دانشنامه کازيو

پروپوزال لینکداین

2020/04/08 01:04:53

پروپوزال لینکداین

لینکداین  یک شبکه‌ی اجتماعی تخصصی است که ظرف مدت کوتاهی توانست بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از انواع تخصص‌ها را به خود جذب کند اگرچه این شبکه در گام نخست جهت یافتن متخصص، شغل و کاریابی بنا نهاده شده اما حجم امکانات و قابلیت‌های منحصر آن سبب شده تا تبدیل به یک درگاه بسیار محبوب برای تولید محتوا، جذب مخاطب و بازاریابی دیجیتالی گردد. این شبکه با امکان به اشتراک‌گذاری متن، مقاله، شغل و عکس و ویدئو بستری فراهم کرده تا از خیلی شبکه‌های اجتماعی مشابه گوی سبقت را برباید این سامانه‌ی تحت وب همراه با یک اپلیکیشن موبایل آنچنان جای خود را باز کرده که امروزه اکثر فعالین، مالکان کسب و کار و کارمندان در آن یک اکانت یا پروفایل تجاری دارند. ضمن آنکه بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است این نرم‌افزار امکان انتشار تصاویر و ویدئوهای کاربران را ممکن می‌کند علاوه بر آن می‌توان محتوای تولیدی در آنرا در وب‌سایت‌ و برعکس و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این ابزار یکی از محبوب‌ترین راهکارهای ساخت و تقویت برند شخصی و یا سازمانی است و بستر بسیار مناسبی برای افزایش محبوبیت و کسب درآمد است و بی‌شک یکی از موثرترین راهکارهای موفق در دنیای تجارت آنلاین است، این روش بازاریابی و تبلیغاتی، حرف اول را جهت معرفی و عرضه‌ی خدمات و محصولات کسب و کار می‌زند. آمار کاربران بیش از نیم میلیارد نفری این شبکه گواه پرمخاطب بودن آن است. کاربران لینکداین بطور روزانه بیش از ۲۵ میلیون بار از محتوای منتشر شده بازدید می‌کنند و ضمن آنکه می‌توان گروه و یا صفحات نمونه کار  تعریف کرد قادرید تا فایل‌های آموزشی و یا رویدادهای تجاری و سازمانی را در آن بگذارید. بد نیست بدانید: ۲۹.3٪ از کاربران لینکداین مونث و ۲۸.7٪ مرد هستند. این یعنی از هر ۳ متخصص جهان یک نفر در لینکداین اکانت دارد.  و بیش از ۳۰ میلیون شرکت در آن حضور دارند. این شبکه امکان ارایه‌ی خدمات سازمان به سازمان  را بخوبی میسر می‌کند و علاوه بر آن متخصصین قادرند تا مشاغل خود را از میان هزاران شغل پیشنهادی کسب و کارها بیابند و یا مالکان کسب و کار هم می‌توانند متخصصین مختلف را شناسایی و جذب کنند... 89٪ مالکان کسب و کار اظهار داشتند که لینکداین مهمترین کانال اجتماعی برای بازاریابی تخصصی و تأثیرگذار است. امروزه ۹۵٪ کارشناسان بازاریابی آمریکا از این بستر برای رشد و توسعه بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند. اما فقط این نیست حضور چهره‌های  علم و اقتصاد، سیاست ، ادبیات، هنر و سینما و سایر افراد و متخصصین موفق جهان از لینکداین برای برندسازی خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید در لینکداین بیش از ۱ میلیون مقاله منتشر شده در سال ۲۰۱۶ شرکت مایکروسافت این شبکه را با رقم بیش از ۲۶ میلیارد دلار از آن خود کرد. بنابراین با توجه به این آمار رسمی اگر هنوز از این درگاه برای معرفی خود یا محصولات و خدمات کسب و کارتان استفاده نکرده‌اید بدانید از قافله عقب هستید. 


پروپوزال لینکداین در کازیو منتشر شد

در جامعه‌ی متخصصین عرض اندام کنید!


ایجاد یا تقویت برندینگ و بازاریابی در شبکه ی اجتماعی لینکداین

مناسب برای شرکت‌های ارایه دهنده‌ی ‌خدمات محتوایی و تبلیغات و بازاریابی، سازمان‌ها و آژانس‌های و کلیه برندها، چهره‌هایی که می‌خواهند با ساختار اکانت تجاری و حرفه‌ای بازاریابی لینکداین آشنا شوند

دانلود کنید

www.kazio.ir/Linkedin-RFP

پروپوزال اینستاگرام

2020/04/07 19:29:04

پروپوزال اینستاگرام

اینستاگرام  یک شبکه‌ی اجتماعی برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو است و در حقیقت یک اپلیکیشن موبایل عمومی است که بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است این نرم‌افزار امکان انتشار تصاویر و ویدئوهای کاربران را ممکن می‌کند علاوه بر آن می‌توان آنها را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک گذاشت. این ابزار یکی از محبوب‌ترین راهکارهای ساخت برند سخصی و یا سازمانی است و بستر بسیار مناسبی برای افزایش محبوبیت و کسب درآمد است و بی‌شک یکی از موثرترین راهکارهای موفق در دنیای تجارت آنلاین است، این روش بازاریابی و تبلیغاتی، حرف اول را جهت معرفی و عرضه خدمات و محصولات کسب و کار می‌زند. آمار کاربران بیش از ۱ میلیارد نفری این شبکه گواه پرمخاطب بودن آن است. تداد کل کاربران فعال روزانه اینستاگرام بیش از 500 میلیون است و روزانه بیش از ۵۰ میلیارد عکس در آن به اشتراک گذاشته می‌شود ضمن آنه هم‌اکنون بیش از ۲۵ میلیون شغل در آن وجود دارد. بد نیست بدانید: 56.3٪ از کاربران اینستاگرام مونث و 43.7٪ مرد هستند. و همچنین 30٪ مخاطبان جهانی اینستاگرام در سنین 18 تا 24 سال و 35٪ بین 25 تا 34 سال سن داشتند.

72٪ از نوجوانان از اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام برای تجارت بستر بسیار مناسبی است آنگونه که تخمین زده می شود 75.3 درصد از مشاغل ایالات متحده در سال 2020 در اینستاگرام قرار بگیرند زیرا اکنون بیش از 2 میلیون تبلیغ ماهانه و 25 میلیون پروفایل تجاری دارد. علاوه بر آن 70٪ از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند .

89٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهمترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.

محتوای تولید شده توسط کاربر دارای نرخ تبدیل 4.5٪ بالاتر است.

اما فقط این نیست چهره‌های هنر و سینما و سایر افراد موفق 55.4٪ از اینفلوئنسرها از استوری های اینستاگرام برای تبلیغات استفاده می کنند. جالب است بدانید اینستاگرام ششمین شبکه اجتماعی محبوب جهان است. بنابراین با توجه به این آمار رسمی اگر هنوز از این درگاه برای معرفی خود یا محصولات و خدمات کسب و کارتان استفاده نکرده‌اید بدانید از قافله عقب هستید. 


پروپوزال اینستاگرام در کازیو منتشر شد!


دانلود کنید...


www.kazio.ir/Instagram

بازاریابی بحرانی

2020/04/06 12:23:04

بازاریابی بحرانی

بازاریابی بحرانی یعنی: به سرعت استراتژی کسب و کار خود را تنظیم کنید تا مشتریان جدید و منابع درآمد خود را پیدا کنید. الان وقت عمل است! بهترین دفاع در برابر بحران کرونا یک جرم بازاریابی شدید است!

این زمانی ترسناک برای صاحبان مشاغل است: امکان فروش ندارید، مشتریان سفارشات را فسخ می کنند و بازارها در حال خشک شدن هستند، اما شما هنوز شغلی برای سازگاری با آن دارید. 

باید بیاموزید که چگونه در یک بحران بازار جدیدی پیدا کنیم. منطقی است که اکنون احساس عدم اطمینان و اضطراب کنید. حتی ممکن است احساس کنید که این یک مبارزه برای بقا است - هم برای سلامتی و هم برای تجارت شما. نکته اصلی برای هدایت مشاغل شما در این بحران سرعت و چابکی برای تولید پول نقد است. این یعنی توسعه بازارهای جدید و فروش تهاجمی خدمات شما.

بنابراین عرضه یک فعالیت، خدمت، آموزش و یا محصول بر پایه اینترنت تمام آن چیزی است که برای عبور از بحران نیاز دارید..

با مجموعه پروپوزال های کسب و کار اینترنتی کازیو سریعتر شروع کنید





چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشید!؟

2020/04/05 23:48:21

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشید!؟

از ۷.۷ میلیارد جمعیت جهان 4,522,819,414 نفر به اینترنت دسترسی دارند این آمار لحظه به لحظه در حال افزایش است، این یعنی حدود 40٪ از جمعیت جهان امروز ارتباط اینترنتی دارند در حالی است تا ۲۵ سال پیش یعنی در سال 1995، کمتر از 1٪ بود. در کنار آب و نان و خواب، امروزه، اینترنت هم به یک نیاز اساسی و پایه‌ای برای نسل بشر تبدیل شده به‌نحوی که در نبود آن بسیاری از کسب و کارها، دولت‌ها و سیستم‌های اطلاع‌رسانی و تجارت جهانی، مختل و زندگی عادی مردم فلج می‌شود. اینترنت آنچنان در کالبد جوامع بشر رخنه کرده که بدون آن زندگی سختی می‌توان برای نسل امروز بشر متصور شد!

حتی موضوع اینترنت اشیا IOT یعنی انفجار وابستگی به اینترنت! و باید در چند سال آینده علاوه بر اینترنت‌دار شدن اکثر انسان‌های روی زمین، اینترنت‌دار شدن اکثر اشیا را نیز باید به این آمار اضافه کنیم که چیز وحشتناکی خواهد شد...



آیا بحران جدیدی فرا می‌رسد؟

2020/04/04 00:40:33

آیا بحران جدیدی فرا می‌رسد؟

کرونا خیلی سریع و ساده تبدیل شد به یک اپیدمی جهانی سخت! جبری برای همه است و گویی گریزی از آن نیست؛ همه را خانه‌نشین کرد و برخی را زمین‌گیر! بزرگترین آسیب را به اقتصاد جهان وارد کرد و بسیاری از کسب و کارها را بطور کل فلج نمود اما این سرآغاز داستان است پیش‌بینی می‌شود درد بی‌نانی منجر به بی‌جانی حتی بدون ویروس شود میلیون‌ها شغل یا از بین رفتند و یا در حال از بین رفتن‌ هستند. اما این وسط پرسش‌های زیادی مطرح است:

"آیا بحران جدیدی در حال آمدن است؟"

"چگونه تجارت خود را با این شرایط خاص تطبیق دهیم؟"

"آیا باید مدل کسب و کار خود را تغییر دهیم؟"

"اگر فعالیت فعلی خود را تعطیل کردیم، چگونه می توانیم آنرا به نحوه‌ی دیگری انجام دهیم؟"

"آیا هنوز باید محصولات خود را تبلیغ کنیم؟"

"چگونه محصولات خود را در این دوره تبلیغ کنیم؟"

"فکر می کنید چه مدت این COVID-19 دوام داشته باشد؟"

برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ چیست!؟

2020/02/11 03:33:00

برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ چیست!؟

......

شکی نیست که هر انسانی دارای یک ویژگی و استعداد متفاوتی است که برای دیگران، ویژه، خاص، و دست‌نیافتنی است. برخی دارای قابلیت‌های شخصیتی هستند که بسیاری از داشتن‌اش محروم‌اند در هر صورت هیچ انسانی شبیه دیگری نیست و اینکه هر کسی یک توانایی بخصوصی برای عرضه دارد که می‌تواند به سرعت فراگیر شود و یا ملی یا جهانی شود چیز عجیبی نیست اما عجیب همان‌است که بسیاری قادر نیستند تا حتی فراتر از جمع دوستان و خانواده‌، توانایی‌اشان را به‌نمایش بگذارند. این یعنی نشر و ترویج توانایی شما و معرفی شما به دنیا با هدف افزایش محبوبیت، معروفیت توسعه‌ و بهبود فردی چیزی است که بسیاری از آن بی‌نصیب‌ هستند این یعنی دنیا از شما یک تصویر بزرگ داشته باشد این همان برند شخصی است! چیزی که شما در سطح وسیع به آن نام شناخته شوید می‌شود برند شخصی... مهم نیست سیاستمدارید، پزشک هستید، نقاش،خواننده، نوازنده، طراح، وب‌مستر، نویسنده و... در هر مستند و مقامی که هستید استعداد یا توانایی در شما هست که ارزش فراگیر شدن دارد. امروزه دنیای دیجیتالی کاری کرده به سرعت هرچه تمام‌تر می‌توان قدرت نفوذ یا تخریب یک برند شخصی را در کسری از ثانیه رقم زد. مفهوم برندینگ شخصی در گذشته شکلی دشوارتر داشت مثلا بسیاری از مشاهیر یا افراد محبوب و منفور تاریخ بر سر توانایی یا شخصیت و استعداد خاص و طی تلاش‌های بسیار و بسیار فراوانی موفق به نا‌م‌آور شدن خود شدند اما به لطف فضای دیجیتالی و سرعت نرخ رشد اطلاعات و ارتباطات بین انسان‌ها و جوامع این امکان فراهم شده تا هر کسی ولو با یک ویژگی خاصی بتواند به‌سرعت به برندی محبوب و حداقل شناخته‌شده مبدل شود... مقوله‌ی برند محبوب با برند شناخته‌شده دو چیز متفاوت است می‌توان به ضرب تبلیغات و ارتباطات یک شبکه‌، یک فرد یا برندی را در سطح وسیعی معرفی و عرضه کرد که این یعنی شناخته‌شدگی اما اگر نوع توانایی شما خلق ارزش می‌کند برای مخاطبین و به آنها چیزی منحصر و خاص را می‌دهد که می‌خواهند بی‌شک سبب محبوبیت خواهد شد بنابراین برند شخصی امروزه جایگاهی کاملا مشخص دارد تا به‌درستی انتخاب کنند که هدفشان از برند شدن چیست. مشکل اصلی بسیاری از افراد این ‌است دقیقا نمی‌داند مهارت آنها سبب خلق چه ارزشی می‌شود! ما اینجاییم تا از مهارت‌ها و استعداد و توانایی‌ خاص شما و شخصیت‌تان یک برند بسازیم که هم شناخته شده باشد و هم محبوب! ما به مهارت و استعداد شما سرعت و شتاب‌دهی لازم را می‌دهیم تا در مدت زمان کمتری در بین رقبا به نتایج فوق‌العاده منحصری دست یابید.

ارایه‌ی مشاوره در خصوص کشف و استعدادیابی و درک توانایی‌های منحصر شما، روش‌های توسعه و مهندسی فردی، متدهای خلق ارزش برای مخاطب، تدوین و برنامه‌ریزی استراتژی بلندمدت برندینگ شما، حضور در دنیای دیجیتال بطور مستمر و همیشگی و عرضه قدرت توانایی شما در سطحی فراگیر چیزهایی است که ما در اختیار توانایی شما می‌گذاریم تا به یک برند مبدل شوید و برای رسالت زندگی، رسالت شغلی و یا رسالت اجتماعی خود در جهانی که در آن زندگی می‌کنید نبردی پیروزمندانه را آغاز کنید و نهایت اثرگذاری را داشته باشید.. هم‌اینکه این طرح را انتخاب کرده‌اید شما یک گام جلوتر از دیگران هستید زیرا متفاوت بودن خودن را از همین نقطه بطور رسمی می‌خواهید نشان دهید...

..

.....

شبکه‌های اجتماعی چیست!؟

2020/02/10 16:26:44

شبکه‌های اجتماعی چیست!؟

......

ضریب نفوذ اینترنت، تلفن‌همراه و صفحات وب در عصر دیجیتال باعث شده تا روش‌هایی برای تشکیل اجتماعات انسانی در سطح جهانی با هویت مجازی شکل بگیرد، از این روش‌ها تحت عنوان شبکه‌های اجتماعی  یا سوشال نتورک که دارای ساختاری اجتماعی ولی دیجیتالی است یاد می‌کنند که در حقیقت راهکارهای تحت‌وب  با قابلیت‌هایی منحصر برای تشکیل انواع اجتماعات و گروه‌ها جهت ارتباط یا انتشار محتوای دیجیتالی هستند و این راهکارها معمولا بر اساس یک یا چند نوع وابستگی خاص نظیر نشر یا بازنشر محتوای تولیدی، ایده‌ها و تبادلات فکری، ارتباطات افراد را به‌شکلی کاملا ویروسی و فراگیر در جوامع بشری برقرار و توسعه می‌دهد و سبب اتصال و ارتباط آنها می‌شود. هر شبکه‌ی اجتماعی ساختار جذب مخاطب و توسعه‌ی خودکار، فرایند اعتیاد مخاطب به استفاده‌ي از آن را به اشکال مختلفی ارایه می‌کند برخی با اشتراک‌گذاری تصاویر، برخی با پیشنهادات شغلی، برخی با گپ و گفتگوهای دوستانه، برخی با هدف سرگرمی و...! رشد قارچ‌گونه این راهکارها دلیل محبوبیت آنهاست و امروزه صدها و شاید هزاران شبکه‌ی اجتماعی ملی و بین المللی وجود دارد که از میان این حجم عظیم چندین مورد از آنها به‌شکل بسیار حرفه‌ای و پیشرفته‌ای مورد استفاده میلیون‌ها و گاها میلیاردها انسان قرار گفته‌اند این یعنی شما جامعه‌ای برای انتقال پیام خود دارید به وسعت یک جهان بیننده! زیرا این راهکارها صرفا برای سرگرمی و یا ارتباطات شخصی نیست بلکه بستری مناسب برای بازاریابی، برندسازی، آموزش، بهبود و توسعه رشد فردی یا سازمانی و به اشتراک‌گذاری دانش، راهکارها و ایده‌ها در سطح جهانی است بنابراین عطف به این مزیت، شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین رسانه‌ها یا درگاه‌های تبلیغاتی فرد یا گروه و یا سازمان است به‌همین خاطر جذب مخاطب و انتقال پیام به طیف وسیعی از افراد مستعد در این راهکارها بسیار رایج شده که تولید محتوا یکی از آنهاست. شما کمتر فرد یا کسب و کاری را می‌بینید که در یک یا چند شبکه‌ی اجتماعی پروفایل یا کانال (گروه) برای توزیع آنی پیام خود نداشته باشد. حضور رقابتی کسب و کارها برای تسلط بر بازارها و افزایش میزان محبوبیت و فروش به‌شدت افزایش یافته و لزوم استفاده از روش‌های مهندسی شده برای حفظ و یا تقویت کسب و کار بیش از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار و مدیران فروش و بازاریابی است. شبکه‌های اجتماعی  مفهوم جدیدی نیست از گذشته تا امروز بوده اما شکل بازسازی آن در عصر حاضر و بخصوص در تحول دیجیتال قرن اخیر به‌شکل غیرمنتظره‌‌ای تغییر کرده و حجم گسترده‌تری از المان‌ها و آیتم‌های مختلف را برای هم‌رسانی و فراگیر‌کردن از برند شخصی یا تجاری در برمی‌گیرد شبکه‌های اجتماعی در حقیقت به نمونه راهکارهای تحت‌وب گفته می‌شود که می‌خواهید از آن طریق تصویری از کسب و کار خودتان یا محصول و یا خدمات را در ذهن مخاطبان (مشتریان) ارایه کنید این یعنی شبکه‌های اجتماعی در اصل امکان افزایش شهرت و معروفیت یک فرد یا یک کسب و کار در زمینه ارایه یک یا چند محصول یا خدمت، را می‌توانند به نحو احسن رقم بزنند. اینکه مشتری(کاربر یا مصرف‌کننده و یا مخاطب) درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان چه فکری می‌کند و یا چه احساسی دارد، نیاز به یک درگاه ارتباطی رو در رو از نوع مجازی هست و این بستر همان شبکه‌های اجتماعی امروزی است که فضایی را جهت برندسازی فرد یا تجارت مهیا می‌کند...

.....

برندینگ چیست؟

2020/02/08 02:39:40

برندینگ چیست؟

......

رشد کسب و کارها در سراسر جهان حضور رقابتی کسب و کارها برای تسلط بر بازارها و افزایش میزان محبوبیت و فروش به‌شدت دشوار کرده و لزوم استفاده از روش‌های مهندسی شده برای حفظ و یا تقویت کسب و کار بیش از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار و مدیران فروش و بازاریابی است. برندینگ  مفهوم جدیدی نیست از گذشته تا امروز بوده اما شکل بازسازی آن در عصر حاضر و بخصوص در تحول دیجیتال قرن اخیر به‌شکل غیرمنتظره‌‌ای تغییر کرده و حجم گسترده‌تری از المان‌ها و آیتم‌های مختلف را برای هم‌رسانی و فراگیر‌کردن از نام تجاری در برمی گیرد برندینگ در حقیقت به تمام متدهایی گفته می‌شود که می‌خواهید از آن طریق تصویری از کسب و کار خودتان و محصول، خدمات را در ذهن مخاطبان (مشتریان) ارایه کنید این یعنی برندینگ در اصل یعنی مشهور‌سازی، شهرت و معروفیت یک کسب و کار در زمینه ارایه یک یا چند محصول یا خدمت، برندینگ صرفا نام کالا یا خدمت یا سازمان را شامل نمی‌شود بلکه حتی نحوه‌ی ارایه خدمات و محصولات و یا نحوه‌ی ارتباط با مشتریان... نیز تداعی‌کننده برندینگ یک کسب و کار است این یعنی "برندینگ" به مجموعه فرآیندهای علمی و تخصصی گفته می‌شود که شما یا کسب و کار شما را را  تبدیل به یک برند  (نام شناخته‌شده) کند و این یعنی برند، همان حس و درکی است که ما می‌خواهیم مشتری نسبت به سازمان ما داشته باشد بطور مثال اگر کسب و کار ما یک سرویس فوق‌العاده سریع را ارایه می‌دهد، سرعت می‌تواند حس ادراکی ما و تداعی‌بخش مفهوم و نام برند ما در ذهن مخاطب باشد. اینکه مشتری(کاربر یا مصرف‌کننده و یا مخاطب) درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان چه فکری می‌کند و یا چه احساسی دارد، آنرا برند می نامند در شرح بیشتر مفهوم برندینگ لفظ ارایه یک وعده سپس عمل و انجام آن تعهد است. اهمیت این موضع آنقدر زیاد و حیاتی است که نمی‌توان از پرداختن به این مفهوم بازماند زیرا در فضای کسب و کار امروزی این برند است که شکل استمرار و قدرت کسب و کارها و افزایش حجم فروش و حاشیه‌ی سود را بالا می‌برد لذا برندینگ  یکی از مهمترین جنبه‌های هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ است اما برای جاانداختن یک تصویر خوب از برند در ذهن مخاطب باید استراتژی معینی و دقیق و خاصی تدوین کرد زیرا یک استراتژی برندینگ موثر در یک بازار رقابتی  قدرت بسیاری به نفوذ کسب و کار شما خواهد داد. بسیاری برند را تبلیغات اشتباه می‌گیرند در حالی‌که تبلیغات، یکی از آیتم‌های زیرمجموعه‌ی برندینگ است به عبارتی اگر طراحی لوگو ، وب‌سایت، حضور در شبکه‌های اجتماعی،  حضور در رادیو تلویزیون، روزنامه‌ها، باشگاه مشتریان ، نشان تجاری، کسب مجوزات و گواهینامه‌های  ملی و بین‌المللی، ست اداری، محیط داخلی، تلبیغات پیرامونی، کمپین‌ها و هر چیزی دیگر در بازاریابی و بازارسازی سنتی  و دیجیتال مارکتینگ  هست همگی ویترین نمایشی یک برند هستند اما نحوه ی ارایه خدمات کیفیت محصولات و نوع مشتری‌مداری در حقیقت ماهیت و قدرت نفوذ یک برند است اما یک کسب و کار موفق باید همه این آیتم‌ها را در تدوین استراتژی  کسب و کار خود لحاظ کند تا به موفقیت چشمگیری برسد. 

جف بروس، ثروتمندترین مرد جهان، مالک آمازون می‌گوید: (یک برند به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که، هنگامی‌که در اتاق نیستید‌، در مورد کسب و کار شما می‌گویند)


.....

مجازی‌سازی دسکتاپ VDI چیست؟

2020/02/01 09:43:54

مجازی‌سازی دسکتاپ VDI چیست؟

تجهیزات فناوری اطلاعات امروزه یکی از پرهزینه‌ترین دارایی‌های یک سازمان است که علاوه  بر تحمیل هزینه‌ی سرمایه‌ی ثابت، هزینه‌ی استهلاک و تعمیر و شارژ و مصرف انرژی آن نیز به شدت رو به افزایش است. برای مدیریت و کاهش بیشتر هزینه‌ها راهکارهای زیادی عرضه‌شده که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از فناوری مجازی‌سازی است یعنی حذف تجهیزات هزینه‌بر و انرژي‌بر بیشتر و جایگزین‌کردن آن‌ها با فناوری‌ مجازی‌سازی که در میان این تجهیزات کامپیوترهای کاربران از بیشترین نرخ تعداد برخوردارند بنابراین مجازی‌سازی این کامپیوترها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به این فناوری مجازی‌سازی دسکتاپ  می‌گویند که در حقیقت شامل یک یا چندین سرور قدرتمند هستند که بر روی آنها یک سیستم‌عامل به ازای هر کاربر نصب و موجود است و کلیه پردازش‌ها توسط این سرورها یا قدرت و سرعت زیادتر و به‌شدت کم‌هزینه‌تر انجام می‌شود، این یعنی کاربر از طریق یک ترمینال به‌نام‌ ایستگاه‌کاری  نظیر: (تین‌کلاینت  یا نت‌تاپ‌پیسی  و یا زیروکلاینت ) دارد که از طریق شبکه به سرور مورد نظر متصل می‌شوند و دسکتاپ مجازی‌شده خود را مشاهده می‌کند به‌نحوی که گویی این سیستم‌عامل روی کلاینت اوست در حالی که این‌گونه نیست و تمام اطلاعات و پردازش‌ها در سمت سرور انجام می‌پذیرد، به کمک این فناوری سازمان قادر به مدیریت آسان‌تر، کاهش هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری، تعمیرات و استهلاک کامپیوترها خواهد به‌انضمام اینکه امکان ارایه سرعت در رسیدگی به مشکلات و خرابی‌ها،سرعت پردازش و عملیات جاری کاربران را با سرورهای قدرتمند افزایش خواهد داد ضمن آنکه این مهم سبب افزایش امنیت داده‌ها و کنترل سطوح دسترسی اطلاعات حیاتی نیز خواهد شد. تین‌کلاینت‌ها کامپیوترهای بسیار محدود و ضعیفی هستند که صرفا وظیفه نمایش و اتصال به سرور مرکزی را برعهده دارند و با کامپیوترهای رایج از نظر سخت‌افزاری بسیار محدود هستند. علاوه بر مزایای استفاده از فناوری فضای مجازی می‌توان به صرفه‌جویی در زمان، استفاده از حداقل نیروی متخصص جهت انجام عملیات تعمیر و نگهداری و ... نیز اشاره کرد. بر بستر زیرساخت همین تکنولوژی، عبارت VDI که مخفف عبارت زیرساخت‌‌های دسکتاپ مجازی  هست مطرح شد که در اصل این عبارت نمایانگر انتقال دسکتاپ به مرکزداده  است و راه‌اندازی VDI در نهایت یعنی سیستم عامل دسکتاپ با دسترسی از راه دور که از روی یک مرکزداده و با استفاده از یک دستگاه مانند تین‌کلاینت قابل دسترسی است.

آزمون آنلاین چیست!؟

2020/01/27 22:37:26

آزمون آنلاین چیست!؟

به فناوری برگزاری فرایند طرح پرسش، نظارت خودکار، برگزاری آزمون، دریافت پاسخ و اعلام نتیجه بطور آنلاین را سیستم مدیریت آزمون آنلاین می گویند...

فناوری همه عرصه‌های زندگی، کسب و کار، تحصیل و آموزش را دگرگون کرده و در حیطه برگزاری آزمون بطور آنلاین نیز این فناوری بیکار ننشسته و متدها و راهکارهای بسیار جذابی برای پیاده‌سازی انواع روش‌های برگزاری آزمون‌ها بصورت آنلاین و برخط ارایه کرده است، اما چرا برگزاری آزمون آنلاین و استفاده از این سرویس برای سازمان‌ها، کسب و کارها، مراکز آموزشی و دانشگاهی یک ضرورت است!؟ امروزه باتوجه به حجم دوره‌های آموزشی، سرعت در برگزاری و کسب نتایج آزمون، از مهم‌ترین دغدغه‌های هر آزمودن‌دهنده با آزمون‌گیرنده است. بخصوص آنکه مشکلاتی نظیر: طرح کردن سؤالات یک آزمون، چاپ و تکثیر آن‌ به تعداد مورد نیاز، تصحیح اوراق و اعلام نتایج پس از برگزاری آزمون همواره بر سر راه اساتید و حتی داوطلبان شرکت در آزمون قرار داد. سیستم آزمون آنلاین یک روش مدیریتی برگزاری آزمون به شکل نوین است و جایگزینی مناسب برای روش‌‌های سنتی و کاغذی مرسوم. که علاوه بر تسریع فرایند آزمون، سازمان‌ها و موسسات آموزشی را در رسیدن به اهداف بلندمدت بر اساس داده‌کاوی‌های سیستم به سوی موفقیت بیشتر هدایت می‌کند. مهم‌ترین قابلیت‌های سیستم آزمون آنلاین: مدیریت صفر تا صد آزمون، مدیریت دانشجویان، مدیریت محتوا و مدیریت پرداخت هزینه‌های آزمون، زمانبندی آزمون‌ها، تعیین تعداد سؤالات، جلوگیری از تقلب و کاهش نرخ خطای انسانی و استفاده از ماشین برای کنترل دقیق‌تر نتایج و خروجی مورد نظر است. بویژه آنکه مشاهده نتایج و آمار و نمودار‌ها و حتی امکان صدور مدرک موفقیت پس از آزمون توسط داوطلب، سبب رش و افزایش سرعت در این عملیات سنجش هست. همچنین به شدت بر کاسته شدن هزینه‌های چاپ و تکثیر اوراق امتحانی، افزایش سرعت فرایند تصحیح اوراق و اعلام نتایج، از بین رفتن تأثیر اشتباهات معمول انسانی در زمان تصحیح اوراق، برگزاری آزمون‌های در سطح وسیع، عدم نیاز به حضور دواطلب در محل برگزاری آزمون از جمله مزایای استفاده از سیستم آزمون آنلاین می‌باشد.


پورتال سازمانی چیست!؟

2020/01/27 21:54:51

پورتال سازمانی چیست!؟

رشد نیازمندی‌های سازمانی سبب شده تا مدیران به دنبال پوشش این نیازها به اشکال و اقسام مختلف باشند مثلا آنها سعی می‌کنند از نرم‌افزارها و روش‌های زیادی برای اطلاع‌رسانی و ارایه‌ی خدمات به پرسنل داخلی و مشتریان استفاده ‌کنند در کنار راهکارهای فناوری اطلاعات، پورتال سازمانی  یا درگاه اطلاعاتی کسب و کار یک سامانه کاملا تحت وب، است چیزی شبیه یک وب سایت اما وب‌سایت نیست! بلکه یک سرویس تحت وب است که برای نیازهای خاص سازمانی و جهت ارائه‌ی خدمات به پرسنل، مشتریان و مدیران طراحی و تولید می‌شود. این یعنی نیازهایی از قبیل: اخذ گزارشات متنوع از نرم‌افزارهای مالی، حسابداری یا پرسنلی، دشبوردهای مدیریتی، برقراری ارتباطات و گفتمان‌های درون سازمانی میان پرسنل و مدیران، گردش کار، مدیریت اسناد، مدیریت دانش، رزرو امکانات سازمانی مانند سالن جلسات، کنفرانس، خودرو، اطلاع‌رسانی و اخبار سازمانی، آموزش و دانش‌نامه، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، چارت و ساختار سازمانی، برقراری جلسات آنلاین، همکاری گروهی برای انجام وظایف و...مهمترین چیزهایی است که پرسنل یک سازمان به آن نیاز دارند و تمام این نیازمندی‌ها توسط پورتال سازمانی به نحو احسن ارایه می‌شود. لذا برای ارایه‌ی این حجم از خدمات در یک‌جا و با استفاده از یک ابزار مشخص و واحد از چیزی بنام پورتال سازمانی استفاده می‌شود و لزوم بکارگیری و پیاده سازی این راهکار موفق برگ برنده‌ای برای مدیران سازمان‌هاست تا در بهترین حالت حرفه‌ای‌ترین خدمات را ارایه کنند. همان‌طور که گفته شد پورتال سازمانی  در حقیقت وب‌گاه یا درگاهی اینترنتی یا اینترانتی  در قالب چارچوبی  یکپارچه جهت مدیریت آسان تبادل اطلاعات، افراد، فرایندهای داخلی و خارجی یک سازمان است. اگرچه به شدت تشابه ظاهری زیادی به وب‌سایت دارد اما یک پورتال سازمانی، وسیع‌تر، پیچیده‌تر و معماری حرفه‌ای‌تری دارد ولی یک وب‌سایت طراحی متفاوت  و ساده‌تر دارد و مقاصد یک وب‌سایت معمولا یک منظوره است اما یک پورتال سازمان طیف وسیعی از عملیات، وظایف و خدمات را بر عهده دارد. بسیاری از مدیران سازمان‌ها تصمیم به داشتن این سرویس گرفته‌اند، 




هدف از پورتال سازمانی

نرم افزارهای تحت وب زیادی در بازار فناوری اطلاعات بعنوان پورتال سازمانی تولید و عرضه شده و هر کدام به نسبت قابلیت، سادگی در استفاده، رابط کاربری قوی و امکانات دارای مشتریان خاص خود هست. یک پورتال سازمانی را حتی گاها وب سایت درون سازمانی هم تعبیر می کنند. یک پورتال سازمانی با هدف تسهیل دسترسی به اطلاعات در کنار افزایش امنیت، کاهش بوروکراسی  اداری، ساده سازی ارتباطات، بهبود اجرای فرآیندها، افزایش قابلیت ارزیابی عملکرد و در نهایت بهبود کارآیی طراحی و پیاده‌سازی می‌شود. هر چه نیازها و حجم عملیات اداری و تعداد پرسنل سازمان بیشتر باشد، داشتن و استفاده از یک پورتال سازمانی توجیه پذیر تر است. این یعنی تمامی سازمان‌ها با راه‌اندازی وب سایت‌های درون سازمانی یا پورتال تحت اینترانت می‌توانند از مزایای بیشمار آن مستفیذ شوند...

ویژگی‌های پورتال سازمانی

  1. ارائه خدمات به شیوه‌ای متفاوت
  2. از بین بردن بروکراسی های اداری و افزونگي اطلاعات و تداخل اطلاعات
  3. افزایش توان و قدرت رقابتي بين سازمانهاي خصوصي و دولتي
  4. سازماندهي محتويات و برنامه‌هاي کاربردي سازمانها به‌طوري که نياز گروه‌هاي مختلف موجود برآورده مي­شود.
  5. نهادينه شدن مديريت دانش
  6. كاهش چشمگير هزينه های ارایه خدمات
  7. اطمینان از صحت و دقت اطلاع رسانی در حد وسیع و گسترده
  8. عملكرد بهتر سازمان بدلیل تجميع اطلاعات سايت‌هاي مختلف در يك نقطه واحد
  9. افزايش رضايت‌مندي مشتريان و كاربران
  10. پایش و نظارت مداوم برای بهبود مستمر خدمات
  11. افزايش بهره‌وري به واسطه تعاملات بهتر بين كاركنان 
  12. دسترسي آسان به برنامه‌هاي كاربردي
  13. تنوع در ارائه سرويسها و خدمات
  14. در دسترس بودن همیشگی سرویس ها و خدمات سازمان

مزایای پورتال سازمانی توسط شرکت ما:

  1. هزینه بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه
  2. تخصیص منابع انسانی متخصص
  3. عدم نیاز به تجهیزات گران‌قیمت
  4. نظارت بر تمامی فرایندهای پیاده سازی
  5. پایش عملکرد سرویس
  6. توسعه سرویس با نرم افزارها و وب سرویس های دیگر سازمان
  7. ارایه نسخ بروز رسانی سرویس در کوتاهترین زمان
  8. رسدگی به مشکلات و درخواست های خدمات جدید پورتال در اسرع وقت
  9. پایش عملکرد سخت افزار و زیرساخت سخت افزاری سرویس
  10. پایش رفتار کاربران
  11. پیاده سازی سریع و منطبق با نیازهای سازمانی


SAN و NAS چیست!؟

2020/01/25 00:10:50

NAS و SAN چیست!؟

چندین راهکار در دنیای فناوری اطلاعات برای سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات وجود دارد که مهمترین آنها در جهان چهار مدل است که به ترتیب:  DAS یا ذخیره ساز مستقیم متصل-  SANیا شبکه ذخیره‌سازی اطلاعات  و NAS یا سرورهای ذخیره ساز تحت شبکه (NAS) و در نهایت ذخیره سازهای ابری  CS است. که معروف ترین راهکارها SAN و NAS هستند که هر دو راهکارهایی برای ذخیره‌سازی دیتا در شبکه را ارائه می دهند. راهکارهای ذخیره‌سازی NAS و SAN به گونه ای مکمل یکدیگر هستند و بسیاری از سازمانهای بزرگ از مجموع هر دو روش برای ذخیره‌سازی داده ها استفاده می کنند. اما در اکثر مواقع سازمان ها باید متناسب با الزامات و اولویت ها، بودجه مورد نیاز برای ذخیره‌سازی داده را بهینه سازی کنند.

NAS یا   Network Attached Storage  دستگاه ذخیره ساز متصل به شبکه

تجهیزات ذخیره‌سازی متصل به شبکه NAS بطور مستقیم و با استفاده از کابل شبکه یا فیبر نوری به شبکه داخلی متصل می شود و در  شبکه بصورت اشتراکی بین چندین سیستم و سرور قابل استفاده می باشند.  

NAS یک دستگاه ذخیره‌سازی است که ترکیبی از یک یا چند هارد دیسک معمولی IDE یا SATA در محفظه ذخیره‌سازی آرایه ای است و از طریق یک پورت شبکه به روتر یا سوییچ می شود. بعضی از این محفظه های NAS دارای فن های تهویه برای محافظت درایوهای سخت از گرمای بیش از حد هستند.

مزایای NAS:

مناسب برای سازمان های کوچک

امکان ذخیره‌سازی حجم بیشتر اطلاعات 

پشتیبان گیری خودکار

انجام پشتیبان گیری خودکار



SAN چیست

SAN  یا   Storage Area Network به فارسی شبکه ذخیره‌سازی اطلاعات: راهکاری است برای ذخیره سازی است و تجهیزات SAN در واقع  شبکه‌ای اختصاصی است جهت ذخیره‌سازی داده‌های سرورها و سیستمها. این شبکه از طریق شبکه داخلی سازمان و کاربران  در دسترس نیست. در این راهکار از ایجاد ترافیک‌ شبکه هنگام ذخیره‌سازی اطلاعات که یکی از عوامل مهم در شبکه است جلوگیری می کند.

راهکار SAN دارای  سرعتی  بیشتر است و  تأخیر کمتری در ذخیره و بازیابی اطلاعات دارد زیرا بواسطه مستقل بودن شبکه آن راندمان بهتری دارد. در حقیقت یک شبکه ذخیره‌سازی مستقل از شبکه سازمان است که از طریق فیبرنوری میتواند به شبکه متصل شود. 

مزایای SAN:

مناسب برای سازمان های متوسط و بزرگ

پشتیبان گیری و بازگردانی سریع

دسترس پذیری سریع

کاهش هزینه ذخیره‌سازی داده‌ها

مدیریت یکپارچه

امنیت بالا


باشگاه مشتریان چیست!؟

2020/01/12 16:40:19

باشگاه مشتریان چیست!؟

باشگاه مشتریان یک اصطلاح فارسی است اما در زبان انگلیسی به آن برنامه وفادارسازی مشتریان می گویند و به فرایند گردآوری و ثبت اطلاعات مشتریان یک مجموعه در کنار هم و در یک بانک اطلاعاتی، با قصد برنامه ریزی برای ارایه خدمات و فروش بیشتر به واسطه حفظ وفاداری و پایداری مشتری، باشگاه مشتریان گفته می شود. باشگاه مشتریان در دنیای کسب و کار دیجیتالی در حقیقت یک وب اپلیکیشن (سرویس تحت وب) و یا یک اپلیکیشن موبایل و یا هر دوی اینهاست که بطور اخص بستری برای دریافت بازخورد محصولات و خدمات عرضه شده، رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان به قصد وفاداری و افزایش فروش بیشتر طراحی شده. این ابزار نسبتاً جدید توسط برخی از شرکت‌های تجاری مورد توجه قرار گرفته و امروز اغلب کسب و کارهای خصوصی و حتی خدمات دولتی از استفاده کنندگان چنین ابزاری هستند و بسیاری نیز خواهان داشتن باشگاه مشتریان هستند هدف غایی از این ابزار این است که مشتریان فعلی و آینده نگر را با انگیزه‌هایی ویژه‌ای برای پیوستن به این باشگاه تشویق کرد.


تفاوت فروشگاه اینترنتی با کسب و کار اینترنتی

2019/12/31 12:30:43

تفاوت فروشگاه اینترنتی با کسب و کار اینترنتی

وقتی عبارت"کسب و کار اینترنتی" به گوشمان می خورد اولین چیزی که فکر می کنیم تصور یک فروشگاه اینترنتی است بسیاری از ما هنوز درک درستی از یک تجارت مبتنی بر اینترنت نداریم در بسیاری اوقات همه فکر میکنند هر کسب و کار اینترنتی مساوی است با یک فروشگاه اینترنتی و با بدتر هر کسب و کار اینترنتی نیازمند یک فروشگاه اینترنتی است در حالیکه اینگونه نیست تفاوت های فروشگاه اینترنتی با کسب و کار اینترنتی خیلی زیاد و بسیار فاحش هستند تنها وجه مشترک این دو اینترنت است! این یعنی بدون داشتن اینترنت عملا کسب درآمد از هیچکدام آنها محقق نخواهد شد. که در ادامه به بررسی تفاوتهای این دو خواهیم پرداخت:...

پرسونال پروفایل چیست!؟

2019/12/27 20:31:37

پرسونال پروفایل چیست!؟

پرسونال پروفایل در حقیقت یک Resume، ارایه پیشنهادی، رزومه و یا CV است با این تفاوت که بر نگاه تفصیلی و ارایه برندینگ شخصی شما در کنار فعالیت های تحصیلی و شغلی تمرکز دارد به عبارتی پرسونال پروفایل شرح جامعی از برند شخصی شما در قامت یک رزومه شغلی و حرفه ای است و  يکي از مهمترين اقدامات بسيار کليدي در توسعه کسب و کار شما بصورت حرفه اي و براي جذب در سازمان هاست!

پرسونال پروفایل بسیار، کاملتر، قویتر نوشته میشود و بر رویکرد تجاری شما در کسب و کار متمرکز است و افراد حرفه ای برای جذب در سازمان های بزرگ و یا ترجمه رزومه به زبان های خارجه برای مهاجرت از "پرسونال پروفایل" بجای یک  یا چند صفحه رزومه ضعیف استفاده می کنند..!

پرسونال پروفایل

یک رزومه مدرن، زیبا، پرمحتوا، کامل و حرفه‌ای از شما در 23 صفحه برای اولین بار در کازیو منتشر شد...

دانلود از لینک زیر




بازاریابی ویدیویی در سال 2017

2019/12/16 23:37:27

بازاریابی ویدیویی در سال 2017

به نظر می رسد که هر سال توسط برخی از صاحب نظران بازاریابی به عنوان "سال ویدیو" نامگذاری می شود. با این حال سال 2017 می تواند سزاوارترین برای این عنوان باشد. البته بر کسی پوشیده نیست که در روند های بازاریابی هر چه مصرف کننده گان بیشتری تبلیغات را مشاهده نمایند به طبع بازاریابان، سرمایه گذاری بیشتری بر روی آن انجام می دهند و در این روند بر کسی پوشیده نیست که  محتوای ویدیویی به شدت محبوب شده است. یک پژوهش جدید که توسط Wyzowel منتشر شده است نشان می دهد که ویدیو نسبت به سالهای گذشته مؤثرتر، رایج تر و  محبوب تر در میان مصرف کنندگان شده است. این مطالعه بر روی 311 پاسخ دهنده که شامل متخصصان بازاریابی و مصرف کنندگان آنلاین انجام شده است. برخی از نتایج جالب توجه این پژوهش در زیر آمده است.






کپی رایتینگ چیست و کپی رایتر کیست؟

2019/12/12 23:19:44

در دنیای تجارت سنتی و تجارتآنلاین، تبلیغات، حرف اول را در معرفی و عرضه خدمات و محصولات کسب و کار می‌زندبنرهای تبلیغاتی، آگهی‌های رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و وب‌سایت و شبکه‌هایاجتماعی کسب و کار شما با مدیریت محتوا پر محتوا می‌شوند و حرف‌های زیادی برایمعرفی شما دارند اما اگر بخواهید تا کمپین‌های تبلیغاتی حرفه‌ای راه‌اندازی کنیددیگر صرفا داشتن محتوا و ارایه مطالب و تصاویر و... اثربخشی لازم را در بحث جذبمخاطب یا مشتری نخواهد داشت. از این رو لازم است به‌جای تولید محتوا برنامه‌ریزیدقیقی بر روی چیزی که کسب و کار شما را در صدر اخبار و اذهان بگذارد تمرکز کرد. بهروش و هنر ارایه تبلیغ، کپی‌رایتینگ و به نویسندگان و ارایه‌کنندگان این هنر، کپی‌رایترمی‌گویند این یعنی در جهان افرادی هستند که با شناخت کلمات اثربخش و ادبیات تبلیغاتی، ماهیت کسب و کار شما و بر اساس خلاقیت، عشق و هنر و ادبیات و تسلط برجامعه شناسی بومی و فضای کسب و کار ،شعار، جملات و هشتک‌هایی طراحی می‌کنند که قادر است تا ماهیت کسب و کار شما در قالب هنر بیان کند و نهایت اثربخشی را در جذب مخاطبو مشتری داشته باشد. به‌عبارتی دیگر اگر یک تولیدکننده محتوا، هدفش نوشتن و ارایهمحتواست، در عوض یک کپی‌رایتر، هنرش انتقال درست، گیرا و جذاب پیام است. در نتیجه تولیدکنندهمحتوا با کپی‌رایتر دو مقوله کاملا از هم‌اند. مقوله‌ی کپی‌رایتینگ به نحو بسیار چشمگیری بر انتقال هدف، شعار و پیام خدمات و محصولات کسب و کار شما چه در برندینگ شخصیو چه سازمانی اثرگذار خواهد بود و معرف کامل کمپین‌های تبلیغاتی شماست...




مدیریت شبکه های اجتماعی

2019/12/12 20:32:17

در عصر ارتباطات و رونق استفاده از تلفن همراه، استفاده از شبکه‌های اجتماعی به شدت افزایش یافته، بسیاری از کسب و کارها کاملا و 100% بر پایه شبکه‌های اجتماعی پیش می‌روند برخی نیز از این درگاه‌ها جهت ارایه خدمات، محصولات و آخرین رویدادها و اخبار و برای جلب مشتری و حفظ و تداوم کسب و کار استفاده می‌کنند. عده‌ای نیز برای ایجاد یا تقویت برند فردی یا سازمانی... هرچه هست شبکه‌های اجتماعی طیف وسیعی از کاربران را در خود جای داده که امکان اطلاع‌رسانی و رسیدن محصولات و خدمات و حتی پیام شما به مخاطبین را سریع‌تر از هر ابزار دیگری مهیا می‌کند استفاده‌های بی‌شماری از این کانال‌های مجازی می‌شود، همانطور که گفته شد: ایجاد و تقویت برندینگ شخصی و یا سازمانی، افزایش فروش، معرفی محصولات و خدمات، اطلاع رسانی‌های عمومی، کسب بازخورد نظرات و پیام‌های مشتریان، ارزیابی رفتار مشتریان و مخاطبین و صدها خصوصیت دیگری که می‌تواند سبب رونق شما و یا کسب و کار شما شود. اما فقط ایجاد یک کانال مجازی شما را به اهداف لازم نمی‌رساند و حتی عدم مدیریت صحیح آن سبب آسیب و فیدبک بسیار بدی نیز خواهد شد. کمبود وقت و انرژی و نداشتن استراتژی باعث می‌شود نتوانید از پس کانال‌های خود در شبکه‌های مورد استفاده بر نیایید علاوه بر آن تعدد کانال‌های شما در این شبکه‌ها نیز سبب می‌شود مرتبا داده‌های آن آپدیت نشود ضمن آن‌که هم خودتان فرصت لازم را برای این مهم ندارید و هم اینکه نمی‌توانید همه این کارها را به یک نفر واگذار کنید همچنین برای مدیریت و مهندسی صحیح کانال‌های اجتماعی تامین هزینه‌ی جذب چندین نفر نظیر: گرافیست، نویسنده، کپی رایتر، متخصص دیجیتال مارکتینگ، متخصص فناوری اطلاعات و .... توجیه اقتصادی نداشته و رقم آن بسیار سرسام‌آور و برای شما غیرممکن خواهد بود فلذا در این طرح ما روش‌های برون‌سپاری و ابزارها و چگونگی مدیریت شبکه‌های اجتماعی را در بهترین راهکار ارایه می‌کنیم...





کدهاي تخفيف کازيو

2019/12/11 19:50:01

کدهاي تخفيف کازيو

اساساً کازیو اعتقاد دارد که ارایه خدمات و قیمت مناسب به مشتریان اهمیت بالاتری دارد تا درج برچسب قیمت بالا و غیر واقعی با کدهای تخفیف بی معنی اما ما برای اینکه شما را تنها نگذاریم و در برخی موارد کمک به توان خرید شما بکنیم  مزایای جدیدی برای مشتریان عزیز قائلیم:

کدهای تخفیف در کانال تلگرام کازیو به نشانی https://t.me/Kazio  و با کلیک بر روی لینک زیر مرتبا اعلام می شود... برای بهره مندی از تخفیفات عضو کانال تلگرام کازیو شوید

این کدها تخفیف مرتبا به مناسیت های مختلف و با درصدهای متفاوت عرضه می شود



شکی نیست که شما انتظار خرید به صرفه ، با کیفیت، پشتیبانی فوری و با قیمت مناسب از کازیو دارید... بنابراین علیرغم ارایه تخفیفات بهترین محصول را از کازیو خواهید خرید.

کازیو را در کانالهای اجتماعی دنبال کنید- همراهی اتان دنیایی می ارزد...

ثبت شرکت

2019/12/11 18:23:54

متاسفانه اکثر موسسات ثبت شرکت هرگز دید منسجم و کلی از صفر تا صد ثبت شرکت ارایه نمی کنند و شمایی که یک ایده برای تجارت رسمی دارید با هزینه های سرسام آور و نامشخص مواجهه می شوید که برخی ضروری و بسیاری در همان گام نخست الزامی ندارد

علاوه بر آن حتی موسسات ثبت شرکت اشراف کاملی به نیازهای شما ندارند و صرفا براساس یک پیش زمینه خدماتی را به شما ارایه می دهد

از طرفی موسسات ثبت شرکت به وفور زیاد شده اند انتخاب اینکه کدامیک از آنها حرفه ای هستند را از روی پروپوزالی که ارایه می کنند می توانید بشناسید

آن موسساتی که حرفه ای هستند یک طرح کامل را به شما ارایه میکنند و شما را با کسب و کارتان تا انتها همراهی میکنند

بهمین خاطر در کازیو برآن شدیم تا با پروپوزال ثبت حقوقی شرکت به موسسات ثبت شرکت و کارآفرینان کمک کنیم

دانلود کنید از





نمايش 1 تا 20 از 152 (8 صفحه)

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wor..

49,000 تومان

فایل اکسل حقوق و دستمزد

فایل اکسل حقوق و دستمزد

 فایل حقوق و دستمزد کازیو سال ۱۳۹۹،با دریافت آپدیت رایگان برای سال‌های آتی- یک راهکار  ارزان برای ..

39,000 تومان

پروپوزال طراحي وب سايت با CMS

پروپوزال طراحي وب سايت با CMS

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و انتشار وب سایت با CMS ، (سیستم های مدیریت ..

49,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید..

49,000 تومان

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) دیجیتال مارکتینگ ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید نسخه 3 این پروپو..

49,000 تومان

پروپوزال طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

پروپوزال طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید ..

49,000 تومان

پروپوزال سئوی وب سایت

پروپوزال سئوی وب سایت

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) سئوی وب‌سایت، لایه باز ، قابل ویرایش در Word چگونه کارفرما و مشتری را برای ..

49,000 تومان

پروپوزال VOIP

پروپوزال VOIP

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه پياده سازي VOIP فایل لایه باز قابل ویرایش در Word + هدیه نقدی خرید نسخه 4..

49,000 تومان

فایل قراردادساز  اکسل Excel

فایل قراردادساز اکسل Excel

فایل قراردادساز  اکسل Excelتمام قراردادهای پرسنل را  در يک صفحه به راحتی هرچه تمامتر مدیریت کنید!&nb..

39,000 تومان

پروپوزال تولید و مدیریت محتوا

پروپوزال تولید و مدیریت محتوا

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی تولید و مدیریت محتوا ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید ..

49,000 تومان

پروپوزال آموزش مجازی

پروپوزال آموزش مجازی

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی  و پیاده سازی انواع راهکارهای آموزش مجازی ، لایه باز ، قابل ویر..

49,000 تومان

لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk

لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk

لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk  تحویل سریع و آسان پشتیبانی معتبر شرکت مدانت بد..

Free

پروپوزال دوربين‌های مداربسته  شبکه

پروپوزال دوربين‌های مداربسته شبکه

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید نسخ..

49,000 تومان

پروپوزال راه اندازی کسب و کار اینترنتی

پروپوزال راه اندازی کسب و کار اینترنتی

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، لایه باز ، قا..

49,000 تومان

ديتابيس ديکشنري زبان انگليسي

ديتابيس ديکشنري زبان انگليسي

فایل دیتابیس دیکشنری نسخه 2 : این نسخه برای مشتریانی که قبلا دانلود کرده اند رایگان است! اگر برنامه نويس..

39,000 تومان

موکاپ جلد کتاب

موکاپ جلد کتاب

فايل موکاپ| لايه باز فتوشاپ  جلد کتاب در 3 طرح مجزا و زیبابا استفاده از اين فايل در فتوشاپ فقط با 3 کليک ..

49,000 تومان

طرح تجاری کسب و کار

طرح تجاری کسب و کار

دانلود طرح تجاری   افزایش چندین برابر درآمد در کسب و کار ویژه مدرسین و موسسات آموزشی فایل لایه باز قابل و..

49,000 تومان

پروپوزال  سناریو نویسی موشن گرافیک

پروپوزال سناریو نویسی موشن گرافیک

پروپوزال حرفه ای سناریو نویسی  موشن گرافیک دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه  سناریو نویسی مو..

49,000 تومان

پروپوزال مجازي سازي

پروپوزال مجازي سازي

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه پياده سازي مجازي سازي سرور | فایل لایه باز قابل ویرایش در Word+  هدیه..

49,000 تومان

پروپوزال پشتیبانی سخت افزار و شبکه

پروپوزال پشتیبانی سخت افزار و شبکه

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پشتیبانی سخت افزار و شبکه لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید&nb..

49,000 تومان

موکاپ  حکاکي سوخته روي چوب

موکاپ حکاکي سوخته روي چوب

حکاکي روي چوب در فتوشاپ   فايل موکاپ| لايه باز فتوشاپبا استفاده از اين فايل در فتوشاپ هر تصويري را ک..

--------------------

پروپوزال فروشگاه اینترنتی

پروپوزال فروشگاه اینترنتی

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) فروشگاه اینترنتی، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خریدبرای اولین بار- نسخه ..

49,000 تومان

دانلود نرم افزار   Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود نرم افزار Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملترين ..

--------------------

پروپوزال پسیو شبکه

پروپوزال پسیو شبکه

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه پياده سازي  پسیو شبکه ، فایل لایه باز قابل ویرایش در Word + هدیه نقدی..

49,000 تومان

دانلود نرم افزار   Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود نرم افزار Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL اگر مشکلی د..

----------

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk

دانلود رایگان اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk  Manage engine Service Desk plus &nbs..

Free

فاکتور ساز هوشمند اکسل

فاکتور ساز هوشمند اکسل

زیباترین و حرفه ای ترین راهکار توليد فاکتور  (رسمی و غیر رسمی بطور همزمان) با فاکتور ساز هــوشمند اک..

39,000 تومان

پروپوزال سیستم‌های ذخیره سازی اطلاعات SAN & NAS

پروپوزال سیستم‌های ذخیره سازی اطلاعات SAN & NAS

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) سیستم‌های ذخیره سازی اطلاعات SAN & NAS، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه..

49,000 تومان

پروپوزال  موشن گرافیک

پروپوزال موشن گرافیک

پروپوزال حرفه ای طراحی  موشن گرافیکدانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی Motion Graphic (موشن گرافیک)..

49,000 تومان

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل فارسی سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk plus   محبوب ترین نرم افزار مدیریت خدمات مب..

Free

Link to This Pageqrcode