کدهاي تخفيف کازيو

به دو صورت شما از تخفیفات کازیو بهره‌مند می‌شوید: 

۱-محصولات با 50٪ تخفیف همیشگی (پیشنهادات ویژه‌ی کازیو)

بسیاری از طرح‌ها با حوزه‌ی مرتبط در پکیچ‌های ویژه ده تایی طبقه‌بندی شده و شما بجای خرید تک‌تک پروپوزال‌های حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، قادرید تا یک بسته را با 50٪ تخفیف دایمی تهیه کنید.




۲- کدهاي تخفيف کازيو

این کدها تخفیف در کانال تلگرام کازیو به نشانی https://t.me/Kazio  و با کلیک بر روی لینک زیر مرتبا اعلام می شود... برای بهره مندی از تخفیفات عضو کانال تلگرام کازیو شوید. این کدهای تخفیف مرتبا به مناسبت‌های مختلف و با درصدهای متفاوت عرضه می‌شود

شکی نیست که شما انتظار خرید به صرفه ، با کیفیت، پشتیبانی فوری و با قیمت مناسب از کازیو دارید... بنابراین علیرغم ارایه تخفیفات بهترین محصول را از کازیو خواهید خرید. کازیو را در کانالهای اجتماعی دنبال کنید- همراهی‌اتان دنیایی می ارزد...


پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان