داستان موفقیت زوهو و Manageengine

۶۰٪ شرکت‌های برتر نشریه فورچن از Manageengine استفاده می‌کنند!

بیش از ۲۰0،000 مشتری در حال حاضر از نرم‌افزارManageEngine برای مدیریت سیستم‌های فناوری اطلاعات شرکت استفاده می‌کنند- از هر ۵ شرکت برتر در مجله فورچن ۳ شرکت به سیستم‌های مدیریت فناوریاطلاعات  Manageengine اعتماد کامل دارند. شرکتزوهو یک شرکت خصوصی است که با سرمایه‌گذاری خصوصی در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد و سپستوانست شرکتی بنام Manageengine را نیز در سال ۲۰۰۲ ایجاد کند سؤال اصلی اینجاست که راز محبوبیتسرویس‌دسک‌پلاس Manageengine چیست و نحوه همکاری زوهو با Manageengine چگونه است؟

راجر سباهلوک، رئیس شرکت Zoho Corp.، طی یکمکالمه اخیر در دفتر Pleasanton، Calif،دیدگاه خود را در این خصوص ارائه داد.

این داستان یک دهه پیش در پی جریان انفجار دات کام آغاز می‌شود. درآن زمان، زوهو به‌طور عمده بر روی مجموعه‌ایاز ابزارهایی متمرکز بود که درنهایت به WebNMS تبدیل شدند، -WebNMS یک سیستم مدیریتی کامل برای OEM تا در بازار مخابرات است هنگام انفجار دات کام دربازار مخابرات، شرکت زوهو که قبلاً AdventNet نامیده می‌شد) به دنبال بازارهای جدید برای نفوذ بود. باگذشتزمان، این تلاش‌ها جهت (مدیریت فناوری برای شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان سرویس‌های مدیریتو (SaaS وافزایش بهره‌وری و عملکرد برنامه‌های کاربردی تجاری، تحت عنوان ManageEngine ظهور کرد.

ظهور نسل پیشرفته مدیریت فناوری اطلاعات

شرکت زوهو، ManageEngine را از بستری ساخت که قرار بود تا برای نظارت و مانیتورینگ شبکه و مدیریتبرنامه‌ها یک داشبورد معمول ارائه دهد. این شرکت بدون سرمایه‌گذاری خارجی و فقط با سرمایه‌گذاری خصوصی توانستبه رشد چشمگیری برسد و هم‌اکنون طبق گفته او نیازی نیست تا به سهامی عام تبدیل شود.ایده این بود که ابزار تولید‌شده این شرکت بتواند با محصولات CATechnologies، BMC،Hewlett-Packard OpenView رقابت کند و یک سیستممدیریتی پایدار و یکپارچه را برای مدیران ITمدیریتی ایجاد کند. ManageEngineاز ابتدا و با ارائه سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک (MSPs) بازار سازمان‌های متوسط را هدف قرار دادبنابراین طبق گفته آقای راجر سباهلوک، 12 تا 15 درصد از مشتریان سیستم مدیریتخدمات ManageEngine، یا MSP به‌طورمعمول در سازمان‌هایمتوسط ​​بازار فعالیتدارند.

با "ManageEngine"،"ما می‌خواستیمدر جهان اثبات کنیم که مدیریت فناوری اطلاعات نیازی به پیچیدگی نداشته باشد،"

چند مثال:

سباهلوک ادعا می‌کند OpManagerاولین پیشنهاد ManageEngine در بازار مدیریتشبکه بود و تمایل دارد با SolarWinds رقابت کند، او می‌گوید، اخیراً، ServiceDeskPlus ManageEngine به‌عنوان فروشنده برتر اینشرکت ظهور کرده است.

ManageEngine همچنین بر روی مجموعه IT360تمرکز کرده است که قابلیت اتصال شبکه، نرم‌افزار، سرور و سرویس میزبانرا از طریق یک پلت فرم واحد بر عهده دارد او با اشاره به CA،BMC، HP و IBM می‌گوید: "این همان ۴ وعده بزرگی است که 20 سال پیش قول داده بود که اجرایی کند وکاملاً به‌طور موفقیت‌آمیز هم اجرایی شد.”اما ما می‌توانیم در هفته به‌جای ماه‌هاو سال‌ها و در کمترین هزینه به کار خود ادامه دهیم."

در همین حال، Zoho Corp. همچنین Zoho را نیز ساخت- مجموعه SaaS برای تمامی کسب‌وکارها که برخی همکاریبین برنامه‌های Zoho SaaS و سیستم ارائهخدمات مدیریت شبکه ManageEngine وجود دارد. مثلاً: Zoho Reports که سال گذشته منتشر شد، اینابزار موفق نیز گزارش و تجزیه‌وتحلیل ارائه می‌دهد که با نرم‌افزار ManageEngine ادغام می‌شود. درنتیجه، مشتریان MSP می‌توانندتمام داده‌های مدیریت IT خود را جمع‌آوریکرده و از طریق Zoho Reports، گزارش‌های به‌موقعبرای شرکا و مشتریان ارائه کنند.

مدل کسب‌وکار منحصربه‌فرد

برای ادامه گسترش فعالیت‌ها، تقریباً 90 درصد از کارکنان ManageEngine بر روی توسعه نرم‌افزار تمرکز دارند و تقریباً40 درصد درآمدها به تحقیق و توسعه یا R&D پرداخته می‌شوند،درحالی‌که فقط کمتر از 20درصد شامل فروش و بازاریابی می‌شوند. مسئولان شرکت باور دارندکه نیازی به پیگیری IPO (ارائه اولیهعمومی) و یا صرف کردن سرمایه ریسک در بازار تکنولوژی برای جذب مشتری و بازاریابیوجود ندارد زیرا ManageEngine و Zoho بیش از یک دهه دارای مدل خودآموزی وتحقیق و توسعه سنگین خود هستند.


ادامه در لینک 


پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان