سرویس Lync یا كلاس مجازي Adobe connect

سرویس Lync  یا كلاس مجازي Adobe connect 

لینک و ادوبی هر کدام یک ماركت بزرگ وب كنفرانس هستند و برای استفاده هاي مختلفي , از ديدارهاي ویدئویی تحت وب و براي آموزش الكترونيك و webinar استفاده می شوند اما ساختار بنیادی ادوبی بیشتر در حوزه آموزش و مختص مراکز آموزشی است تا برقرار ارتباطات و جلسات.  این نرم افزار از معدود سیستم هایی است که با توجه به وضعیت اینترنت کشور، قابل بهره برداری توسط موسسات علمی و آموزشی داخلی و سایر سازمانها است. با توجه به سرعت پایین اینترنت خانگی در کشور از نگرانی های بزرگ برگزاری کنفرانس های آموزش تصویری است. اما نرم افزار وب كنفرانس Adobe Connect اين مشكل را حل كرده است. در عوض برای تعامل بیشتر و تماس ویدئویی این سرویس لینک هست که پیشتاز است و اخیر شرکت مایکروسافت با خرید سرویس اسکایپ عملا سرویس ویدئویی لینک را بهینه تر کرد و حتی نام تجاری لینک نیز به Skype for  businessتغییر یافت. در نهایت و در ختم کلام اگر ملاک شما از ارتباط ویدئویی صرفا آموزش مجازی است، سروس ادوبی کانکت مناسب شماست اما برای ارتباطات و کنفرانس های ویدئویی مایکروسافت لینک گزینه برتر است.

مایکروسافت لینک را پیش‌تر Microsoft Office Communicator  نامگذاری کرده بودند مایکروسافت لینک برای مک کارخواه‌های پیام‌رسانی فوری هستند که با مایکروسافت لینک سرور یا لینک آنلاین در دسترس با مایکروسافت آفیس ۳۶۵استفاده می‌شود آنها جایگزین‌هایی برای ویندوز مسنجر هستند که با مایکروسافت اکسچنج سرور استفاده می‌شد. مایکروسافت لینک و مایکروسافت لینک برای مک هردو برخلاف پیام‌رسان ویندوز لایو  بعدها اسکایپ نرم‌افزار سازمانی هستند؛ آنها مجموعه ویژگی متفاوتی دارند که هدف محیط‌های ابرشرکتی است.

در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴، مایکروسافت خبر داد که در سال ۲۰۱۵ لینک با اسکایپ برای کسب‌وکار جایگزین خواهد شد. نگارش بعدی نرم‌افزار ارتباطی ویژگی‌های لینک و نرم‌افزار اسکایپ مصرف‌کننده ترکیب شد.

نرم افزار Microsoft Skype For Business Server 2015 نسخه جدید لینک سرور مایکروسافت Lync می باشد که این قابلیت را به کلاینت معروف اسکایپ Skype می دهد که از طریق ورژن مخصوص Skype Client For Lync بتواند به سیستم جدید سیستم کنفرانس متنی و صوتی و تصویری Microsoft Video & Voice & Text Conference System متصل شود. این سیستم جدید Lync که Skype For Business Server 2015 نام گرفته علاوه بر دارا بودن امکانات و قابلیت های Microsoft Lync 2013، بهبود ها و پیشرفت هایی نسبت به ورژن قبلی Lync نیز در کیفیت اتصالات و تصویر و صورت و مانیتورینگ و آرشیو سازی مکالمات دارا می باشد.

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان