• کتاب مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk 

بهترین اثر برای تمامی صاحبان کسب و کار که از زیرساخت های IT استفاده می کنند و مدیران و مهندسین انفورماتیک 

کتابي 100% آموزشی مطابق با بهترین تمرینات استاندارد جهانی مبتنی بر iTIL برای ارایه خدمات انفورماتیک به کاربران با ترفندهای کلیدی

پیش خرید نسخه چاپی کتاب  با  20% تخفیف + بهمراه فایل PDF + هدیه نقدی پس از خرید + ارسال به تمام نقاط ایران بصورت رایگان

این کتاب صرفا برای مشتریان مدانت است که بسته های کامل سرویس  دسک را خریداری کرده باشند


با این کتاب در کلامی کوتاه،  غول مشکلات پشتیبانی را شکست می دهید.

آموزش چالش های پیاده سازی ITSM بخش های کلیدی و  حرفه ای  پیاده سازی سیستم مدیریت انفورماتیک در سازمان

با اشاره به ابزار موفق سرویس دسک Manageengine ServiceDesk Plus


مدیر انفورماتیک باش!

سرفصلهاي آموزشي:
  •  آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!
  • چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟
  • بازاریابی نوین چیست؟
  • آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!
  • باید کسب و کار بزرگ شود نه مشکلات!
  • داستان رشد یک کسب و کار:
  • چگونه ITIL در جهت تسهیل پشتیبانی سرویسهای IT در کسب و کارهای کوچک و متوسط می تواند کمک کند؟
  • مدیریت هرج و مرج با ITIL
  • مراحل پیاده سازی ITIL
  • مدیریت درخواست ها ( رُخدادها)
  • مدیریت مشکلات
  • مدیریت پیکربندی پایگاه داده یا مدیریت تجهیزات (CMDB)
  • مدیریت تغییر
  • ManageEngine ServiceDesk Plus
  • امکانات سامانه مديريت انفورماتيک:
درباره کتاب

مقدمه کوتاه: 

سرویس دسک یک ابزار کارآمد برای مدیریت خدمات انفورماتیک در تمامی شرکت ها، سازمان ها و انواع کسب و کارهایی است که حداقل 20 کاربر به بالا دارند این سرویس با امکان ارایه خدمات گسترده در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مدیران شرکت ها و کاربران و کارشناسان پشتیبانی باز کند. استفاده از این سامانه تحت وب بی تردید رضایتمندی 100% کاربران را از نحوه عملکرد پشتیبانی انفورماتیک به ارمغان خواهد آورد. محتوای این کتاب شامل بررسی 20 سناریو محتمل در تمامی شرکت ها است سناریوهایی که قطعاً هر کدام از ما چه به عنوان مدیر ارشد یک سازمان، چه به عنوان یک کاربر و یا یک کارشناس پشتیبانی آنها را از نزدیک حس کرده ایم. 

جنس اتفاقات مورد بحث قرار گرفته در این اثر به مشکلات انفورماتیکی کاربران و عملکرد دپارتمان IT می پردازد و سعی دارد تا با ارایه بهترین تمرینات موفق در جهان و راهکارهای عملیاتی، به تحویل خدمات در سطح استانداردهای بین الملی بپردازد. هدف از ترجمه این اثر، معرفی سرویس دسک به عزیزان و فارسی زبانان و افزایش توانایی مدیران، سرپرستان و کارشناسان انفورماتیک در مواجه شدن با حوادث مشابه است، مثال های این کتاب، تحلیلی استراتژیک بر روی حوادثی است که در تمامی کسب و کارها بطور یقین تکرار می شود. بسیار تلاش شده تا علاوه بر ترجمه ای آزاد، مفاهیم آن بصورت بومی مطرح شود تا همواره درک درستی از این حوادث که تماماً در سازمانهای مشترک است، داشته باشیم. این اثر مجموعه از بهترین تمرینات با مطالعه از تجربیات مدیران انفورماتیک در جهان است. مطالعه این کتاب ارزشمند را به کلیه مدیران انفورماتیک و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات توصیه می کنیم این کتاب چکیده ای کوتاه از کتاب جامع مدیریت آسان انفورماتیک که به تألیف، مترجم این اثر درآمده و در دست چاپ است که امیدست آن اثر نیز که مشتمل بر بیش از 500 صفحه در 2 جلد کالینگور طراحی شده با ایندیزاین، خوانا، جذاب، قوی و جامع است به دست علاقمندان برسد.....


گروههای هدف این کتاب:
مطالعه و کار با اين کتاب به کليه مدیران، کارشناسان و تکنسين هاي پشتيباني شبکه و سخت افزار ، کارشناس هاي شبکه، ، دانشجويان و علاقمندان اين رشته توصيه مي شود. این کتاب بر پایه تجربیات دوازده ساله نویسنده در زمینه شبکه و آنچه که بواقع در بازار مورد نیازست نوشته شده که به منظور تحلیل، طراحی و پیاده سازی خدمات پشتیبانی در سازمانها در آموزشی کاملا نوین، کاربردی و  به دور از تئوری های بلااستفاده، و فرّار!
1.صاحبان کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ
2.مدیران عاملی که بدنبال حذف چالش های انفورماتیک هستند
3.مدیران انفورماتیک
4.سرپرستان واحد IT
5.کارشناسان و تکنسین های پشتیبانی و دانشجویان کارداني و مهندسي کليه رشته هاي کامپيوتر(وب، شبکه، فناوري اطلاعات و ارتباطات، نرم افزار، سخت افزار ، صنايع، مديريت انفورماتيک و....)
2.تکنسین های شبکه
3.کارجویان
4. علاقمندان به مباحث مدیریت راهبردی و عملياتي

کمپين باش!
گروه مهندسي مدانت با تيم اجرايي فروشگاه کازيو و نويسندگان متخصص حوزه هاي مختلف فناوري اطلاعات و ارتباطات و در اقدام به راه اندازي کمپين باش! کرده اند اين کمپين  با الگوي عناوين کاري نظير:  متخصص شبکه باش! و... اقدام به توليد آموزشهاي 100% عملياتي خواهد نمود خود نويسنده اين کتاب بعنوان اولين نفر و ارايه دهنده اين ايده گام به ميان گذاشته که با همت ساير دوستان اميدست  بهترين توليدات به دست علاقمندان برسد.
ساير جزييات
نويسنده هادي احمدي
نوع فايل PDF + نسخه چاپی کتاب
تعداد صفحات 500 صفحه در دو جلد کالینگور
شرح مختصر محتويات کتاب مدیریت آسان انفورماتیک
ناشر کازیو
تعداد فايل 1 فایل + 1 جلد نسخه چاپی کتاب
تاريخ چاپ 1395
شابک 968-584720012-8

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk

  • تولیدکننده: کازيو
  • نوع محصول: کتاب PDF
اين محصول تاکنون: 1 بار دانلود شده

محصولات مرتبط

فارسي ساز سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک آخرین نسخهManage engine Service Desk plus  مبتني بر ITILکا..

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

کارگاه  یکروزه آموزش فوق تخصصي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک همراه با ارائه مدرکمحل برگزاری: به انتخاب شم..

فارسي ساز سامانه  مديريت خدمات مشتریان Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز سامانه مديريت خدمات مشتریان Manageengine Support Center Plus

برای اولین بار در ایرانفارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات پشتیبانی مشتریManage engine Support Center plus &nb..

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk

دانلود رایگان اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk  Manage engine Service Desk plus &nbs..

20  سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریو موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk اثری برای تمامی صاحبان ک..

گرافیک سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

گرافیک سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

گرافیک سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملتر..

تقویم شمسی  سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

تقویم شمسی سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

تقویم شمسی سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيکManage engine Service Desk plus  مبتني بر ITILکاملترين بست..

دانلود   9.2  Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود 9.2 Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITILاگر مشکلی در نص..

دانلود   9.3  Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود 9.3 Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملترين ..

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk plus   تخفیف ویژه خرید آنلاین برای سازمان هاح..

دانلود Manageengine OpManager

دانلود Manageengine OpManager

دانلود رایگان نرم افزار مانیتورینگ Manage engine OpManager  برترین نرم افزار نظارات شبکه در سال 2017..

افزونه هلپ کارت فارسی سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

افزونه هلپ کارت فارسی سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

افزونه هلپ کارت فارسی سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک Manage engine Service Desk plus  مبتني ..

برچسب ها: , 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, آموزش سرویس دسک, آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک فارسی, کتاب آموزش Manageengine servicedesk فارسی, آموزش میزکار, آموزش هلپ دسک, آموزش مدیریت خدمات انفورماتیک, آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!, چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟, آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!, مدیریت هرج و مرج با ITIL, مراحل پیاده سازی ITIL, مدیریت درخواست ها ( رُخدادها), ManageEngine ServiceDesk Plus, امکانات سامانه مديريت انفورماتيک آموزش فارسی سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب فارسی manaegngine servicedesk, راهنمای فارسی سرویس دسک پلاس راهنمای فارسی servicedesk, راهنمای فارسی نرم افزار هلپ دسک, سرویس دسک چیست؟, هلپ دسک چیست, کتاب آموزش سیستم مدیریت انفورماتیک, راهنمای استفاده از سرویس دسک, راهنمای servicedesk, سرویس دسک پلاس چیست, اصول ITIL, چالش های مدیریت فناوری اطلاعات, ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات, راهنمای مدیریت فناوری, کتاب مدیریت هرج و مرج در سازمان, کتاب مدیریت تغییر, کتاب مدیریت مشکلات, کتاب مدیریت دارایی ها و تجهیزات انفورماتیکی, سناریوهای مدیریت موفق انفورماتیک, مدیریت آسان فناوری اطلاعات و ارتباطات, بهترین نرم افزار تکتینگ, برترین نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک, نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, نرم افزار پشتیبانی کاربران, نرم افزار تکتینگ راهنمای استفاده از سرویس دسک, حرفه ای ترین سرویس دسک جهان, مقایسه نرم افزارهای سرویس دسک, آموزش گام به گام سرویس دسک, آموزش کامل servicedesk, آموزش جامع servicedesk plus, شرکت زوهو, شرکت manageengine, نرم افزار هلپ دسک شرکت manageengine, سرویس دسک مدانت, فارسی ساز سرویس دسک, تقویم شمسی سرویس دسک, نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب آموزش سیستم سرویس دسک, چرا سرویس دسک, ابزارهای سرویس دسک, مدیریت چالش های فناوری اطلاعات, کتاب آموزش سیستم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب های شرکت مدانت, نشر کازیو, نشر دیجیتال, کتاب آموزش مدیریت انفورماتیک,

با موبايل اسکن کنيدqrcode