دانشنامه کازيو

چگونه به درخواست تخفیف مشتریان پاسخ دهیم؟

2017/01/17 23:55:39

چگونه به درخواست تخفیف مشتریان پاسخ دهیم؟

تخفیف می تواند معامله‌ای را که کند پیش می‌رود تسریع نماید، بین طرفین حسن نیت ایجاد نموده و نوعی اهرم فشار برای شما در جهت درخواست percent-manامتیازات از طرف مقابل محسوب ‌شود. اما شما تنها با تخفیف دهی استراتژیک این مزایا را کسب خواهید نمود، نه درزمانی که یک نفر درخواست تخفیف کرده باشد. امیدوار بودن به تخفیف قبل از یک مذاکره ی حقیقی معمولاً سه پیامد منفی دارد.مطلب جذاب تخفیف را از کازیو دبنال فرمایید...

شاه کلید نفوذ و موفقیت مدیران بازاریابی

2017/01/15 15:08:13

“قدردانی از مشتری و سپاسگزاری” کلید نفوذ و موفقیت مدیران بازاریابی

مرتبط با بازاریابی, برند و برند سازی, 

قدردانی از مشتری موضوع این مقاله کازیو  است. با توجه به اینکه در هر شرکت و سازمانی ، مدیران بازاریابی و فروش نقش کلیدی و مهمی دارند ؛ مدیریت صحیح و نحوه برقراری ارتباط وی با کارکنان و مشتریان از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است. همراه باشید...


۴ اصل بازاریابی در مورد خدمات به مشتریان

2017/01/15 15:00:06

۴ اصل بازاریابی در مورد خدمات به مشتریان

مرتبط با بازاریابی, برند و برند سازی, دسته‌بندی نشده, وبلاگ

خدمات به مشتریان موضوع این مقاله کوتاه بازاریابی است. خدمات به مشتریان کوچک و بزرگ با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انجام می شود.

استفاده از روشهای سنتی مانند پائین آوردن قیمت کالا امروزه راه مناسبی برای بازاریابی نیست. یکی از دلایل تغییر و تحول در مسیر بازاریابی ، رشد و توسعه راههای ارتباطی با مشتریان است. از طریق راههای ارتباطی متعدد و متنوعی که وجود دارد مدیران بازاریابی به تبادل نظر و ارتباط با مشتریان پرداخته و بیشتر می توانند خودشان را به مشتریان نزدیک کنند تا به نحو مناسب و بهتری خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهند. تحت چنین شرایطی است که مشتریان می توانند به یک کالا یا خدمات اعتماد کرده و میزان رضایتشان از آن کالا افزایش پیدا کند. در نتیجه رابطه دائمی با یک شرکت یا برندی را برقرار نمایند که سودآوری طولانی مدت و دائمی را فراهم می کند. در اینجا به چند اصل مهم بازاریابی در خصوص خدمات به مشتریان اشاره می شود: همراه باشید.... با کازیو

حمایت از حامیان مشتری در بازاریابی

2017/01/15 14:38:14

حمایت از حامیان مشتری در بازاریابی

مرتبط با بازاریابی, برند و برند سازی, مدیریت و رهبری, وبلاگ

“اولویت در همه جا با مشتریان است” این یک شعار بازاریابی نیست ؛ بلکه واقعیتی است که غالب شرکتهای بزرگ و برندهای موفق دنیا به آن پی برده اند و سر لوحه همه برنامه ریزیها و اقداماتشان قرار داده اند.

با کازیو همراهید....


اهمیت داشتن وب سایت در توسعه کسب و کار

2017/01/11 18:40:03

اهمیت داشتن وب سایت در توسعه کسب و کار

در چند سال گذشته و با پیشرفت اینترنت داشتن وب سایت برای تجارت ها و صنایع مختلف بسیار مهم شده است. در  کازیو به چرایی داشتن وبسایت و اهمیت آن برای رونق کسب و کار اشاره می کنیم همرا ه باشید...

مزایای وب سایت در اطلاع رسانی

قرار داشتن وبسایت در یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوانتر نسبت به آن. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی سایت و نگهداری آن فقط کافیست هزینه ای بسیار پایین پرداخت شود و هر زمان که بخواهیم می توانیم آن را ویرایش کنیم بدون هیچ هزینه جانبی و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها ....

5 نکته کلیدی در کسب نتایج در گوگل!

2017/01/04 13:33:10

با این 5 نکته کلیدی وب سایت شما می تواند همواره به گوگل لبخند بزند!


آیا می دانستید که جایگاه اول در یک نتیجه جستجو در گوگل 33 درصد کل ترافیک ناشی از آن جستجو را به خود اختصاص می دهد؟ یا اینکه نتایجی که در صفحه اول می آیند 92 درصد کل ترافیک به سمت آنها می رود و در صفحه دوم ترافیک به میزان 95 درصد کاهش می یابد؟

اعداد دروغ نمی گویند، اگر می خواهید که به جایگاه بالای نتایج موتورهای جستجو بروید، محتوای درگیرکننده و خوب نوشته شده به تنهایی نمی تواند این کار را برای شما بکند، بلکه شما باید بر روی نوشتن محتوایی تمرکز نمایید که از اصول سئو پیروی کرده و مبتنی بر کلیدواژه ها بوده است، بنابراین نه تنها ترافیک وب سایت را بالا می برد بلکه نوع درست و مرتبط ترافیک را به سایت را جذب می نماید.

 در این مقاله 5 نکته اساسی در ارتباط با نوشتن پست ‌های وبلاگی تابع اصول سئو بدون قربانی کردن تجربه کاربری و درگیر شدن خوانندگان به شما معرفی می گردد.

همراه با کازیو باشید...

سرویس دسک چیست؟

2016/12/31 02:20:15

سرویس دسک  یک نرم افزار مبتنی بر وب است که برای مدیریت درخواست های کاربران استفاده می شود که از آن تحت عناوین هلپ دسک، Help Desk، تیکتینگ Ticketing هم یاد می شود

معروف ترین و حرفه ای ترین سیستم های موجود در این زمینه را شرکت Manageengine  تولید کرده از همکنون در بیش از یکصدهزار سازمان معروف جهان پیاده سازی شده این شرکت در سرویس دسک خود که با جاوا نگاشته شده امکاناتی بی نظیری  شامل: مدیریت درخواست های کاربران، امکان تخصیص خودکار درخواست ها، سیستم چت بر روی درخواست ها، مدیریت راهکارها، مدیریت پروژه ها، مدیریت مشکلات، تغییرات، خرید و قراردادها  در سرویس دسک خود گنجانده است....

اساتید کازیو

2016/12/28 17:05:37

کازیو به منظور معرفی بهتر نویسندگان و اساتیدی که در خصوص تولید پروپوزال های تخصصی، کتاب، مقالات، پژوهش ها اقدام به راه اندازی این صفحه نموده است در این صفحه ضمن معرفی خلاصه ای از رزومه این عزیزان، علاوه بر آشنایی شما مشتریان عزیز، در راستای حمایت از این تولیدکنندگان قدم بر خواهد داشت. شما هم به جامعه تخصصی کازیو بپیوندید.


تصویرنام و نام خانوادگیتحصیلاتسمت جاریآثار در کازیو

مهندس بابک زنده دل نوبریدانشجوی دکترااستاد دانشگاهکتاب آموزش پاورپوینت

مهندس کیانوش هاتفیفوق لیسانس مخابراتاستاد دانشگاهآنچه که باید از کامیپوتر بدانیم

مهندس محمدرضا شعبانعلیفوق لیسانس مکانیکمدرس و مشاورترفندهای فنون مذاکره حرفه ای

مهندس محمود معظمیاستادمدرس و مشاورتفسیر فیلم راز

تیم 4 نفره نویسندگان کازیو

1 نفر لیسانس نرم افزار و شبکه و سخت افزار

1 نفر تایپیست و صفحه آرا

1 نفر گرافیست

1 نفر مدیر محتوای شبکه های اجتماعی

اعضای رسمی کازیو

  1. پروپوزال ویپ
  2. پروپوزال لینک
  3. پروپوزال مجازی سازی
  4. پروپوزال سرویس ایمیل
  5. پروپوزال ارتباطات یکپارچه
  6. پروپوزال سیستم های ذخیره سازی
  7. پروپوزال دوربین های تحت شبکه


کدام نوع بازاریابی فراگیر تر است؟ بازاریابی درونگرا یا بازاریابی برونگرا

2016/12/27 14:51:08

کدام نوع بازاریابی فراگیر تر است؟ بازاریابی درونگرا یا بازاریابی برونگرا

گدر مورد بازاریابی درونگرا (inbound marketing) اطلاعات جالبی را در ارتباط با هزینه های ایجاد لید و وضعیت کانال های مختلف جمع آوری inbound Marketingلید در مقایسه با یکدیگر به دست می دهد.

مطالعه مذکور که براساس نظرسنجی از 972 بازاریاب حرفه ای در سال 2012 صورت گرفت به شفافیت نشان دهنده این است که سازمان هایی که بر روی بازاریابی ردونگرا تمرکز دارند 61 درصد کمتر از دیگر سازمانها برای ایجاد هر لید هزینه کرده اند.با کازیو همراهید...


آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!

2016/12/24 16:39:51

آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!

رشد فزاینده ی تجارت مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در این هزاره بخصوص در چندین سال اخیر، سبب افزایش تعداد سرویس ها، کاربران، تجهیزات و زیرساخت های سخت افزاری، نرم افزاری و ارتباطات می شود و اهم این افزایشها نیازمندی دیگری مطلبد بنام مدیریت!

اغلب کسب و کارهای امروزی و مدیران تجاری به این درک رسیده اند که برای توسعه برند، افزایش فروش، افزایش سطح معرفی محصولات و کلیه فرایند طراحی، تولید و فروش و توسعه یک محصول یا یک خدمت نیازمند بستر انفورماتیکی است و بدون وجود زیرساخت ها، تجهیزات، سرویس ها و کاربرانی که با اینها درگیرند کلیه فرایندهای یاد شده تقریبا ناممکن و انجام نشدنی است، دنیا، دنیای ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات است و اگر در تجارت شما هیچ استفاده ای از فناوری اطلاعات در آن دیده نمی شود بدون شک کسب و کارتان محلی است چیزی شبیه یک گاوداری! چوب بری،و…

ادامه این مبحث بسیار جذاب را حتما دنبال کنید...


نمايش 1 تا 10 از 52 (6 صفحه)
با موبايل اسکن کنيدqrcode