مدیریت نقاط پایانی یعنی چه؟

مدیریت نقاط پایانی یعنی چه؟

..


مدیریت نقاط پایانی یکی از کلیدی‌ترین مباحث در مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت امنیت است. نقاط پایانی یا Endpoint-ها به مجموعه‌ی ایستگاه‌های کاری، سرورها، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه گفته می‌شود که ضرورت دارد تا نسبت به کنترل، پایش،  نظارت، به‌روز نگهداری و تامین امنیت ورود و خروج اطلاعات از آنها اقدام نمود. مدیریت چنین نقاطی در یک مرکز واحد و یکپارچه در هر سازمانی امری ضروری است. وقتی حرف از مدیریت می‌زنیم یعنی کنترل کامل سیستم‌عامل، نرم‌افزار، سخت‌افزار، اتصالات ذخیره‌سازی اطلاعات، کنترل دسترسی و امنیت اطلاعات و بسیاری موارد دیگر است. تولید‌کنندگان راهکارهای نرم‌افزاری زیادی برای این مهم دست به کار شده‌اند تا بستری را فراهم کنند که از طریق آن بتوانید تمام نقاط پایانی را در یک کنترل پنل بر بستر شبکه و از راه دور مدیریت کنید. این یعنی به سادگی قادرید تا در هر لحظه و در هر مکانی، به ارایه خدمات به کاربران نهایی اقدام نمایید. اما این تمام ماجرا نیست. افزایش سطح ایمنی مرورگرها نقاط پایانی، بخصوص در ایام کرونا و دورکاری سبب افزایش راندمان کارکنان دورکار و اطمینان از حفظ امنیت اطلاعات است که مقوله‌ی حیاتی در بحث ISMS نیز هست. شکی نیست که یک مدیریت نقاط پایانی  به شما اطمینان لازم را از پشتیبانی مداوم و به‌روز رسانی تمام گره‌های شبکه را را در اختیار شما قرار خواهد دارد تا علاوه بر افزایش سطح در دسترس‌پذری خدمات کاربران، امنیت شبکه را نیز در دست بگیرید. 




پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان