زمان و هزینه نوشتن پروپوزال یا یک طرح تخصصی!

زمان و هزینه نوشتن پروپوزال یا یک طرح تخصصی!

..


شاید نمی‌دانید که تولید یک پروپوزال با محوریت توضیح محصول یا خدمت، یک فعالیت فکری سنگین، زمانبر، تحقیقی و تالیفی است. تولید طرح‌های کاروکسب همیشه پرهزینه است. هزینه‌ی تولید یک طرح تخصصی، معمولاً از ۳ تا ۲۰ میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورد؛ حتی اگر ملاک را بر اساس تعداد کلمات بگذاریم در یک طرح ۴۰ صفحه‌ای بدون لحاظ کردن طراحی، بطور میانگین ۱۰ هزار کلمه باید نوشته شود که حداقل یک الی دو میلیون تومان برای مشتری هزینه دربر خواهد داشت.

---

علاوه بر هزینه، زمان هم معیار مهمی است. زمان تولید یک طرح جامع کمِ ‌کم یک هفته است. بماند که تفهیم آنچه می‌خواهید به افرادی که تخصص مرتبط ندارند چقدر می‌تواند اعصاب‌خُردکن باشد. از طرفی طرح تخصصی، آدم متخصص مرتبط با خود را می‌خواهد بنابراین هر تولیدکننده‌ی محتوایی، مناسب نوشتن هر طرحی نیست.

اما شما با خرید پروپوزال‌های کازیو، رقم بسیار ناچیزی پرداخت می‌کنید و در یک دقیقه نیز می‌توانید آنرا دانلود نمایید. این یعنی هم در زمان و هم در هزینه به‌شدت صرفه‌جویی کرده‌اید. علاوه بر آن آسوده‌خاطرید و مهم‌تر از همه، یک طرح با طراحی جذاب در دست دارید و درنهایت محتوایی در اختیارتان هست که کپی نشده بلکه از نوشته شده!

---

اما این تمام ماجرا نیست. پروپوزال‌های کازیو به‌قصد شلوغ کردن صفحات یا تولید بیهوده‌ی کلمه، نوشته نمی‌شود بلکه برای افزایش مشتریان شما و کسب پروژه‌های جدید است. بنابراین روی طراحی و هدفمند بودن محتوا نیز تمرکز زیادی شده.

به خود می‌بالیم که متخصصان زیادی، با پروپوزال‌های کازیو موفق به جذب ده‌ها پروژه‌ی جدید شدند. این افتخاری است که با اعتماد شما نصیب ما شده.

افرادی که اقدام به خرید پروپوزال‌های کازیو کرده‌اند بی‌تردید به این نکات مهم پی برده‌اند و شکی نیست که هم زمان، هم هزینه، هم کیفیت محتوا، هم طراحی و هم اعصاب برایشان بسیار مهم است و البته مهم‌تر از همه، به دنبال کسب درآمد بیشترند! 

همیشه یک کازیو، روی میزتان هست!

www.Kazio.ir






پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولیدنرم افزار

پروپوزال تولیدنرم افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان