ایمیل سازمانی چیست؟

ایمیل سازمانی چیست؟

..

ایمیل  یا رایانامه (پست/نامه الکترونیکی) یکی از پُرکاربردترین فرآورده‌های خدمات اینترنتی در سراسر جهان است که از آن برای ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیک استفاده می‌شود منظور از نامه‌های الکترونیک پرونده‌هایی است از آدرس مبدا و از طریق اینترنت برای مخاطب(مخاطبین) که دارای آدرس مقصد است ارسال می‌شود محتوای هر ایمیل می‌تواند یک متن ساده، چندرسانه‌ای و یا فایل‌های باشد که به پیوست آن ارسال شده. از همان بدو تولد ارتباطات جهانی شبکه و اینترنت استفاده از ایمیل، موضوعی کلیدی و محبوب بود که سرویس‌دهندهای زیادی آنرا ارایه می‌کردند و توسط کاربران در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گرفت اما در بحث کسب و کار وجود یک ایمیل شخصی چندان کاربردی و پرستیژ تجاری لازم را ندارد بنابراین برای ایجاد ارتباط دوسویه و مستمر با پرسنل داخل سازمان و مشتریان بیرون سازمان، سرویس‌های ایمیل سازمانی  عرضه شده تا با نام دامنه‌ی آن شرکت، علاوه بر تبادل اطلاعات و انتقال اسناد، وجهه و ماهیت رسمی و حرفه‌ای به کسب و کار دهد. امروزه ایمیل سازمانی یکی از شریان‌های ارتباطی هر کسب و کاری است پس وجود یک سرویس ایمن، رمزنگاری‌شده برای تبادل اطلاعات، سریع، با دشبوردهای مدیریتی آسان و دقیق و با امکان کنترل هرزنامه‌ها و ایمیل‌های مخرب، امکان گزارش‌گیری ارسال موفقیت‌آمیز ارسال و دریافت ایمیل‌ها، کنترل ویروس‌ها و تروجان‌ها، بایگانی ایمیل‌های قدیمی و گرفتن فایل پشتیبان و همه و همه باعث شده تا جدیت استفاده از سرویس‌های ایمیل تجاری بیش از هر زمان دیگری مورد توجه واقع گردد. در فضای تجارت درون مرزی و حتی برون مرزی، داشتن یک سرور ایمیل اختصاصی با دهها ایمیل سازمانی برای ارتباط‌گیری با جهان با تمام مزایای آن امری حیاتی در هر کسب و کاری محسوب می‌شود. سرویس‌دهنده‌های بسیاری بصورت ابری و یا محلی امکان ارایه‌ی سرویس ایمیل سازمانی را فراهم کرده‌اند که به نسبت طیف کاربرد، کارایی و سادگی و قابلیت‌های آن مورد ارزیابی و استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین لزوم داشتن یک سرویس ایمیل سازمانی چیزی نیست که براحتی بتوان از آن چشم‌پوشی کرد.



پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان