دانشنامه کازيو

سرویس Lync یا كلاس مجازي Adobe connect

2019/04/12 10:40:29

سرویس Lync  یا كلاس مجازي Adobe connect 

لینک و ادوبی هر کدام یک ماركت بزرگ وب كنفرانس هستند و برای استفاده هاي مختلفي , از ديدارهاي ویدئویی تحت وب و براي آموزش الكترونيك و webinar استفاده می شوند اما ساختار بنیادی ادوبی بیشتر در حوزه آموزش و مختص مراکز آموزشی است تا برقرار ارتباطات و جلسات.  این نرم افزار از معدود سیستم هایی است که با توجه به وضعیت اینترنت کشور، قابل بهره برداری توسط موسسات علمی و آموزشی داخلی و سایر سازمانها است. با توجه به سرعت پایین اینترنت خانگی در کشور از نگرانی های بزرگ برگزاری کنفرانس های آموزش تصویری است. اما نرم افزار وب كنفرانس Adobe Connect اين مشكل را حل كرده است. در عوض برای تعامل بیشتر و تماس ویدئویی این سرویس لینک هست که پیشتاز است و اخیر شرکت مایکروسافت با خرید سرویس اسکایپ عملا سرویس ویدئویی لینک را بهینه تر کرد و حتی نام تجاری لینک نیز به Skype for  businessتغییر یافت. در نهایت و در ختم کلام اگر ملاک شما از ارتباط ویدئویی صرفا آموزش مجازی است، سروس ادوبی کانکت مناسب شماست اما برای ارتباطات و کنفرانس های ویدئویی مایکروسافت لینک گزینه برتر است.

برندگان جایزه خوش شانسی

2019/04/11 23:26:09

برندگان جایزه خوش شانسی

کازیو به احترام خوش شانسی  شما: در صورتیکه سفارش دانلود شما در یکی از اعداد 50 -100-150-200-250,....1000باشد به همان میزان جایزه خوش شانسی به هزار تومان دریافت خواهید کرد:

مثلا اگر محصولی که 49 بار خریداری شده باشد و شما خریدار نسخه 50 ام محصول مورد نظر باشید ، پس از خرید نسخه 50 ام، شما مبلغ 50.000 تومان جایزه خواهید گرفت .

یا مثلا اگر محصولی که 999بار خریداری شده باشد و شما خریدار نسخه 1000ام محصول مورد نظر باشید.پس از خرید نسخه 1000ام، شما مبلغ 1000.000 تومان جایزه خواهید گرفت

و الی آخر...


برای اطلاع از آخرین شمارش دانلودهای کازیو زیر "نوع هر محصول" در صفحه محصول مورد نظرتان، گزینه " این محصول تاکنون *** بار دانلود شده" را ملاحظه فرمایید

نکته:  این جایزه مشمول دانلودهای  رایگان نمی شود!

کدهاي تخفيف کازيو

2019/04/11 23:23:49

کدهاي تخفيف کازيو

اساساً کازیو اعتقاد دارد که ارایه خدمات و قیمت مناسب به مشتریان اهمیت بالاتری دارد تا درج برچسب بالا و غیر واقعی با کدهای تخفیف نجومی

اما ما برای اینکه شما را تنها نگذاریم و در برخی موارد کمک به توان خرید شما بکنیم به صورت مزایای جدیدی برای مشتریان عزیز قائلیم...

کازیو در سالی که گذشت .

2019/03/30 13:02:28

کازیو در سالی که گذشت .

کازیو در سال 1397 توانست از مرز 1000 صفحه پروپوزل عبور کند  همچنین بیش از 3000 مشتری به حجم کاربران آن نیز افزوده شد، تولید بیش از 50 عنوان پروپوزال تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کار با ارایه بیش از 100 عنوان پروپوزال سفارشی خاص، ضمانت کیفیت محصول دیجیتالی، تضمین پرداخت و تضمین رضایت مشتری سبب شده تا کازیو،  مورد اعتماد همگان واقع شود و جایگاه خاصی در بین متخصصین .فناوری اطلاعات، فریلنسرها، کارآفرینان، آژانس های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمان ها داشته باشد. پاسخ به بیش از 12000 تیکت بصورت گفتگوی آنلاین نشان از همراهی عمیق این فروشگاه محبوب اینترنتی با مشتریان دارد همچنین کانال لینکداین کازیو از مرز 20 هزار عضو عبور کرده... و بیش از 10 نویسنده به جمع تولیدکنندگان محصولات دیجیتالی آن افزوده شده....

این ها دستاوردهایی شاید بظاهر کوچکی به نظر بیاید اما مفتخریم همواره به آنهایی که کیفیت را فدای کمیت نکرده اند و با عرضه محصولات دیجیتالی برای نجات درخت کوشیده ایم و همراه موسسه محک بوده ایم.

www.Kazio.ir 


بازاریابی جنسی!

2019/03/29 01:56:05

 بازاریابی جنسی!
|Sex Marketing

بازاریابی جنسی یک تعریف واحد و رسمی در لغت نامه های امروزی نیست! اما بطور غیر رسمی در جای جای زندگی و پیرامون ما به وفور استفاده می شود، سالهاي زيادي است كه در اكثر كسب و كارها از ماهيت جنسي براي معرفي و يا جذب بيشتر مشتري استفاده مي شود اگرچه مقام والاي زن در تمامي اديان و جوامع بسيار بالا ارج نهاده شده اما شركتهاي جهان بخصوص کسب و کارهای خصوصي براي پيشبرد برنامه فروش بارها از بازاريابي جنسي استفاده مي كنند در اين نوع بازاريابي از زن بعنوان ابزار تبليغاتي استفاده مي شود به نوعي كه جذابيت يك كالايي را با استفاده تصاوير زنان براي مشتري دوچندان مي كنند و همه ما حتي در جوامع اسلامي به كررات از تصوير زن، لبخند، پوشش، اندام و... را بر روي بنرها، بسته بندي هاي محصولات ديده ايم.  اما چيزهايي ديگري هم هست، نظير استفاده از تصاوير جنسي و يا تصاوير بسيار زيبا از زن در كانال هاي شبكه هاي اجتماعي!....


کسب و کاری نوی در سال نو با کازیو.

2019/03/28 18:27:30

 کسب و کاری نوی  در سال نو با کازیو.

امروزه بدون داشتن یک دید کلی یا تصویر بزرگ از یک کسب و کار، عملا اجرای آن نیز دور از ذهن خواهد بود در کازیو تیمی قدرتمند چشم اندازهای یک محصول و یا یک کسب و کار را برای شما آماده کرده اند گردآوری مجموعه ای از پروپوزال های خاص، بی نظیر و یکتا در کازیو سبب شده تا بسیاری از سفره تجارب خود بی نصیب نمانند و بتوانند با عرضه محصولات و خدمات بر پایه پروپوزال ها برای خود کسب و کاری را شروع و یا کسب و کارهای قبلی خود را بهبود دهند.

وجود دهها پروپوزال تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کازیو بسیار بی نظیر است و تمامی حوزه های عصر مدرن در زمینه کسب و کارهای امروزی مبتنی بر فناوری اطلاعات را پوشش می دهد. به عبارتی هر آنچه که شما در خصوص شروع و یا بهبود کسب و کار برای خود لازم دارید در کازیو هست کازیو، مدل های بسیاری  تولید کرده که براحتی قابل  ویرایش است ! و این یک تمپلیت پروپوزال و یا الگوهای آماده است که ما بجای شما نوشته ایم!

تولید و عرضه بیش از 50 عنوان پروپوزال کامل آماده در حوزه فناوری اطلاعات کسب و کار با بیش از 1000 صفحه و انتخاب بیش از 3000 مشتری

پروپوزال ها و طرح های آماده، قابل ویرایش و قابل استفاده در کسب کار شما در کازیو

ادامه....

بازاریابی نوین چیست؟ بازاریابی نوین چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟ هدف از ترویج بازاریابی نوین چه بوده است؟ ابزارهای بازاریابی نوین چیست؟

2019/02/23 17:23:36

بازاریابی نوین 

در کسب و کارهای امروزی و بازاریابی نوین ، مشتریان مهره های اصلی و تعیین کننده در هر شرکت و سازمانی هستند. در صورتی که شرکتی بخواهد به صورت طولانی و در گذر زمان در عرصه رقابت و بازار باقی بماند باید بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. برای اینکه بتوان به هدف رضایت مشتریان دست پیدا کرد لازم است مدیران شرکتها و سازمانها دید وسیع و همه جانبه  ای از شرایط درونی و بیرونی شرکتها داشته باشند. از جمله موارد و چالشهای جدید در بازاریابی نوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:بازاریابی نوین - بازاریابی مدرن، با کازیو جهت ادامه این مهم همراه باشید...


ایجاد کمپین بازاریابی موفق

2019/02/23 17:20:57

ایجاد کمپین بازاریابی موفق 

کمپینی که به خوبی برنامه‌ریزی شود می‌تواند باعث ایجاد علایق جدید در کسب وکار شما شده و فروش، سودآوری و تاثیرگذاری آن را افزایش دهد. ایجاد یک کمپین، بسیار پیچیده و وقت گیر به نظر می‌رسد اما در اینجا به شما نشان می دهیم که ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق واقعا کار سختی نیست...

آیا واقعاً به لایسنس اورجینال نیاز داریم!؟

2019/02/23 11:23:03

آیا واقعاً به لایسنس اورجینال نیاز داریم!؟

امروزه در عصر دیجیتال، شرکت های معتبر برای آنکه محصولات نرم افزاری خود را همواره در اختیار مشتریان حقیقی بگذارند و از سو استفاده افراد سودجو جلوگیری کنند اقدام به تولید لایسنس ها و قفل های نرم افزاری و سخت افزاری باا الگوریتم های پیچیده بر روی محصولات خود می کنند همین امر سبب شده تا دست بسیاری از فرصت طلبان بسته شود اما در کشوری نظیر ایران که قانونی برای کپی رایت محصولات خارجی وجود ندارد رشد استفاده از نرم افزارهای کرک شده و یا لایسنس های جعلی و کپی شده و یا حتی پچ های مخرب باعث رونق برخی کسب و کارهای نامعتبر شده است. اما همیشه این پرسشها در ذهن ما تداعی می شود :

  1. آیا به واقع داشتن لایسنس اورجینال لزومی دارد؟
  2. آیا لایسنس اصلی امکانات بیشتری در اختیار ما میگذارید!؟
  3. آیا با نسخ کرک نمیشود کار کرد!؟  
  4. من سالهاست که از نسخ کرک استفاده می کنم! تا حالا مشکلی نداشتم!
  5. وقتی کرک هست چرا لایسنس اورجینال؟

خیلی از سازمان ها و یا مدیران ترجیح می دهند برای کاهش هزینه ها سراغ لایسنس کرک بروند و بجای پرداخت هزینه اعتبار نرم افزار خریداری شده، همیشه نگران از دست دادن اطلاعات باشند.برای پاسخ به پرسش های فوق و علت اینکه مدیران هم هزینه را کاهش دهند و هم از قابلیت های تمامی یک محصول بطور کامل بدون نگرانی بهره مند شوند توجه شما را به چرایی استفاده از لایسنس اورجینال جلب می کنیم:

سرویس دسک چیست؟

2019/02/23 11:18:27

سرویس دسک  یک نرم افزار مبتنی بر وب است که برای مدیریت درخواست های کاربران استفاده می شود که از آن تحت عناوین هلپ دسک، Help Desk، تیکتینگ Ticketing هم یاد می شود

معروف ترین و حرفه ای ترین سیستم های موجود در این زمینه را شرکت Manageengine  تولید کرده از همکنون در بیش از یکصدهزار سازمان معروف جهان پیاده سازی شده این شرکت در سرویس دسک خود که با جاوا نگاشته شده امکاناتی بی نظیری  شامل: مدیریت درخواست های کاربران، امکان تخصیص خودکار درخواست ها، سیستم چت بر روی درخواست ها، مدیریت راهکارها، مدیریت پروژه ها، مدیریت مشکلات، تغییرات، خرید و قراردادها  در سرویس دسک خود گنجانده است....

پروپوزال یا RFP چیست؟

2019/02/22 23:43:53

پروپوزال یا RFP چیست؟

پروپوزال و یا طرح پیشنهادی و در عبارتی دیگر RFP یا ( Request for Propsal)  به فارسی درخواست برای پیشنهاد:  در حقیقت سند راهبردی کسب و کار است که برای پیشنهاد یک فرایند مناقصه، فروش، معرفی چیزی  توسط یک  متخصص، مدیر و یا آژانس های خدماتی و  یا فرد علاقه مند برای ارایه به کارفرما در جهت ارایه یک محصول، خدمات و یا دارایی با ارزش، ارسال می گردد

RFP  ها معمولا فایلها و مستندات متنی  هستند که در آن درخواست جزییات فنی و قابلیت های تخصصی محصول یا خدمات مورد تقاضا تشریح می شود

موشن گرافیگ پرطرفدارترین هنردیجیتال

2019/02/22 23:40:02

موشن گرافیگ پرطرفدارترین هنردیجیتال

گرافیک متحرک یا موشن گرافیگ چیست و چه تفاوتی با انیمشین دارد؟

Motion Graphic یا علم تلفیق حرکت و صوت در رسانه های امروزی به جائی رسیده است که امروزه با برخورداری از حرکت تصاویر ثابت نقشه بیتی و برداری و اضافه کردن Sound Effects به آن ها می توان آثار بدیعی را خلق کرد که در نوع خود بی نظیرند و در نهایت منجر به تولید تبلیغات کوتاه تلویزیونی و اینترنتی می شوند. توجه داشته باشیم که این گونه محصولات از نظر زمان پخش معمولا در حدود ۱۰ ثانیه می باشند.

Motion Graphic که در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته های هنر دیجیتال میباشد  در کازیو به  بررسی  این علم پرداخته شده، علم استانداردی است که بصورت حرفه ای در بر گیرنده نرم افزارهای زیر است:پروپوزال کامل گرافیک موشن را فقط در کازیو خواهید دید 

میز کمک در مقابل میز خدمت: تفاوت چیست؟

2018/05/01 13:22:05

فناوری، تقریبازیربنای هر کسب و کاری است! فرقی نمی کند شما یا سازمان شما یک محصول را می فروشدو یا یک خدمت را! در هر صورت پس از عرضه و استفاده کاربر یا مشتری، سیلی ازدرخواست ها به سمت سازمان سرازیر می شود و اگر نیازهای آنها را بخوبی پوشش ندهیمسازمان را با چالش های بسیاری مواجه خواهد کرد در این میان تعاریفی از نرم افزاریبسیاری بنام های (Ticketing-Support Center-Helpdesk-CRM-ServiceDesk) و غیره در جهان فناوری اطلاعات ایجاد شده که گاها به اشتباهآنقدر شبیه همدیگر هستند که شما را در انتخاب یک ابزار خوب دچار سردرگمی می کند وتماما نسبت به نیاز سازمان، حجم و گستردگی کار و نگاه مدیران بر می گردد که ازکدامیک استفاده کنند. رشد نرم افزارهای مدیریت درخواست که در ایران به مدیریتشکایات مشتری نظیر Help Desk-Ticketing-CRM و .. نیز مشهوراست کم نیست! که البته 100% تمرکز این نرم افزارها بر روی رسیدگی به درخواست هایمشتریان بیرون سازمان است اما همانقدر که تعدد مشتریان بیرون سازمان به واسطهخدمات بیشتر و یا فروش بیشتر افزایش می یابد قطعا گستردگی کارکنان درون سازمان نیزگسترش خواهد یافت و حال موضوع رسیدگی به درخواست ها صرفا منوط به مشتری نیست و مابا حجم زیادی از درخواست های داخل سازمان هم مواجه هستیم که ابزار رسیدگی بهدرخواست های کاربران داخل سازمان Service deskنامیده می شود و بسیاری از سازمان ها چه در ایران و چه در جهان برای هر دو نیاز،از دو ابزار مجزا استفاده می کنند. در این بین فناوری به کمک سازمان ها آمده تایکپارچگی بیشتر و لذت بخش تری را تجربه کنند و به کمک دستورالعمل هایی که نشاتگرفته از اصول و بهترین روش ها Best Practiceدر جهان که به ITIL مشهور استابزار جدیدی معرفی شده تا  بتواند علاوه برارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان بیرون سازمان به کاربران داخل سازمان نیز سرویسبدهد که آنرا سرویس دسک Service Desk می نامند. اماچیزی که در خصوص Service desk جالب استاینست که همه فکر می کنند اینها نرم افزارهای ویژه واحد انفورماتیک است و برایسایر دپارتمان های سازمان قابل استفاده نیست! در حالیکه پیاده سازی دستورالعملهایاستاندارد ITIL در جهانثابت کرده که بهترین روش برای مدیریت خدمات به هر نوع کاربری، فقط ITILاست به همین خاطر گسترش ITIL و ابزارپیاده سازی آن در سایر دپارتمان های غیر انفورماتیکی در جهان در حال رشد چشمگیریاست چراکه ارایه خدمت فقط ویژه سرویس های فناوری اطلاعات نیست و تمامی بخش های یکسازمان به کاربران و یا مشتریان خود خدمات پشتیبانی ارایه می کنند پس چه بهتر کههمگی از یک ابزار برای پوشش این نیازها استفاده کنند بنابراین نیاز هست تا مدیرانعلاوه بر کاهش تعدد و تنوع نرم افزارها و افزایش یکپارچگی اطلاعات، مدیریت بهترمنابع انسانی و متخصص، داشتن نگاه بلند مدت و همگام شدن با رشد سازمان در جهترسیدگی به کاربر نهایی و مشتری از ابزار سرویس دسک استفاده نمایند. بسیاری ازمدیران انفورماتیک و مدیران ارشد بر این باورند که چون نیروی رسیدگی به درخواستمتفاوت است پس استفاده از ابزار نیز باید متفاوت باشد و یا چون در یکجا محصولی رامی فروشیم که با دپارتمان انبار، فروش و توزیع در ارتباط است حتما باید از CRMاستفاده نمود و در جایی که سرویس ارایه می کنیم از Helpdeskچراکه با واحد انفورماتیک مرتبط است. یا ما چون به کاربر به عنوان مشتری نگاهمیکنیم پس ابزار رسیدگی به او Helpdeskاست دیدگاه آنها صحیح است!؟ بیایید به کمک فهم دقیق تر ابزارهای موجود برای رسیدگیبه کاربر/مشتری به این قائله خاتمه ببخشیم. اما پیش از آنکه به ابزارها بپردازیمباید ابتدا ببینیم ما چه نیازی داریم؟ مشتری یا کاربر از ما چه انتظاراتی دارد؟نگاه ما به مشتری و یا کاربر چیست؟ روش رسیدگی به درخواست ها باید چگونه باشد؟همگرایی بین واحدهای مختلف در سازمان را چطور باید ایجاد کنیم؟ آینده سازمان راچطور می بینیم؟ کجا هستیم و کجا قرار است باشیم؟ در صورت رشد سازمان برای منابعانسانی چه باید کرد؟ چطور از مشتریان و کاربران خود مراقبت کنیم؟ چگونه رضایتمندیرا به حداکثر برسانیم؟ برنامه افزایش سود و بهره وری سازمان و کاهش نرخ هزینه تحویلخدمت پس از فروش چگونه است؟


ادامه در لینک زیر

GDPR چیست ؟

2018/04/14 18:18:45

GDPR چیست ؟

با ورود به عصر دیجیتال و سونامی داده نیازمند مجموعه ای از قوانین جدید داده  و همچنین چارچوب های کلان و عملیاتی متعدد در حوزه های مختلف مدیریت داده می باشیم . امنیت داده و خصوصا حفاظت از پردازش داده های شخصی با رعایت اصول ، سیاست ها و قواعد مدون یکی از اهداف  مهم هر بنگاه کسب و کار در هزاره سوم است که با بکارگیری و استقرار یک  چارچوب انطباق (compliance framework) می توان به آن دست یافت . این نوع چارچوب ها ،  مجموعه ای ساختیافته از دستورالعمل ها و شیوه های لازم جهت رعایت الزامات انطباق قانونی و بکارگیری در یک سازمان را به همراه مجموعه ای از فرآیندهای کسب و کار ، سیاست ها و کنترل های لازم به منظور تامین الزامات ، ارایه می نمایند . فرایندها، سیاست ها و کنترل ها به طور کلی نحوه مدیریت ارتباطات، ریسک و حاکمیت مربوط به الزامات انطباق را تشریح می نمایند . 

 تمام چارچوب های  انطباق می بایست شامل سه بخش اساسی  process ، people و technology باشند .چارچوب انطباق می تواند برای هر مجموعه ای از الزامات قانونی، نظارتی یا قراردادی توسعه یابد.  توسعه یک چارچوب انطباق حریم خصوصی ، قابل مقایسه با هر پروژه کسب و کار دیگر است. در چنین مواردی ، هدف تعریف ، ایجاد و استقرار مجموعه ای از شیوه ها و سیاست ها است تا این اطمینان ایجاد شود که همواره فرآیندهای خاصی برای اهداف بخصوصی اجراء خواهند شد . در صورتی که این فرآیندها با الزامات قانونی همسو باشند ، چارچوب می بایست این اطمینان را داشته باشد که سازمان مورد نظر در مسیر درست قانونی حرکت می کند . لازم نیست تمامی فرآیندهای ضروری در آغاز کار تعریف گردند . می توان در مراحل مناسب آنها را ایجاد و در چارچوب پذیرفته شده قرار داد . مهم ترین گام ، استقرار اولیه یک چارچوب برای شروع کار است . GDPR، یک چارچوب سازگاری با حریم خصوصی و حفاظت داده های شخصی است . 

تیم نویسندگان کازیو

2018/04/13 22:11:35

تیم نویسندگان کازیو

کازیو به منظور معرفی بهتر نویسندگان و اساتیدی که در خصوص تولید پروپوزال های تخصصی، کتاب، مقالات، پژوهش ها اقدام به راه اندازی این صفحه نموده است در این صفحه ضمن معرفی خلاصه ای از رزومه این عزیزان، علاوه بر آشنایی شما مشتریان عزیز،  شما هم به جامعه تخصصی کازیو دعوت می کند برای ارسال آثار خود اینجا را بخوانید.


تابلو شعر چیست!؟

2018/01/04 17:52:48

تابلو شعر چیست!؟

اساسا به فرایند نوشتن شعر بر روی تصویر تابلو شعر گفته می شود کازیو با داشتن شاعران خوش ذوق اقدام به تولید اشعار سفارشی میکند. ضمن اینکه در صورت تمایل شما، اشعار را بر روی شاسی نیز چاپ و برای شما ارسال می کند....



اطلاعیه ویژه مدیران و مهندسین فناوری اطلاعات و ارتباطات

2017/11/08 00:06:01

 

اطلاعیه

 مدیران و مهندسین فناوری اطلاعات و ارتباطات

بی‌تردید بارها برای ایجاد یک تغییر در ساختار انفورماتیک سازمان و یا شروع یک پروژه جدید به یک طرح منسجم برای ارائه به مدیران بالاتر نیاز پیدا کرده‌اید؛ و معمولاً چنین نیازی را به کارشناسان زیرمجموعه ارجاع می‌دهید تا با تحقیق از شرکت‌ها و گشتن ساعت‌ها در اینترنت بتوانند یک طرح مختصر و مفید برای شما تهیه کنند؛ اما ازآنجایی‌که تخصص نیروهای تحت امر شما، لزوماً در توانایی تولید و ارائه یک طرح حرفه‌ای نیست لذا بر سر این موضوع، با چالش‌های جدی مواجه می‌شوید؛ چراکه یک متخصص حوزه انفورماتیک معمولاً یک نویسنده و گرافیست خوب نمی‌تواند باشد! و اگر هم باشد ساعت‌ها زمان باارزش آن‌ها برای تولید یک پروپوزال از بین می‌رود...

 

معرفی سامانه تحت وب ManageEngine OpManager Professional

2017/11/07 15:28:10

معرفی سامانه تحت وب  ManageEngine OpManager Professional


سامانه تحت وب  ManageEngine OpManager Professional  نرم افزار مدیریت شبکه ای کامل و End- to-End، مناسب شبکه های ناهمگون و بزرگ IT، متکشل از تولیدکنندگان مختلف است. این نرم افزار قابلیت های پیشرفته مدیریت کارآیی و خطا را در میان منابع حساس IT از قبیل تجهیزات شبکه، لینک های WAN و یا VoIP، سرورها، سرورهای مجازی (VMWare و Hyper-V)، کنترل کننده Domain، MS Exchange، MS SQL، و دیگر اجزای زیرساختی IT ارائه می دهد. OpManager نقطه ای درست از تعال مابین قابلیت های قدرتمند و قابلیت کاربرد را تبیین می کند که این امر به تیم IT کمک کرده بتواند تا دید کامل و دقیقی از زیرساخت IT در کنار سادگی پیاده سازی و نگهداری بدست آورد. OpManager بسیار دقیق و اساسی ساخته شده تا بتواند زیرساخت IT متشکل از چندین تولید کننده را مانیتور کند. همچنین قابل ذکر است که این نرم افزار قابلیت وفق پذیری با هر نوع محیط IT را بدون ایجاد هزینه اضافی داراست. بهتر است نسبت به این موضوع آگاهی بیشتری پیدا کنید که چرا سازمان های بسیار زیادی OpManager را انتخاب می کنند – یک راهکار جالب دیگر در برابر فریم ورک های مدیریت شبکه گران و پیچیده و نیز محصولات مختلف و متنوع. مشتریان OpManager سازمان های موفق در سراسر جهان می باشند که درحوزه هایی مانند سازمان های دولتی و NGO ها، بانک داری، انرژی، خودرو سازی، رسانه، ارتباطات، فناوری اطلاعات و شبکه، آموزش، بیمه و سلامت و غیره، فعالیت می کنند. ManageEngine زیر مجموعه ای از شرکت Zoho می باشد که در حوزه ی نرم افزارهای مدیریت فناروری اطلاعات فعالیت می نماید. در سال ۱۹۹۶ آغاز بکار نموده و دارای بیش از ۶۰٫۰۰۰ مشتری می باشد.


چرا واحد انفورماتیک هر سازمانی محکوم به گناه است!؟

2017/11/01 20:46:47

چرا واحد انفورماتیک هر سازمانی محکوم به گناه است!؟

اساس کار هر سازمان و کسب‌وکارهای امروزی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات است از زمانی که اشتراک‌گذاری یک فایل بین افراد مختلف سازمان مطرح شد مشخص شد که نیاز سازمان‌ها به حوزه IT روزبه‌روز در حال گسترش است و همین امر با پیشرفت و سرعت بسیار عجیب تکنولوژی همه را بر آن داشت تا از تمامی زیرساخت‌های نرم‌افزاری سخت افزاری و مخابراتی برای توسعه و بهبود کسب‌وکار بهره بگیرند. علیرغم رشد چشمگیر استفاده از انواع ابزارها در سازمان‌ها متأسفانه  همیشه به واحد IT به چشم یک واحد خدماتی یا تأسیساتی نگاه می‌شود و همین امر اهمیت پرداختن به منابع انسانی و متخصصین این حوزه و طرح‌های توسعه و کارشناسی شده آن به چشم هزینه‌های سربار و مازاد سازمان دیده میشود.... 

ده دلیل برای مؤثر‌تر بودن تبلیغات موبایلی(قسمت اول)

2017/11/01 14:59:31

ده دلیل برای مؤثر‌تر بودن تبلیغات موبایلی(قسمت اول)

اخیراً توسط بسیاری از نشریه‌های صنعتی این موضوع مطرح شده است که تبلیغات موبایلی تا ده برابر از سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی مؤثر‌تر هستند. بازاریابی موبایلی یکی از روش‌های جدید و رو به رشد بازاریابی است که با پیشرفت تکنولوژی موبایل‌ها در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است. بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شد که تبلیغات با موبایل تأثیر فراوانی در جذب مخاطبان دارد و سبب شده است تا توجه تبلیغ‌کنندگان به آن جلب شود.

این تحقیق که بر روی 22 برند تبلیغاتی برتر با بیش از 3000 کاربر انجام شد، نشان داد که موفقیت متوسط تبلیغات موبایلی که از طریق ارسال SMS / MMS فردی صورت می‌گیرد، حدوداً تا 27 برابر بیشتر از کمپین‌های تبلیغاتی اینترنتی است.

برای انتقال تبلیغات دیجیتال به سطح جدید و بالاتر، اینترنت مستلزم به کسب اعتباری کامل و تحسین برای توسعه‌ی مفاهیم تبلیغاتی جدید در موارد مربوط به بازاریابی و رونق کسب و کار است. همین امر موجب شده است طیف وسیعی از تحولات شگفت‌انگیز در دنیای وب اتفاق بیافتد.

با توجه به احترام و انسانیتی که صنعت تلفن همراه به جای مغرور شدن و سوء استفاده از خود نشان می‌دهد، می‌توان به وضوح بیان کرد که تبلیغات با موبایل به مراتب مؤثرتر از تبلیغات اینترنتی است.

با فرض اینکه این تحقیقات بر اساس منابع موثق و به طور دقیقی انجام شده باشد و نتایج آن کاملاً دقیق و درست باشد، در اینجا این سؤال پیش می‌آید که چه چیزی باعث شده که بازاریابی موبایلی به این سرعت پیشرفت کند و از تبلیغات اینترنتی پیشی بگیرد.

تلاش ما بر این است که با استدلال بر دلایل زیر این امر را توجیه پذیر کنیم.

نمايش 1 تا 20 از 134 (7 صفحه)

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هد..

49,000 تومان

فایل حقوق و دستمزد هوشمند کازیو مبتنی بر Excel

فایل حقوق و دستمزد هوشمند کازیو مبتنی بر Excel

 فایل حقوق و دستمزد هوشمند کازیو سال 98 ، یک راهکار  ارزان برای مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل در ..

49,000 تومان 59,000 تومان

پروپوزال طراحي وب سايت با CMS

پروپوزال طراحي وب سايت با CMS

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی < انتشار وب سایت با CMS ، لایه باز ، قابل ویر..

49,000 تومان

پروپوزال VOIP

پروپوزال VOIP

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه پياده سازي VOIP فایل لایه باز قابل ویرایش در Word + هدیه نقدی خریدنسخه 2 و..

49,000 تومان

موکاپ جلد کتاب

موکاپ جلد کتاب

فايل موکاپ| لايه باز فتوشاپ  جلد کتاب با استفاده از اين فايل در فتوشاپ فقط با 3 کليک قادر به طراحي يک نم..

9,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ هدیه خرید..

49,000 تومان

با موبايل اسکن کنيدqrcode