امکانات نسخه جدید Manageengine ServiceDesk 9.3

تازه های نسخه جدید سرویس دسک Manageengine servicedesk :


در اینجا سعی داریم تا همگام با تغییرات سرویس دسک، در خصوص ارایه اطلاع رسانی به موقع، شما را در جریان تازه های سرویس دسک بگذاریم لذا با این تغییرات و آشنایی شما با مشکلات و باگ های مرتفع شده، امیدواریم برای تصمیم گیری در خصوص مهاجرت به نسخه های جدید کمکی کرده باشیم با مدانت در این مبحث همراه باشید...


نسخه جدید سرویس دسک ۹٫۳ در ۱۵ فوریه ۲۰۱۷ منتشر شد.

SDF-48098 : صرفه جویی در وقت و تلاش برای ایجاد الگوهای پروژه هایی که تکراری و دارای نقاط عطف، کارها، زیر کارها هستند.این گزینه همکنون در مسیر زیر در دسترس است:مدیریت سامانه/ مدیریت پروژه / الگوهای پروژه
SDF-63463: سفارشی سازی دشبورد برای هر نوع نیازمندی شما فراهم شده است. الان خیلی راحت قادر به تغییر اندازه، تغییر چیدمان ویجیت ها وو یا کادرهای گزارش آنلاین در دشبورد هستید. حتی می توانید تا تنظیمات امنیتی را تعریف کنید، بیفزایید، حذف کنید و یا مجدد به حالت قبل برگردانیدد بنابراین راهبر سرویس و یا ادمین، می تواند یک دشبورد خصوصی برای کارشناسان ایجاد کند که برای کارشناسان قابل رویت باشد و یا برای گروه خاصی از کاربران یک دشبورد اختصاصی به اشتراک بگذارد.
SDF-58820: عدم امکان حذف گروه های پشتیبانی! و بجای آن با غیرفعال کردن و یا در دسترس نبودن  گروههای کاری می توانید برای استفاده هایی آتی آنرا تنظیم کنید.
SDF-63691: اجرای اقدامات سفارشی از طریق فایل اسکریپت در فواصل زمانی، قابل برنامه ریزی است. این قابلیت، این امکان را به راهبر سرویسس می دهد تا برای تنظیم یک برنامه ریزی جدید اقدام و یا برنامه ریزی های موجود را ویرایش، حذف، فعالسازی و یا غیر فعال کند. این امکان همکنون درر برگه مدیریت سامانه/تنظیمات عمومی/ سفارشی سازی برنامه ریزی، در دسترس است.
SDF-63451: کاربران همکنون قادرند تا تصاویر پروفایل خود را با فرمت های jpg ,.png , .jpeg حداکثر به اندازه ۵ مگابایت آپلود کنند.
SDF-60547: امکان افزودن پیوندهای دیگر(لینک های خارجی) به سرویس دسک مهیا شده، این امکان به سادگی کاربران را قادر می سازد تا به انواعع برنامه های کاربردی دیگر سازمان دسترسی داشته باشند. این قابلیت همکنون در برگه مدیریت سامانه/تنظیمات عمومی/ برنامه های یکپارچه ME درر دسترس است.
SDF-61601 : امکان پیکربندی تنظیمات امنیتی میسر شده از طریق برگه مدیریت سامانه/تنظیمات عمومی/ تنظیمات امنیتی به این قابلیت دسترسیی دارید.


پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان