آزمون آنلاین چیست!؟

آزمون آنلاین چیست!؟

به فناوری برگزاری فرایند طرح پرسش، نظارت خودکار، برگزاری آزمون، دریافت پاسخ و اعلام نتیجه بطور آنلاین را سیستم مدیریت آزمون آنلاین می گویند...

فناوری همه عرصه‌های زندگی، کسب و کار، تحصیل و آموزش را دگرگون کرده و در حیطه برگزاری آزمون بطور آنلاین نیز این فناوری بیکار ننشسته و متدها و راهکارهای بسیار جذابی برای پیاده‌سازی انواع روش‌های برگزاری آزمون‌ها بصورت آنلاین و برخط ارایه کرده است، اما چرا برگزاری آزمون آنلاین و استفاده از این سرویس برای سازمان‌ها، کسب و کارها، مراکز آموزشی و دانشگاهی یک ضرورت است!؟ امروزه باتوجه به حجم دوره‌های آموزشی، سرعت در برگزاری و کسب نتایج آزمون، از مهم‌ترین دغدغه‌های هر آزمودن‌دهنده با آزمون‌گیرنده است. بخصوص آنکه مشکلاتی نظیر: طرح کردن سؤالات یک آزمون، چاپ و تکثیر آن‌ به تعداد مورد نیاز، تصحیح اوراق و اعلام نتایج پس از برگزاری آزمون همواره بر سر راه اساتید و حتی داوطلبان شرکت در آزمون قرار داد. سیستم آزمون آنلاین یک روش مدیریتی برگزاری آزمون به شکل نوین است و جایگزینی مناسب برای روش‌‌های سنتی و کاغذی مرسوم. که علاوه بر تسریع فرایند آزمون، سازمان‌ها و موسسات آموزشی را در رسیدن به اهداف بلندمدت بر اساس داده‌کاوی‌های سیستم به سوی موفقیت بیشتر هدایت می‌کند. مهم‌ترین قابلیت‌های سیستم آزمون آنلاین: مدیریت صفر تا صد آزمون، مدیریت دانشجویان، مدیریت محتوا و مدیریت پرداخت هزینه‌های آزمون، زمانبندی آزمون‌ها، تعیین تعداد سؤالات، جلوگیری از تقلب و کاهش نرخ خطای انسانی و استفاده از ماشین برای کنترل دقیق‌تر نتایج و خروجی مورد نظر است. بویژه آنکه مشاهده نتایج و آمار و نمودار‌ها و حتی امکان صدور مدرک موفقیت پس از آزمون توسط داوطلب، سبب رش و افزایش سرعت در این عملیات سنجش هست. همچنین به شدت بر کاسته شدن هزینه‌های چاپ و تکثیر اوراق امتحانی، افزایش سرعت فرایند تصحیح اوراق و اعلام نتایج، از بین رفتن تأثیر اشتباهات معمول انسانی در زمان تصحیح اوراق، برگزاری آزمون‌های در سطح وسیع، عدم نیاز به حضور دواطلب در محل برگزاری آزمون از جمله مزایای استفاده از سیستم آزمون آنلاین می‌باشد.


پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان