طراحی ست اداری شرکت کارفرما: طراحی سربرگ A4 و A5 ، پاکت هوایی، پاکت A4، طراحی کارت ویزیت.

طراحی ست اداری شرکت کارفرما: 
طراحی سربرگ A4 و A5 ، پاکت هوایی، پاکت A4، طراحی کارت ویزیت.


مبلغ حق الزحمه سفارش طراحی ست اداری

  1. - هزینه طراحی ست اداری با مشخصات مورد نظر در فرم سفارش بصورت آنلاین قابل پرداخت است.
  2. - هزینه طراحی ست اداری در زبان دوم و یا طراحی به صورت دو رو معادل 20% مبلغ طراحی می باشد.


مدت سفارش طراحی ست اداری

  1. - مدت این قرارداد جهت ارائه طرح اولیه پس از دریافت اطلاعات کامل به مدت 25 روز کاری می باشد.
  2. - زمان بررسى و اظهار نظر و تاييد نمونه اوليه توسط كارفرما حداكثر به مدت 3 روز کاری می باشد.
  3. - مدت زمان تحويل نهايى موضوع قرارداد طراحی پس از تایید توسط کارفرما حداكثر 7 روز کاری می باشد.
  4. - شروع زمان بندى اجراى قرارداد منوط به پرداخت پيش پرداخت از سوى كارفرما به طراح گرافيك و نيز تحويل اطلاعات و مدارك مورد نياز جهت اجراى موضوع قرارداد میباشد.
  5. - طولانی تر شدن زمان بررسی و تایید کارفرما، به منزله عدم تایید طرح های ارائه شده تلقی شده و مبلغ پیش پرداخت به عنوان حق الزحمه طراح در نظر گرفته می شود.


تعهدات طراح کازیو

- طراح متعهد میگردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی ، موضوع قرارداد را در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به کارفرما تحویل نماید.

- طراح متعهد میگردد حداکثر تا 3 اتود را طراحی و به کارفرما تحویل نماید. در صورت عدم تایيد هيچيک از طرح ها، مجددا ظرف مدت 7 روز کاری یک اتود دیگر طراحی و به کارفرما تحویل نماید و در صورت عدم تایید مرحله ثانویه طراحی شده، مبلغ  50% از مبلغ کل قرارداد میباشد به عنوان حق الزحمه طراح در نظر گرفته شده و این امر به منزله پایان قرارداد تلقی خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم تایید هیچ یک از طرح ها، کارفرما حق استفاده از ایده ها و طرح های ارائه شده توسط طراح را ندارد.

- كلیه اطلاعاتى كه توسط كارفرما به عنوان اطلاعات محرمانه در اختيار طراح گرافيك قرار میگیرد از سوی طراح محرمانه تلقی میگردد و طراح گرافيك موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده می باشد.

تعهدات کارفرما

  1. - کارفرما متعهد میگردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی را در اختیار طراح قراردهد. بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز، طراح هیچگونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع موضوع قرارداد در مدت زمان ذکر شده در بند 4 بر عهده نخواهد داشت.
  2. - طراح گرافيك حق دارد طراحى و اجراى اثر خود را در محل مناسب به طريقى كه به اصل طرح آسيب وارد نگردد امضاء نمايد. به كاربردن سایت و یا تلفن توسط طراح گرافيك در كنار امضاء نياز به تاييد كارفرما در متن قرارداد را نخواهد داشت.
  3. - چنانچه چند نمونه اولیه طراحى توسط طراح گرافيك جهت بررسى به كارفرما ارائه گردد، كارفرما پس از انتخاب نمونه اوليه ، هیچگونه حق مالكيتى نسبت به ساير نمونه ها نخواهد داشت.
  4. - چنانچه بعد از تاييد نمونه نهایی كه به تایید طرفين قرارداد رسيده است،كارفرما انجام تغييراتى را در آن درخواست نمايد، ملزم به پرداخت هزينه اى مرتبط بر انجام تغييرات كه توسط طراح گرافيك اعلام میگردد میباشد.
  5. - کارفرما متعهد میگردد کلیه موارد ذکر شده در بند 5 (شرایط پرداخت) را به طراح تحویل نماید.
  6. - پیش از تسویه کامل مبلغ قرارداد هیچگونه فایل نهایی از طرح تایید شده دراختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت.
  7. - پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده کارفرما میباشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به طراح پرداخت میگردد.

فورس ماژور

درموارد فورس ماژور بروز شرایط اضطراری، مانند جنگ اعلام شده یا نشده، اعتصاب های عمومی، شیوع بیماری های واگیردار، زلزله، سیل و طغیان های غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار، طوفان و حوادث مشابه که انجام قرارداد حاضر را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، یکی از طرفین قرارداد می تواند پایان قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید.

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان