شتابدهی چیست!؟

شتابدهی چیست!؟

هم‌اکنون افراد خلاق  یا دارای ایده و یا کارآفرینانی هستند که یا ایده‌یا در سر می‌پرورانند و یا در حال راه‌اندازی کسب و کارند و یا اقدام به راه‌اندازی کسب و کار خود کرده‌اند. عدم شناخت بازار و برنامه‌ی توسعه‌ی کسب و کار سبب می‌شود تا اغلب آنها با شکست‌های سنگینی مواجه می‌شوند که در نهایت عطای کارآفرینی را به لقای‌اش می‌بخشد مهمترین چالش فراروی این قشر نبود برنامه‌ی شتابدهی است تا سرعت و روند پیشرفت کسب و کار شدت دهد. زیرا اکثر آنان از ایده‌ها و پلان‌های چگونگی افزایش سرعت رشد کار و کسب بی‌اطلاعند باید هم بی اطلاع باشند زیرا همه چیز را همگان دانند و یک فرد یا یک گروه که ایده‌ای در سر می‌پروراند با چم و خم بازار و ساختار توسعه‌ی رشد تجارت غریب‌اند و اطلاع دقیقی از آن ندارند. بنابراین وجود مراکز تخصصی جهت پیشرفت و سرعت‌بخشی به کار و کسب امروز به وفور افزایش یافته. شتابدهنده‏‌ها یکی از مهمترین ارکان چرخه‌ی کارآفرینی نوین است و در سراسر دنیا حجم قابل توجهی از این مرکز برای ارایه‌ی خدمات در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. شتاب‌دهنده‌ها در گام‌های آغازین، از کسب و کارهای در حال رشد را با ارائه‌ی  خدمات مهندسی، دوره‌های آموزشی، مربی‌گری و عرضه سرمایه و تسهیلات مالی حمایت می‌کنند. طیف وسیعی از فعالیت شتابدهنده‌ها بر روی ستارتاپ‌ها متمرکز است تا در یک بازه‌ی زمانی  معینی بستر و تجربه‌ی رشد سریع آن مهیا گردد. مهمترین دلیل علت پیداش ماهیت شتابدهنده‌ها وجود حجم عظیمی از تبلیغات پیرامون حمایت از استارتاپ و سرمایه‌گذاری در آنهاست. شتاب‌دهنده‌ها در دنیای استارتاپی نقشی کلیدی را بازی می‌کنند. به‌نحوی که پتانسیل قابل‌توجهی  برای شتاب‌دهی به کسب و کار را در برنامه‌ی خود دارند. بستگی به حجم، نوع و تنوع خدمات آنها، بخوبی قادرند تا زمینه‌ی توسعه‌ی پایدار یک تجارت را رقم بزنند هرچند فقدان چابکی و کپی‌برداری سبب می‌شود تا استارتاپ‌ها از مزایای خاص یک شتابدهنده‌ی واقعی بی‌بهره بمانند اما اگر به‌واقع یک شتابدهنده‌ی حرفه‌ای را همراه خود داشته باشیم از تمامی مزایای آن در کوتاه مدت و بلندمدت بهره‌مند خواهیم شد. بدیهی است این‌گونه استفاده از تکنولوژی سرآمد بهبود تجارت شما و درنتیجه افزایش تعامل با مشتری و بالا بردن راندمان کسب‌وکار شما خواهد شد...




پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان