت بسیار این شبکه اجتماعی در ایران است و هر کس که ایده ای در ذهن دارد سراغ ایجاد یک کانال می رود.اما پیش از ایجاد و یا تولید یک کانال باید ببنید هدفتان چیست؟

  1. کسب درآمد؟
  2. سرگرمی؟
  3. معرفی و شهرت؟
  4. افزایش و تقویت برند شخصی و یا سازمانی؟
  5. و یا توسعه و رشد کسب و کار؟
پاسخ هر کدام از موارد فوق فقط برای شما مهم است و قرار نیست شما به کسی پاسخ بدهید اما ایجاد هر کانالی با هر هدفی که در ذهن دارید نیاز دارد تا مخاطبین زیادی داشته باشد و هدف کلی داشتن کانال تلگرام، رساندن پیغام شما به مخاطب (مشتری هدف) است!  و 1000% راهکارهایی که به ذهن شما رسیده و یا در اینترنت جستجو کرده اید موارد زیر است:
  1. خرید بسته های افزایش اعضا بصورت فیک یا غیر واقعی
  2. تبادل لینک
  3. هزینه تبلیغ و معرفی در کانال های بزرگ
  4. خرید اعضای به ظاهر واقعی!!
هرکدام از موارد فوق دارای معایب و هزینه های بی بازگشت فراوانی است.
  1. اعضای غیرواقعی: تلگرام بدون شک تمامی اعضای غیر واقعی را پس از مدتی حذف می کند و در صورت تکرار کانال شما را مسدود می کند بنابراین در راهکار اول شما نه تنها کانالتان رشد نکرده بلکه هزینه بیهوده ای هم متحمل شده اید، در نهایت اعضای شما ریزش کرده و به هدف غایت که رساندن پیام به گوش مخاطبین است هم نرسیده اید!
  2. در تبادل لینک ، اعضای جاری را هم از دست می دهید خودت را جای مخاطب بگذارید با حجم انبوهی از تبلیغات تبادل لینک آیا همچنان حاضرید در آن کانال باقی بمانید!؟ ضمن اینکه تبادل لینک کاملا به وجه کانال شما لطمه شدیدی می زند.
  3. تبلیغات در کانال های بزرگ: این روش اگرچه کمی منطقی تر است اما آیا به نظر شما صرفه اقتصادی دارد؟ آیا کسی تمایل به خواند تبلیغات دارد؟ از هزار تا چندین هزار تومان هزینه کرده اید و ساعت ها وقت گذاشته اید تا محتوایی را تولید و یا کپی کنید! اما آیا به هدف واقعی خود رسیده اید!؟
  4. اعضای به ظاهر واقعی! فرض کنید شما 10.000 عضو واقعی را خریده اید آیا این اعضا، مطالب شما را میخوانند!؟ یا فقط ظاهراً می بینند! آیا به هدف کلی که رساندن پیغام به مخاطب و یا مشتری هدف هست دست پیدا کرده اید!؟
قطعا! پاسخ تمامی موارد بالا خیر است! و فراموش نکنید 100 نفر مطالب شما را بخوانند بسیار پر بازده تر از اینست که صد هزار نفر فقط به ظاهر ببینند!

گول نخورید Don't Get Fooled و بیهوده هزینه نکنید.

سایت های پر از تبلیغات و پر از زرق و برق چیزی جز نفع شخصی مالکان این وب سایت ها ندارند.خُب می پرسید حالا چکار کنم!؟پیش از طرح این سوال به محتوا فکر کنید و به چیزی که می خواهید به گوش همه برسانید اگر شما محصولی را می فروشید بهترست که هرگز کانالی هم نداشته باشد چون به جای اتلاف ساعت ها وقت گرانبها برای تولید یا کپی محتوا و.... خیلی ساده محصول خود را از طریق سایر روشهای تبلیغاتی پر بازده اطلاع رسانی کنید تا زودتر به نتیجه برسید.اما اگر واقعاً دنبال تقویت برند شخصی و یا سازمانی هستید باید اساساً به فکر تولید محتوای خاص باشید!کپی کردن فقط مدتی جوابگوست اگر کانال شما همیشه اولین مطلب جذاب را تولید کند شک نکنید خواهان هم خواهد داشت. بی شک اعضای کانال شما که در درجه اول اقوام و دوستان و همکارانتان هستند و آنها اگر بدانند مطالب کانال شما جذاب است آنرا به همدیگر معرفی می کنند و خواهید دید در کوتاه زمانی اعضای شما رشد کرده و به هدف غایی خود نزدیک می شوید...

پس دانستیم که پول و زمان را نباید بیهوده دور ریخت. با تولید محتوای خاص به هدف نزدیک شده اید. اما مشکل کوچکی اینجا هست و آن رساندن هدف و محتوای با ارزش شما به گوش همه ( به جز اقوام و آشنایان و همکاران و دوستان همکارانتان)  به سرعت به دست نمی آید و ممکن است خیلی زمانبر شود و شما انگیزه خود را از داشتن کانال از دست بدهید!

مشکل اینجاست که غریبه ها و مخاطبین دور دست ها را چطور از محتویات و ارزش کانال خود آگاه کنیم!؟

راه حل در دست تله لیست است! معرفی بخشی از محتوای شما در قالب یک صفحه اختصاصی در این سایت!
تله لیست شبیه هیچ سایت ثبت کانال تلگرامی نیست! هدف ما معرفی کانال هست نه کسب در آمد از راه تبلیغ، نه از راه تبادل لینک، نه دریافت پول بابت عضویت در کانال نه دریافت پول از شرکت ها بابت تبلیغ و نه هیچ چیزی دیگری...هدف ما صرفاً معرفی و حمایت است. آنهایی که خوب پیش رفته اند جزو سایت های منتخب تله لیست می شوند و آنهایی که نوپا هستند و یا برای معرفی نیازمند اطلاعات بیشتری هستند راهکاری داریم تا مخاطبین از محتوای کانال شما اطلاع داشته باشند تا در صورت تمایل عضو شوند به عبارتی چه خوب می شد اگر نام کانال شما را بتوان در اینترنت جستجو کرد و قدری از محتویات و کلیه اطلاعات بهه  دست مخاطب هدف می رسید و بعد عضو شود. برای اینکار، راهکار فوق العاده کم هزینه ( فقط در قالب حق الزحمه) از شما دریافت می شود که بسیار ناچیزتر از هزینه واقعی است.
  • تله لیست به شما اعضای واقعی و فیک نمی فروشد.
  • با شما تبادل لینک نمی کند.
  • از شما هیچ درخواستی برای معرفی تله لیست نمی کند.
  • هیچ عضویتی از شما نمی خواهد.
  • اما با تولید محتوای با ارزش توسط خودتان و ایجاد یک صفحه اختصاصی به شما تضمین می دهد که موفق خواهید شد.
دلایل موجه ای هست که می گوییم:
  • هویت تله لیست با فروش اعضاهای کذایی را نمی خواهیم زیر سوال ببریم
  • قصد کلاه برداری حتی به ارزش یک ریال نداریم
  • نیازی به تبادل لینک برای معرفی خودمان نمی بینیم
  • مطمئن هستیم که مخاطب هدف، کانال شما را به درستی نمی شناسد اگر از محتویات کانال شما اطلاع داشته باشد شک نکنید که عضو می شود.

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان