بازاریابی ویدیویی در سال 2017

بازاریابی ویدیویی در سال 2017

به نظر می رسد که هر سال توسط برخی از صاحب نظران بازاریابی به عنوان "سال ویدیو" نامگذاری می شود. با این حال سال 2017 می تواند سزاوارترین برای این عنوان باشد. البته بر کسی پوشیده نیست که در روند های بازاریابی هر چه مصرف کننده گان بیشتری تبلیغات را مشاهده نمایند به طبع بازاریابان، سرمایه گذاری بیشتری بر روی آن انجام می دهند و در این روند بر کسی پوشیده نیست که  محتوای ویدیویی به شدت محبوب شده است. یک پژوهش جدید که توسط Wyzowel منتشر شده است نشان می دهد که ویدیو نسبت به سالهای گذشته مؤثرتر، رایج تر و  محبوب تر در میان مصرف کنندگان شده است. این مطالعه بر روی 311 پاسخ دهنده که شامل متخصصان بازاریابی و مصرف کنندگان آنلاین انجام شده است. برخی از نتایج جالب توجه این پژوهش در زیر آمده است.


1- ویدیو به کسب و کارها در رسیدن به اهداف خود کمک می کند (bandwagon)


اولاً باید گفت که از نظر استفاده از ویدیو افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته رخ نداده است. 63 درصد کسب و کارها در حال حاضر از ویدیو استفاده می کنند در مقایسه با 61 درصد در سال گذشته. با اینحال آنچه واضح و پر رنگ است احساس بازاریاب ها نسبت به کمکی است که ویدیو در رسیدن به اهداف کسب و کار به آن ها نموده است:




  • -    تقریباً 97 درصد آنها گفتند که ویدیو به آنها در بالا بردن درک کاربر از محصول و خدمات آنها کمک کرده است.
  • -    81 درصد آنها ویدیو را به صورت مستقیم به افزایش در فروش ارتباط می دهند.
  • -    76 درصد عنوان کردند که ویدیو ترافیک وب سایت آن ها را افزایش داده است.
  • -    بیش از نیمی از آنها (51 درصد) گفتند که ویدیو به کاهش تماس های مربوط به پشتیبانی کمک نموده است.
  • در کل 83 درصد بازاریاب ها احساس می کنند که ویدیو بازگشت سرمایه ای خوبی برای آن ها داشته است، که در مقایسه با 76 درصد سال گذشته پیشرفت چشمگیری است.

به نظر می رسد که استفاده از ویدیو کماکان در حال افزایش باشد. 99 درصد کسب و کارهایی که هم اکنون از ویدیو استفاده می کنند گزارش داده اند که در نظر دارند این کار را در سال 2017 ادامه داده و علاوه بر آن 34 درصد کسب و کارهایی که از ویدیو استفاده نکرده اند برای استفاده از ویدیو در سال جاری برنامه ریزی کرده اند.




2- ویدیو در میان مصرف کنندگان محبوب باقی مانده است. (bandwagon)

در واقع 79 درصد مصرف کنندگان اعلام کردند که ترجیح می دهند جهت آشنایی با یک محصول یک ویدیو ی مرتبط با آن تماشا کنند تا یک متن را بخوانند. این میزان نسبت 69 درصد سال گذشته افزایش زیادی یافته است. البته ویدیو رأی مصرف کنندگان به عنوان یک راه بالقوه برای آشنایی با محصولات جدید نیز باقی مانده است. 91 درصد آنها ویدیوهای توضیح دهنده یک محصول و یا سرویس را تماشا کرده اند. همچنین 84 درصد گفتند که پس از مشاهده ویدیوی یک برند برای خرید محصول آن برند قانع شده اند.

3- فرصت های جدید مرتبط با ویدیو در حال ظهور هستند (bandwagon)

در حالی که استفاده از ویدیو در حال افزایش است کماکان فرصت های فراوانی برای بازاریاب هایی وجود دارد که می خواهند از ویدیو به روش های جدید و جالب استفاده نمایند. ترفندهایی مانند Facebook Live (مورد استفاده 19 درصد بازاریاب ها)، Snapchat (8 درصد)، Instagram Video (26 درصد)، 360 Video (12 درصد)، و Virtual Reality (7 درصد) همگی برای استفاده بازاریاب ها در دسترس هستند اما استفاده از آنها به رشد کندی داشته است. این فرصتی است که با این واقعیت آمیخته است که در همه موارد فوق اغلب بازاریاب هایی که از آنها استفاده نموده اند موفقیت فوق العاده ای را گزارش داده اند.

4- محبوبیت ویدیوهای صداگذاری شده در حال افزایش است (bandwagon)

صداگذاری تقریباً همواره در ویدیوهای برندهای مختلف حضور داشته است، با این حال استفاده از صداگذاری های رسمی رو به کاهش است. 83 درصد مصرف کنندگان گزارش دادند که یک صداگذاری غیر رسمی (محاوره ای، خودمانی و راحت) که مانند یک دوست و یا عضو خانواده می باشد بسیار مؤثرتر  از  یک صداگذاری رسمی عمل می کند.

نتیجه گیری (bandwagon)

همه داده ها بیان گر این هستند که سال 2017 می تواند سال ویدیو باشد. در این سال بازاریاب ها بر روی ویدیو بیشتر هزینه می کنند. مصرف کنندگان ویدیوهای بیشتری تماشا می کنند. و تنها سؤال باقی مانده این است که شما چه زمانی کمپین ویدیوی خود را شروع می کنید؟

منبع: https://blog.hubspot.com

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان