کارگاه آموزش فوق تخصصي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک

مي خواهيد :
  • مديريت درخواست هاي کاربران را اختيار داشته باشيد؟
  • نام شما با يک سرويس فوق حرفه اي در سازمان اتان گره بخورد؟
  • گزارشات دلخواه و حرفه اي و سريع توليد کنيد؟
  • جايي براي مستند سازي بصورت يکپارچه بيابيد!؟
  • دانش شما مزين به مباحث مديريتي لذت بخش ITIL شود؟
  • جايي براي پروژه ها و مديريت آنها مي جوييد؟
  • يا کاملا به دنبال يک کسب و کار حرفه اي هستيد؟ و با سرويس ME شخصاٌ به درآمد برسيد؟
  • يا همه را به طرز مناسبي از تجربيات شما و تخصص اتان شگفت زده کنيد!
در کارگاه هاي فوق تخصصي مدانت به اين مهم جامه عمل بپوشانيد!

به ياري خدا و با همراهي همه عزيزان، کارگاه آموزشي فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک مبتني بر Manageengine ServiceDesk در تهران برگزار مي گردد.نظر به استقبال علاقمندان در خصوص فراگيري سرويس مديريت خدمات انفورماتيک براي رونق بخشي به کسب و کارهاي خود و سازمان هايي که ميخواهند بسوي بهترين تجربيات پيش بروند مدانت در  کارگاه يک روزه  با برترين مدرسان در اين حوزه در خدمات شماست.

همچنین سازمانهای محترم می توانند از طزیق درگاههای ارتباط با مدانت و کازیو درخواست خود را جهت آموزش در محل کارفرما ارایه فرمایند.

در خصوص آموزش در محل کارفرما ضمن ثبت خرید تیکت مبلغی هم بعنوان مدرس پروازی اخذ میگردد

اطلاعات بيشتر

مباحث مهم :

1- پياده سازي استاندارد سرويس

2 - پيکربندي سرويس

3-توليد گزارشات سفارشي

4-مديريت و کنترل فرايندهاي درخواست، کار، پروژه و...

5-مديريت پروژه

6-کاربري حرفه اي

7-آموزش فارسي سازي

8 ساعت، با پذیرایی میان وعده | ارایه گواهینامه آموزش تخصصی به اعضاءظرفیت پذیرش دانشپذیر: 

ویژگی های این کنفرانس :

  • تعاملی و پرسش و پاسخ محور
  • کاربردی بودن مطالب
  • سطح برگزاری استاندارد حرفه اي و تخصصي
  • حضور مدیران و  کارشناسان حوزه انفورماتيک از شرکت های شاخص

اطلاعات رويداد
برنامه زمانبندي شده ساعت : 09:00 تا 11:00 آموزش ساعت: 11:00 تا 11:30 پذيرايي ميان وعده ساعت: 11:30 تا 13:30 آموزش ساعت: 13:30 تا 15:00 ناهار ساعت: 15:00 تا 17:00 آموزش
طول دوره 8 ساعت
برگزار کننده مدانت
مخاطبين 1-کليه مديران حوزه فن آوري اطلاعات و ارتباطات 2- کارشناسان و سرپرستان شبکه و پشتيباني کاربران 3-مديران پروژه و کنترل فرايندهاي سازماني 4- علاقمندان راه اندازي کسب و کار جديد مبتني بر سرويس Managengine 5-مديران عامل کليه تجارت هاي متوسط و بزرگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

  • تولیدکننده: مدانت
  • نوع محصول: تيکت

محصولات مرتبط

فارسي ساز سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيکMana..

فارسي ساز سامانه  مديريت خدمات مشتریان Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز سامانه مديريت خدمات مشتریان Manageengine Support Center Plus

برای اولین بار در ایرانفارسي ساز سيستم تحت وب مدير..

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk

دانلود رایگان اپلیکشین نسخه اندرویدی  Managee..

20  سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20  سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک ..

برچسب ها: تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک, دومين کارگاه آموزش فوق تخصصي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک, Manageengine-servicedesk, مديريت خدمات انفورماتيک, شرکت زوهو, شرکت مدانت, سيستم تيکتينگ حرفه اي تحت وب, مدیریت پروژه, نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات, سيستم مديريت خدمات فناوري اطلاعات, فارسي ساز manageengine, سامانه خدمات انفورماتيک،سامانه تحت وب مديريت

با موبايل اسکن کنيدqrcode