آیا باید از مدیران فروش که در بازاریابی حرفه ای شده اند ترسید؟

آیا باید از مدیران فروش که در بازاریابی حرفه ای شده اند ترسید؟

بسیاری از مدیران شرکت ها به دنبال مدیران فروش و بازاریابی حرفه ای هستند اما از سوی دیگر همواره از اینکه این مدیر فروش به یک رقیب در بازار تبدیل شود، می ترسند.


یکی از درخواست های مدیران شرکت ها از مشاوره بازاریابی ، درخواست مدیر فروش حرفه ای است و از سوی دیگر همیشه از کارشناسان فروش و بازاریابی این ترس را دارند که روزی از شرکت آنها خارج شوند و به شرکت دیگری بروند و یا خودشان به یکی از رقیبان اصلی در بازار تبدیل گردند. بدین ترتیب همواره این ترس مدیران از جذب مدیران فروش حرفه ای البته اگر بتوانند بیابند، منصرف می کنند.بازاریابی و فروش


پاسخی که مشاوره فروش به این سوال می دهد، همه جانبه بوده و برای مخاطبین این مقاله مفید خواهد بود. مشاوره بازاریابی و فروش اعتقاد دارد اگر سیستم بازاریابی و فروش در شرکت به صورت صحیح وجود داشته باشد و همچنین برنامه بازاریابی در شرکت وجود داشته باشد، لزومی به جذب افرادی که کلیه امور را بخواهند انجام دهند در شرکت نیست. مدیران شرکت ها و مالکان برندهایی که فکر می کنند اگر یک مدیر فروش قوی داشته باشند، مشکلشان در بخش فروش حل می شود و زیرساخت و برنامه بازاریابی و فروش از پیش تعیین شده ندارند، در واقع نیمی از کسب و کار خود را بدون هیچ ضمانتی در اختیار دیگری قرار داده اند. بر اساس آیین نامه و قوانین کسب و کار ها ، هر شرکتی دو قسمت دارد. قسمت اول مربوط به فعالیت تأمین کالا تا انبار شرکت و قسمت دوم فعالیت های شرکت از خروج کالا از انبار تا مصرف کننده کالا می باشد.


اگر دوست ندارید این ریسک را نپذیرید، پس باید اول یک زیرساخت بازاریابی و برنامه فروش تدوین نمایید و سپس از یک مدیران توانمند جهت اجرا و بهره برداری از برنامه صحیح فروش باشد. مشاوره بازاریابی و فروش به کمک تحقیقات بازار ، برنامه های بازاریابی و فروش را تدوین می نماید و حالا این برنامه توسط یک مدیر توانمند اجرایی می شود. اگر شما یک سیستم بازاریابی و فروش داشته باشید و اطلاعات مشتریان به صورت صحیح در نرم افزارها و پرونده مشتریان ثبت گردد، دیگری لزومی به ترسیدن از خروج یک کارشناس و مدیر و خروج اطلاعات از شرکت وجود نخواهد داشت. علاوه بر آن در صورتی که دوره آموزش بازاریابی و فروش برای مدیران و کارشناسان فروش برگزار نموده اید ، باید تضامین کافی با رعایت استانداردهای لازم داشته باشید تا ریسک از بین رفتن سرمایه ها در این بخش نیز از بین برود.

مشاوره بازاریابی و فروش کلیه چارچوب های جذب، آموزش و پرورش ، نگهداشت و رشد نیروی انسانی را به کمک ابزارها و قراردادهای کافی در شرکت ها اجرایی می نمایند.


منبع: بازاریابی ایران

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان