•  تحلیل محیط ایران برای بررسی فرصت یک کسب و کار با مدل PESTEL
دانلود آموزش تحلیل محیط ایران برای بررسی فرصت کسب و کار با مدل PESTEL  فایل لایه باز قابل ویرایش در PowerPoint + Word

 بررسی علمی بازار ایران  برای کسب و کار  بر اساس مدل PESTEL| فقط در کازیو


با استفاده از این مستند آموزشی بدرستی خواهید فهمید که بازار ایران چه فرصتی برای شروع کسب و کارتان دارد و براساس مدل استاندارد PESTEL قادر به ارزیابی و سنجش عوامل تاثیرگذار بر کسب و کارتان خواهید بود و با ضریب اطمینان بیشتری می توانید تجارت خود را آغاز کنید!

در این فایل آموزشی چک لیستی از تمامی عوامل محیطی که بر کسب و کارها در ایران موثر هستند به انضمام نحوه امتیاز دهی و تحلیل نتایج بررسی ها نیز توضیحاتی ارائه شده همچنین تحلیل یک نمونه کسب و کار طرح شده است
مخاطبین:
  • تحلیل گران کسب و کار
  • صاحبان کسب و کار
  • کارآفرینان
  • محققین و دانشجویان رشته های مدیریت در مقاطع مختلف
قبل از دانلود مطلب بهتر است در مورد مدل PESTEL آشنایی مختصری داشته باشید.

مدل PESTEL

بررسی عوامل محیطی شرکت را قادر می سازد تا تمامی بخشهای محیط عمومی را مورد مطالعه قرار دهد. از طریق این بررسی و با شناسایی سیگنالهای اولیه یا نقاط قوت و تهدید تغییرات بالقوه در بررسی PESTEL در محیط فرار نکات رقابتی مهم برای شرکت مشخص می شود.
هر سازمان باید با محیط عمومی که در آن مشغول فعالیت است آشنایی کامل را داشته باشد. مهمترین متغیرهای محیط خارجی که بر کسب و کار فعالیت شرکت تأثیر می گذارند عبارتند از:
  • مسائل سیاسی: Politics & Legal
  • مسائل اقتصادی: Economic
  • مسائل اجتماعی، جمعیت شناختی، فرهنگی و محیط زیست: Social
  • مسائل تکنولوژیکی: Technological
  • محیط زیست: Environment
  • مسائل قانونی: Legal
همه این عوامل استراتژی های شرکت را تحت تأثیر قرار می دهد  که در مورد این کسب و کار  به صورت چک لیست در جدول زیر مورد بررسی قرار می گیرد. در جدول زیر به هر یک از اجزاء در شش مورد بررسی در مدل PESTEL وزن داده شده نوع تأثیر و روند افزایشی و کاهشی آن تعیین شده و مطابق با امتیاز وضع موجود و ضرب آن در وزن امتیاز نهایی فرصت محیطی برای این کسب و کار تعیین شده است و در نهایت با جمع این امتیازات امتیاز نهایی فرصت محیط مورد بررسی مشخص شده است. سطرهایی که با رنگ نارجی مشخص شده اند به عنوان تهدیدات خارجی این کسب و کار محسوب می شوند.


5% حقوق فروش این طرح به موسسه محک تعلق می گیرد.



ساير جزييات
اندازه فايل 1.1 مگابايت
نوع فايل DOCX, PPTX
تعداد صفحات 14 اسلاید با پیوست یک فایل بررسی محیطی کسب و کار ارائه نرم افزار شارژ ساختمان
ناشر طبیه قیدر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

تحلیل محیط ایران برای بررسی فرصت یک کسب و کار با مدل PESTEL

اين محصول تاکنون: 5 بار دانلود شده

محصولات مرتبط

پروپوزال دوربين شبکه

پروپوزال دوربين شبکه

دانلود طرح پیشنهادی(پروپوزال) پروژه پیاده سازی دوربين مداربسته تحت شبکه، فایل لایه باز قابل ویرایش در Wor..

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه پياده سازي وب سايت ، فایل لایه باز قابل ویرایش در Word + هدیه خرید&nbs..

پروپوزال سرويس ايميل سازماني Microsoft Exchange

پروپوزال سرويس ايميل سازماني Microsoft Exchange

دانلود پروپوزال سرويس ايميل سازماني Microsoft Exchange ، فایل لایه باز قابل ویرایش در Word _+ هدیه خرید ي..

پروپوزال سیستم ذخیره سازی اطلاعات SAN & NAS

پروپوزال سیستم ذخیره سازی اطلاعات SAN & NAS

 دانلود پروپوزال خرید و پیاده سازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات SAN & NAS | فایل لایه باز قابل ویرایش در ..

طرح تجاری کسب و کار

طرح تجاری کسب و کار

دانلود طرح تجاری   افزایش 290 برابر درآمد در کسب و کار ویژه مدرسین و موسسات آموزشی فایل لایه باز قابل ویر..

طرح تجاری نمونه تدوین استراتژی

طرح تجاری نمونه تدوین استراتژی

دانلود طرح تجاری نمونه تدوین استراتژی  فایل لایه باز قابل ویرایش در Word + فونتبا این طرح کسب و کار خود ر..

برچسب ها: آموزش تحلیل محیط ایران برای بررسی فرصت یک کسب و کار با مدل PESTEL, طرح تجاری کسب و کار, طرح تجاری, برنامه کسب و کار, طرح توجیهی کسب و کار, ایده برتر کسب و کار, راه اندازی کسب و کار, تجارت خود را آغاز کنید, مدرس فروش, مدرس بازاریابی, مدرس مذاکرات حرفه ای, مدرس فروش برتر, طرح توجیهی, Best Idea, Business Plan, هوش تجارس, هوش برتر, تحلیل محیط عمومی،تحلیل صنعت و تدوین استراتژی, تحلیل عوامل محیطی (PEST), تحلیل عوامل سیاسی, تحلیل محیط تکنولوژیکی, بررسی تکنیک نیروهای پنجگانه پورتر در تجزیه و تحلیل صنعت, تحلیل محیط اقتصادی, تهدید محصولات جایگزین, الزامات پنجگانه مایکل پورتر در هواپیمایی, شدت رقابت در میان رقبا (Intensity of Rivalry among Competitors), قدرت چانه زنی تأمین کنندگان, تهدید تازه واردین (Threat of New Entrants), قدرت چانه زنی مشتریان (Bargaining Power of Customers), ماتریسهای ارزیابی ubstitute Products), انتظارات, چشم انداز, ماموریت, طرح های اجرایی استراتژیک, چابک سازی و تحول سازمان, طرح توسعه

با موبايل اسکن کنيدqrcode