گرافیک سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL

کاملترين بسته گرافیکی سرويس مديريت خدمات انفورماتيک

نصب توسط کارشناسان مدانت بصورت ریموت بلافاصله پس از خرید.

سرویس دسک چیست؟

براي دريافت دموي پيش نمايش آنلاين و يا مهندسي خريد و کسب اطلاعات و جزييات بيشتر به وب سايت مدانت  مراجعه فرماييد.

5 دلیل  که شما برای خرید گرافیکی سرویس دسک مدانت  باید لحاظ کنید:

تفاوت گرافیک مدانت با سیستم موجود:

  • 500 فایل CSS برای راست چین آرایی کامل 
  • 4000 آیکن بازطراحی شده برای نمایش جذاب تر محیط
  • فرم لاگین حرفه ای 
  • 100% محیط با فونت های فارسی سازمانی BNazanin
  • با نصب رایگان



گرافیک موشن بسیار زیبای سرویس دسک پلاس مدانت مبتنی بر Manageengine ServiceDesk Plus را ببنید:
ساير جزييات
نوع فايل JavaScript JS, JavaScript JSON, HTML, XML, CSS, PHP, SQL, LESS سازگار با تمام مرورگرها IE7, IE8, IE9, IE10, IE11, Firefox, Safari, Opera, Chrome
شرح مختصر محتويات گرافیک سرویس دسک Manageengine SrviceDesk
شرکت پشتيبان مدانت
مرتبط با نرم افزار Manageengine SrviceDesk 9.2.28

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

گرافیک سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

  • تولیدکننده: مدانت
  • نوع محصول: نرم افزار تحت وب
  • 1,900,000 تومان


محصولات مرتبط

فارسي ساز  Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک  Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL&..

3,000,000 تومان

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

کارگاه  یکروزه آموزش فوق تخصصي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک همراه با ارائه مدرکمحل برگزاری: به انتخاب شم..

690,000 تومان

فارسي ساز  Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات پشتیبانی مشتری  Manage engine Support Center plus   &n..

3,000,000 تومان

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk

دانلود رایگان اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk  Manage engine Service Desk plus &nbs..

رايگان

20  سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریو موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk اثری برای تمامی صاحبان ک..

49,000 تومان

لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk

لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk

لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk  تحویل سریع و آسان پشتیبانی معتبر شرکت مدانت بد..

5,000,000 تومان

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک پلاس Manageengine Servicedesk بهترین اثر برای تمامی صاحبان کسب و..

199,000 تومان

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل فارسی سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk plus   محبوب ترین نرم افزار مدیریت خدمات مب..

6,800,000 تومان

سرویس دسک پلاس برای کاربران

سرویس دسک پلاس برای کاربران

مستند آموزش: سرویس دسک پلاس برای کاربرانراهنمای آموزشی تصویری نرم افزار سرویس دسک پلاس (پورتال سلف سرویس کاربر..

49,000 تومان

برچسب ها: Manageengine-servicedesk, مديريت خدمات انفورماتيک, شرکت زوهو, شرکت مدانت, سيستم تيکتينگ حرفه اي تحت وب, فارسی ساز مدانت, مدیریت پروژه, نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات, سيستم مديريت خدمات فناوري اطلاعات, فارسي ساز manageengine, سامانه خدمات انفورماتيک،سامانه تحت وب مديريت, سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات, سامانه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, فارسی ساز سرویس دسک, فارسی ساز manageengine servicedesk, فارسی ساز manageengine servicedesk plus, فارسی ساز سرویس دسک پلاس, فارسی ساز مدانت, سرویس دسک فارسی, سرویس دسک چیست؟, فروش فارسی ساز manageengine servicedesk, دانلود فارسی ساز سرویس دسک, دانلود فارسی ساز servicedesk plus, دانلود فارسی ساز manageengine servicedesk, خرید فارسی ساز سرویس دسک, خرید سرویس دسک زوهو, فارسی ساز زوهوzoho, محصولات زهو, محصولات manaegeemgine در ایران, , 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, آموزش سرویس دسک, آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک فارسی, کتاب آموزش Manageengine servicedesk فارسی, آموزش میزکار, آموزش هلپ دسک, آموزش مدیریت خدمات انفورماتیک, آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!, چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟, آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!, مدیریت هرج و مرج با ITIL, مراحل پیاده سازی ITIL, مدیریت درخواست ها ( رُخدادها), ManageEngine ServiceDesk Plus, امکانات سامانه مديريت انفورماتيک آموزش فارسی سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب فارسی manaegngine servicedesk, راهنمای فارسی سرویس دسک پلاس راهنمای فارسی servicedesk, راهنمای فارسی نرم افزار هلپ دسک, سرویس دسک چیست؟, هلپ دسک چیست, کتاب آموزش سیستم مدیریت انفورماتیک, راهنمای استفاده از سرویس دسک, راهنمای servicedesk, سرویس دسک پلاس چیست, اصول ITIL, چالش های مدیریت فناوری اطلاعات, ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات, راهنمای مدیریت فناوری, کتاب مدیریت هرج و مرج در سازمان, کتاب مدیریت تغییر, کتاب مدیریت مشکلات, کتاب مدیریت دارایی ها و تجهیزات انفورماتیکی, سناریوهای مدیریت موفق انفورماتیک, مدیریت آسان فناوری اطلاعات و ارتباطات, بهترین نرم افزار تکتینگ, برترین نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک, نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, نرم افزار پشتیبانی کاربران, نرم افزار تکتینگ راهنمای استفاده از سرویس دسک, حرفه ای ترین سرویس دسک جهان, مقایسه نرم افزارهای سرویس دسک, آموزش گام به گام سرویس دسک, آموزش کامل servicedesk, آموزش جامع servicedesk plus, شرکت زوهو, شرکت manageengine, نرم افزار هلپ دسک شرکت manageengine, سرویس دسک مدانت, فارسی ساز سرویس دسک, تقویم شمسی سرویس دسک, نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب آموزش سیستم سرویس دسک, چرا سرویس دسک, ابزارهای سرویس دسک, مدیریت چالش های فناوری اطلاعات, کتاب آموزش سیستم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب های شرکت مدانت, نشر کازیو, نشر دیجیتال, کتاب آموزش مدیریت انفورماتیک,

با موبايل اسکن کنيدqrcode