• سرویس دسک پلاس برای کاربران

مستند آموزش: سرویس دسک پلاس برای کاربران

راهنمای آموزشی تصویری نرم افزار سرویس دسک پلاس (پورتال سلف سرویس کاربران)

آموزش جذاب، مصور، ساده و کاربرپسند سرویس دسک Manageengine ServiceDesk Plus

بر اساس تجربیات و بهترین تمرینات اگر از نرم افزار محبوب مدیریت خدمات انفورماتیک یا سرویس دسک پلاس در سازمان خود استفاده می کنید این مستند آموزشی 100% الزامی برای آموزش کاربران سازمان است. شرح دقیق محیط کاربری کاربران.

از سری آموزش های سرویس دسک پلاس!

سرفصلهاي آموزشي:

  • مقدمه
  • سخنی با شما کاربر عزیز!
  • چرا از این نرم افزار باید استفاده کنیم؟
  • مزایای ثبت درخواست در این سامانه برای کاربران
  • دیاگرام ساختار کلی عملیات ثبت و انجام درخواست
  • تفاوت های کلی درخواست خدمت جدید با رخداد
  • مراحل گام به گام ثبت درخواست
  • ثبت درخواست از طریق پورتال سلف سرویس
  • نمای کلی پورتال سلف سرویس کاربران
  • پنل سمت خلاصه درخواست های من
  • پنل سمت اعلانات
  • پنل ارسال درخواست
  • پنل راهکارهای محبوب
  • پنل چپ، تاییدات من
  • نحوه ثبت درخواست
  • تکمیل فرم درخواست
  • منوی درخواست ها
  • فیلتر کردن درخواست های ثبت شده در صفحه درخواست ها
  • نمایش جزییات درخواست
  • بستن یا بازگشایی درخواست توسط کاربران در صفحه جزییات درخواست
  • منوی راهکارها
  • منوی جزییات من
  • شخصی سازی پورتال سلف سرویس
مقدمه:
با بالا رفتن تعداد کامپیوترها، نرم افزارها و کاربران یک سازمان، دیگر مدیریت درخواستهای کاربران و دارایی های آنها در واحد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات به سادگی امکانپذیر نخواهد شد و همین موضوع سبب کُندی در رسیدگی به درخواست ها، کیفیت پایین ارایه خدمات، افزایش نارضایتی کاربران و در نهایت عدم پاسخگویی مناسب به درخواستها در زمان مشخص می شود و در نتیجه باعث سلب اعتماد شما از واحد IT میگردد. علاوه بر عدم رسیدگی به موقع به درخواست ها و پیگیری چندین و چندین باره، انرژی و زمان زیادی از شما بابت یادآوری و پیگیری درخواست ها گرفته شده و هم سبب تحمیل هزینه های زیان بار به سازمان می شود. تجربه نشان داده است که علت بسیاری از این گونه مشکلات، عدم وجود ابزار و راهکار کارآمد جهت مدیریت حرفه ای درخواست ها می باشد.

چرا از این نرم افزار باید استفاده کنیم؟

سامانه تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک یا سرویس دسک پلاس، ابزاری کارآمد و قدرتمند جهت رسیدگی به درخواست های مرتبط با انفورماتیک در سازمان می باشد. که برترین کاربران سازمان های دنیا  هم از همین ابزار برای پیاده سازی میزخدمت استفاده می کنن.د این سیستم با تجهیز به مکانیزم بسیار حرفه ای در بحث مدیریت درخواست،  شما را براحتی در رسیدن به نیازهای تان یاری می نماید، همچنین، عملکرد سازمان را بهبود می بخشد و راهکارها و ابزارهای لازم جهت از میان برداشتن موانع را در اختیارتان میگذارد. این سامانه از نظر سادگی استفاده، حتی آسان تر از گرفتن شماره تلفن انفورماتیک است! 

مطالعه و کار با اين آموزش به کليه کاربران، کارشناسان و تکنسين هاي پشتيباني شبکه و سخت افزار ، کارشناس هاي شبکه، ، دانشجويان و علاقمندان اين رشته توصيه مي شود. این مستند آموزشی با زبانی شفاف و گویا  نوشته شده که به منظور علاقمند کردن کاربران و مجاب کردن آنها به ثبت درخواست از طریق سامانه سرویس دسک بجای سایر روشهای رایج نظیر تلفن و... است


ساير جزييات
نويسنده شرکت مدانت
نوع فايل PDF
تعداد صفحات 20 صفحه بصورت PDF
شرح مختصر محتويات مستندآموزش سرویس دسک کاربران
ناشر کازیو
تعداد فايل 1
تاريخ چاپ 1397
شابک 968-584720012-8

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

سرویس دسک پلاس برای کاربران

  • تولیدکننده: مدانت
  • نوع محصول: کتاب الکترونيکي PDF
اين محصول تاکنون: 1 بار دانلود شده
  • 49,000 تومان


محصولات مرتبط

فارسي ساز  Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک  Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL&..

3,000,000 تومان

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

کارگاه  یکروزه آموزش فوق تخصصي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک همراه با ارائه مدرکمحل برگزاری: به انتخاب شم..

690,000 تومان

فارسي ساز  Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات پشتیبانی مشتری  Manage engine Support Center plus   &n..

3,000,000 تومان

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk

دانلود رایگان اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk  Manage engine Service Desk plus &nbs..

رايگان

20  سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریو موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk اثری برای تمامی صاحبان ک..

49,000 تومان

گرافیک سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

گرافیک سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

گرافیک سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملتر..

1,900,000 تومان

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک

کتاب مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک پلاس Manageengine Servicedesk بهترین اثر برای تمامی صاحبان کسب و..

199,000 تومان

تقویم شمسی Manageengine-ServiceDesk

تقویم شمسی Manageengine-ServiceDesk

تقویم شمسی سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک Manage engine Service Desk plus   کاملترين بسته..

3,000,000 تومان

دانلود   9.2  Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود 9.2 Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL اگر مشکلی د..

رايگان

دانلود   9.3  Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود 9.3 Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملترين ..

رايگان

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل فارسی سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk plus   محبوب ترین نرم افزار مدیریت خدمات مب..

6,800,000 تومان

دانلود Manageengine OpManager

دانلود Manageengine OpManager

دانلود رایگان نرم افزار مانیتورینگ Manage engine OpManager  برترین نرم افزار نظارات شبکه در سال 2017..

رايگان

افزونه هلپ کارت فارسی Manage engine Service Desk plus

افزونه هلپ کارت فارسی Manage engine Service Desk plus

افزونه هلپ کارت فارسی Manage engine Service Desk plus افزونه هلپ کارت فارسی سرویس دسک پلاسیک ابزار آ..

1,900,000 تومان

دانلود Manageengine Desktop Central

دانلود Manageengine Desktop Central

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت میزکار (کلاینت ها)   Manageengine Desktop Central  برترین ن..

رايگان

برچسب ها: , 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, آموزش سرویس دسک, آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک فارسی, کتاب آموزش Manageengine servicedesk فارسی, آموزش میزکار, آموزش هلپ دسک, آموزش مدیریت خدمات انفورماتیک, آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!, چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟, آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!, مدیریت هرج و مرج با ITIL, مراحل پیاده سازی ITIL, مدیریت درخواست ها ( رُخدادها), ManageEngine ServiceDesk Plus, امکانات سامانه مديريت انفورماتيک آموزش فارسی سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب فارسی manaegngine servicedesk, راهنمای فارسی سرویس دسک پلاس راهنمای فارسی servicedesk, راهنمای فارسی نرم افزار هلپ دسک, سرویس دسک چیست؟, هلپ دسک چیست, کتاب آموزش سیستم مدیریت انفورماتیک, راهنمای استفاده از سرویس دسک, راهنمای servicedesk, سرویس دسک پلاس چیست, اصول ITIL, چالش های مدیریت فناوری اطلاعات, ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات, راهنمای مدیریت فناوری, کتاب مدیریت هرج و مرج در سازمان, کتاب مدیریت تغییر, کتاب مدیریت مشکلات, کتاب مدیریت دارایی ها و تجهیزات انفورماتیکی, سناریوهای مدیریت موفق انفورماتیک, مدیریت آسان فناوری اطلاعات و ارتباطات, بهترین نرم افزار تکتینگ, برترین نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک, نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, نرم افزار پشتیبانی کاربران, نرم افزار تکتینگ راهنمای استفاده از سرویس دسک, حرفه ای ترین سرویس دسک جهان, مقایسه نرم افزارهای سرویس دسک, آموزش گام به گام سرویس دسک, آموزش کامل servicedesk, آموزش جامع servicedesk plus, شرکت زوهو, شرکت manageengine, نرم افزار هلپ دسک شرکت manageengine, سرویس دسک مدانت, فارسی ساز سرویس دسک, تقویم شمسی سرویس دسک, نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب آموزش سیستم سرویس دسک, چرا سرویس دسک, ابزارهای سرویس دسک, مدیریت چالش های فناوری اطلاعات, کتاب آموزش سیستم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب های شرکت مدانت, نشر کازیو, نشر دیجیتال, کتاب آموزش مدیریت انفورماتیک, سرویس دسک پلاس برای کاربران, مقدمه, چرا از این نرم افزار باید استفاده کنیم؟, مزایای ثبت درخواست در این سامانه برای کاربران, دیاگرام ساختار کلی عملیات ثبت و انجام درخواست, تفاوت های کلی درخواست خدمت جدید با رخداد, مراحل گام به گام ثبت درخواست, ثبت درخواست از طریق پورتال سلف سرویس, نمای کلی پورتال سلف سرویس کاربران, پنل خلاصه درخواست های من, پنل اعلانات, پنل ارسال درخواست, پنل راهکارهای محبوب, پنل تاییدات من, نحوه ثبت درخواست, تکمیل فرم درخواست, منوی درخواست ها, فیلتر کردن درخواست های ثبت شده در صفحه درخواست ها, نمایش جزییات درخواست, بستن یا بازگشایی درخواست توسط کاربران در صفحه جزییات درخواست, منوی راهکارها, منوی جزییات من, شخصی سازی پورتال سلف سرویس, , Manageengine-servicedesk, مديريت خدمات انفورماتيک, شرکت زوهو, شرکت مدانت, سيستم تيکتينگ حرفه اي تحت وب, فارسی ساز مدانت, مدیریت پروژه, نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات, سيستم مديريت خدمات فناوري اطلاعات, فارسي

با موبايل اسکن کنيدqrcode